En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita
Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
No sä et olekaan tavannut mua.
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Olisi kiva jos sitten joku niistä ihailijoista ilmaisisi ihailunsa jotenkin. Vaikea lukea ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Eri, mutta eipä kovinkaan usein ole tullut ketään tarjolle. Lähinnä toisinpäin nekin harvat suhteet joita on ollut. Ja miehet on vaan kelpuuttaneet etsiessään samalla parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos sitten joku niistä ihailijoista ilmaisisi ihailunsa jotenkin. Vaikea lukea ajatuksia.
Tämä. Mitä niillä ihailijoilla tekee jos ei ole edes tietoine niiden olemassaolosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle?
En ole koskaan seurustellut, miehet eivät ole kelpuuttaneet. Viimeksi ma laitoin eräälle miehelle viestiä, ei vastausta.
Tammikuussa otin sitä edellisen kerran yhteyttä ja sanoi palaavansa asiaan nyt kevään aikana. Ei ole kuulunut mitään. Tinderissä ei vastattu mitään viesteihini. Kävin Saksassa treffeillä yhden miehen kanssa, hänkin ghostasi. Että ei ainakaan ole yrityksen puutetta.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurustellut, miehet eivät ole kelpuuttaneet. Viimeksi ma laitoin eräälle miehelle viestiä, ei vastausta.
Tammikuussa otin sitä edellisen kerran yhteyttä ja sanoi palaavansa asiaan nyt kevään aikana. Ei ole kuulunut mitään. Tinderissä ei vastattu mitään viesteihini. Kävin Saksassa treffeillä yhden miehen kanssa, hänkin ghostasi. Että ei ainakaan ole yrityksen puutetta.
N38
Olet tavoitellut niitä miehiä, jotka eivät kuulu ihailijoihisi. Valitse seuraavan kerran mies, joka kuuluu ihailijaryhmääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Sellaistahan se juuri on. Se siitä puheenaiheesta. Mitä sinulle muuten kuuluu?
Onhan noita ollu. Mutta miksi ottaisin miehen, josta en oikeastaan tykkää?
Mulla on vastakysymys miehille, että jos teillä on tai olisi jono naisia, niin ottaisitteko te vaan jonkun siitä jonosta, vaikkei se nyt niin suuri rakkaus olisikaan? Siis mua vähän jopa pelottaa se et ihastuisin johonki mieheen ja se ottaisi mut, kunhan vaan jonkun sais.
Ja toinen kysymys: olisko teistä kiva olla siinä mun jonossa ja mä sitten vaan suostuisin tapailuun vaikkei mua oikeesti kiinnostais, mut enpä ois nirso?
N43, ylipainoa (kamalaa!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on sulla harhat. Ei ole tavallisen naisen elämä sellaista, että kaikki miehet jotka sattuvat samaan aikaan olemaan samassa kirjastossa tai työpaikassa olisivat tarjolla valikoimana josta voi vaan valita mielensä mukaan.
Mitä jos se ihailijaryhmä koostuu vain ulkkiksista, kehareista ja nisteistä?
Miksi ihmeessä pitäisi kelpuuttaa joku mies ihan vaan sen takia, että se on mies ja ihailee minua?
Ei ollut ihailijoita kun olin nuori, ei kun olin pari-kolme-nelikymppinen, eikä nyt vanhana akkana. Jäin ikäneidoksi kun en ole kaunis vaan ruma. Rumat ei kelpaa kuin korkeintaan kaveriksi.
Hyvin ovat onnistuneet nuo ihailijat pitämään etäisyyttä - minulla ei ole edes hyvänpäiväntuttuina yhtäkään miestä. :D Edes nuorena opiskelijana, koulussa, harrastusporukoissa tai tapahtumissa ei kukaan tullut koskaan jututtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se juuri on. Se siitä puheenaiheesta. Mitä sinulle muuten kuuluu?
Mitäkö kuuluu? Töissä on yt-neuvottelut, väsyttää, kävin kaupassa, päätä särkee, ja lisäksi lihava ja kiukkuinen ja passuuttava naisystäväni kiukuttelee taas ja aikoo olla tulematta luokseni viikonloppuna. Mietin, että onko enää mahdollista löytää niin kauheaa naista, ettei se minua aikoisi jättää.