Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita

Vierailija
23.04.2024 |

Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten jutut täällä ei oikein mee yks yhteen sen kanssa, että suomalaiset naiset on tutkitusti maailman huippulukemissa irtoseksin ja panosuhteiden harrastamisessa. Nykyään tietty enimmäkseen Tinderissä, kun sieltä nainen saa helposti tilattua itseään laadukkaampaa miesseuraa.

Tälle olisi nyt kyllä hyvä saada lähde 😂 lesbojako suomalaiset naiset sitten ovat jos miehet jäävät ilman? 

Naiset harrastavat tinderseksiä samojen harvojen miesten kanssa. Suurin osa miehistä ei löydä Tinderistä mitään, samalla kun "huippulaadukkaat" miehet käyvät joka viikko treffeillä ja seksiä harrastamassa uuden tindertuttavuuden kanssa.

Ja lähde tälle on missä? 

Vierailija
102/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mulla on paljon ihailijoita, mutta en näe heitä potentiaalisina kumppaneina, koska yksikään heistä ei lähesty. Miehen lähestyminen on ainoa asia, mitä vaadin, mutta sekin on liikaa pyydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaille miehille riittää kyllä aktiivisiakin naisia. Taistelkoon passiiviset naiset näistä, jotka epätoivoissaan ruinaavat kaikilta. 

Vierailija
104/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kukaan mies katso sillä silmällä. Olen nelikymppinen. Ei katsonut parikymppisenäkään. Kolmikymppisenä oli muutaman vuoden ajanjakso, jolloin sain miehiltä huomiota.

Vierailija
105/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies katsoo sillä silmällä, olen huomannut sen. Mutta eivät lähesty. Ei kai se minun vikani ole, jos he eivät lähesty. 

Vierailija
106/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama mies katsoo sillä silmällä, olen huomannut sen. Mutta eivät lähesty. Ei kai se minun vikani ole, jos he eivät lähesty. 

Kyllä se tavallaan on. Jos joku komea ja suosittu mies katsoo sinua sillä silmällä, annat merkkejä että "tule nyt äkkiä tänne sieltä ihana könsikäs niin hyppään syliisi tässä samantien ja harrastetaan seksiä".

Jos taas joku tavallinen mies, jota voisit ehkä harkita joskus ehkä mahdollisesti, että saattaisit lähteä sen kanssa treffeille, jos tähdet on oikeassa asennossa, niin annat merkkejä, että "katselen sua tälleen ystävällisesti hetken kuten vähempiosaisia katsotaan, ja sitten en enää luo katsetta suhun, koska eihän sussa nyt mitään kiinnostavaa ole, tavataan taas jos tavataan"

Vierailija
107/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko se jono niiden perässä vai mistä sinä tiedät että heillä on jono ihailijoita?

Vierailija
108/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet huomaa sen kun naisten ympärillä pyörii kiinnostuneita miehiä

Vierailija
109/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että mulla on paljon ihailijoita, mutta en näe heitä potentiaalisina kumppaneina, koska yksikään heistä ei lähesty. Miehen lähestyminen on ainoa asia, mitä vaadin, mutta sekin on liikaa pyydetty.

Samoin. Jos ei uskalla niin siinäpä vahtaa turhaan. Nössöt ei kiinnosta.

Vierailija
110/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos ei uskalla niin siinäpä vahtaa turhaan. Nössöt ei kiinnosta.

#metoo

Vierailija
111/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tavata paljoakaan naisia. 

Oon joskus nuorena tavannu. Ei nykyään kiinnosta tavata "naisia", joilla on 10 miespuolista "kaveria", joiden kanssa se nainen harrastaa seksiä.

Vierailija
112/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä jonossa silloin aikanaan. Sen kun valkkasin parhaimman.

Vierailija
113/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt vaan ei ole mahdollista. Ei miehiä ole kuin hieman yli yksi per nainen, joten ei niitä ihailijoita voi olla kaikilla edes kahta. 

Tosin sinänsä älytöntä vastata näin tyhmään aloitukseen. Ei naisilla ole mitään syytä huolia miestä, johon ei ole rakastunut. Mitä nainen siitä saisi?

Vierailija
114/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään näe sinua potentiaalisena kumppanina, jos sinä et lähesty minua yhtään mitenkään ja jätät sen lähestymisen täysin minun vastuulle.

Vierailija
115/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tavallaan on. Jos joku komea ja suosittu mies katsoo sinua sillä silmällä, annat merkkejä että "tule nyt äkkiä tänne sieltä ihana könsikäs niin hyppään syliisi tässä samantien ja harrastetaan seksiä".

Jos taas joku tavallinen mies, jota voisit ehkä harkita joskus ehkä mahdollisesti, että saattaisit lähteä sen kanssa treffeille, jos tähdet on oikeassa asennossa, niin annat merkkejä, että "katselen sua tälleen ystävällisesti hetken kuten vähempiosaisia katsotaan, ja sitten en enää luo katsetta suhun, koska eihän sussa nyt mitään kiinnostavaa ole, tavataan taas jos tavataan"

Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Miksi kukaan lähtisi treffeille, jos ei kiinnosta?

Lähtisitkö sinä homomiehen kanssa treffeille, jos sellainen olisi tarjolla? Jos et, miksi vaadit naiselta samaa?

Vierailija
116/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt vaan ei ole mahdollista. Ei miehiä ole kuin hieman yli yksi per nainen, joten ei niitä ihailijoita voi olla kaikilla edes kahta. 

Tosin sinänsä älytöntä vastata näin tyhmään aloitukseen. Ei naisilla ole mitään syytä huolia miestä, johon ei ole rakastunut. Mitä nainen siitä saisi?

Totta kai ihailijoita voi olla jokaisella naisella vaikka kuinka monta! Perus ei komealla miehellä ei ole varaa valkkailla. Täytyy ihailla jokatoista naista, joka suunnilleen osuu -15v - +5v ikäraameihin, ja vastaan tulee jossain paikkaa elämässä.

Vierailija
117/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. Miksi kukaan lähtisi treffeille, jos e

Kyllä suurin osa miehistä tietää, millaisten "miesten" kanssa te naiset haluatte treffeille ja se on sosiaalipsykologisesti hieman huvittavaa, ellei jopa täysin naurettavaa.

Koska suurinta osaa naisista kiinnostaa se "pelimies" ja sitten te naiset itkette, että miehet on paskoja

Vierailija
118/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ihailijoita voi olla jokaisella naisella vaikka kuinka monta! Perus ei komealla miehellä ei ole varaa valkkailla. Täytyy ihailla jokatoista naista, joka suunnilleen osuu -15v - +5v ikäraameihin, ja vastaan tulee jossain paikkaa elämässä.

Okei eli siis ei ole yhtään oikeaa ihailijaa. En minä olisi huolinut miestä, jolle olisi kelvannut jokatoinen nainen, ja onneksi ei tarvinnut. Eikä kukaan normaali nainen huoli. 

Vierailija
119/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta, e

Suurin osa naisista on parisuhteissa tavallisten kunnollisten miesten kanssa. Ja suurin osa miehistä on parisuhteissa. 

Vierailija
120/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta valtaosa miehistä ei ole kovin kummoisia. Valitsin miehen joka täytti kriteerini ja vei jalat alta, ei ne muut olleet todellisia vaihtoehtoja joihin käytetään energiaa.