Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita

Vierailija
23.04.2024 |

Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa jonosta parhaat päältä ja lähettäkää loput tänne. Mulle nääs kelpaa rumat ja lihavatkin kun itsekään en o kedon kaunein kukkanen. 

Vierailija
82/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ap.

Turha trolli, mutta eipä ole näkynyt mitään jonoja - ei 20-, 30-, eikä 40-vuotiaanakaan. Ei siitäkään huolimatta, että olen ihan nätti ja nuorena en ollut edes ylipainoinen. Tein avoimesti selväksi, että etsin parisuhdetta ja toivoin lapsia, ja miehet kirjaimellisesti juoksivat karkuun.

Ja asian ohi, mutta toisin kuin ilmeisesti vauvapalstalla roikkuvat sinkkumiehet, valtaosa sinkkunaisista ei kaipaa mitään miesjonoja tyydyttämään seksuaalisia tarpeitaan, vaan etsivät itselleen elämänkumppania. Mitä iloa luulet kenellekään naiselle olevan siitä, että "saa miehen", jos se mies ei ole sellainen, josta olisi vastuulliseksi, kunnolliseksi puolisoksi? Varatut, juopot, mt-ongelmaiset, väkivaltaiset ja sitoutumishaluttomat ovat ihan turhaa painolastia elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jono liikkeelle sitten kiitos! Täällä odottelen!

Vierailija
84/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä olisi myös ottajia jos menisivät homobaariin. Mutta jos vaihtoehdot eivät kiinnosta eivätkä kiihota, ne eivät ole todellisia vaihtoehtoja.

Sama se on naisilla. Jos joku mies ei herätä tunteita, hän ei vain herätä ja silloin intiimi suhde hänen kanssaan ei toimisi. Sitä ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti eikä sitä yleensä voi muuttaa, joten kannattaa keskittyä hyviin asioihin elämässään. 

Vierailija
85/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J*malauta, yksikään mies ei ole minua ihaillut, ei edes Välimeren maissa  kukaan ole flirttaillut tai yrittänyt iskeä, vaikka kaverit väittää että siellä ei saa olla miehiltä rauhassa. Saan olla niin rauhassa että nukahdan seisaalleni. Syyllinen katsoo minua peilistä. 

Sama. Mua tosin luullaan yleensä paikalliseksi eli mua ei lähesty edes nämä turisteja työkseen huijaavat helppoheikit vaan mulle puhutaan vain espanjaa ja ei tosiaankaan lentamente.

Sinua luullaan paikalliseksi ja juuri siksi saat olla rauhassa, eikä siksi että olisit ulkonäöltäsi epäviehättävä kuten minä. 

Vierailija
86/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle sopii, että joku etäihailija tulee juttusille. Ei vain ole näkynyt.

T. Sinkku N

Vierailija
87/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa vain mies joka aktiivisesti ja aloitteellisesti osoittaa kiinnostusta ja tykkäämistä. Ei kiitos millekään vuorovaikutustaidottomalle tuijottelijalle, jolle kelpaa kuka vaan nainen jonka ehkä onnistuu saamaan kiinnostuneeksi tuijottelullaan ja tekemään kaiken työn suhteen syntymiseksi. Tälläkin palstalla ruikuttaa niin paljon ns miehiä, joille kelpaisi ihan vaan mikä tahansa nainen kunhan vaan on nainen. En halua sellaisen uhriksi. 

Ei miehet uskalla enää näin #metoo -aikana olla aloitteellisia. Saati että olisivat sillä tavalla aloitteellisia kuin vielä joskus 15v sitten, ennen nykyfeminismin jyrkenntymistä. Yksi helpoimpia tapoja selvittää jonkun tutun naisen tunteitahan oli kaapata nainen leikkimielisesti syliin jossain illanvietossa, ja katsoa mitä tapahtuu. Ei tuollaista uskalla enää metoo-aikana tehdä, koska näin kantasuomalaisena, ei erityisen komeana sen

On helppo nähdä, miksi tämmöiset miehet ovat sinkkuja, jos ainoa tapa "olla aloitteellinen" on käydä väkisin käsiksi. Karmeaa ja ahdistavaa. Nauttisitko itse miehenä, jos joku kiinnostunut, sinua puolet isompi ja vahvempi homomies tulisi ja ilman ennakkovaroitusta kaappaisi syliinsä tuolla tapaa "katsoakseen mitä tapahtuu"?

Mitä jos vaikka kohtelisit naista kuin ihmistä ja keskustelisit normaalisti. Saattaisi tulla vähän parempia tuloksia kuin ahdistelulla tai säälittävällä tuijottelulla?

Vierailija
88/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minulle sopii, että joku etäihailija tulee juttusille. Ei vain ole näkynyt.

T. Sinkku N

Samoin, asiallisesti saa tulla juttelemaan, selvin päin ja ystävällisesti. Sittenpähän voidaan keskustella ja katsoa, herääkö kiinnostusta. Lupaan, että olen kohtelias ja ystävällinen juttukaveri silloinkin, kun en ole kiinnostunut.

Vierailija
89/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on odoteltu on jo muutamia kymmeniä vuosia. Ei näy, ei kuulu. Missä muruseni on? Kohta saavat tulla vain haudalleni kukkia tuomaan elleivät ala rivakammin pistää tossua toisen eteen. 

Vierailija
90/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, no tällä kassialmalla ei taatusti ole :D

Vierailija
91/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jono pelkkiä seksin vonkaajia, se kelpaa muu seura ei.

Jep. Joko sitä pelkkää seksiä ollaan vailla aivan avoimesti/suoraan (mikä on täysin ok vaikka sellainen ei minua kiinnosta) tai sitten mies on just sellainen kivireki, joka kyllä sanoo tykkäävänsä ja haluavansa kaikenlaista samaa kuin minäkin, mutta sitten ihan kaikki teot kertookin sen, ettei nyt oikeastaan muu hotsita kuin vakkariseksi.

Itse haen vain parisuhdetta ja jos/kun samaa haluavaa miestä ei kohdalle osu niin sitten elän lopunikääni sinkkuna.

Vierailija
92/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on päivän paras 😅😂🤣

Vierailija
93/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sinkku N

Samoin, asiallisesti saa tulla juttelemaan, selvin päin ja ystävällisesti. Sittenpähän voidaan keskustella ja katsoa, herääkö kiinnostusta. Lupaan, että olen kohtelias ja ystävällinen juttukaveri silloinkin, kun en ole kiinnostunut.

Samat sanat täältäkin.

Vierailija
94/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jutut täällä ei oikein mee yks yhteen sen kanssa, että suomalaiset naiset on tutkitusti maailman huippulukemissa irtoseksin ja panosuhteiden harrastamisessa. Nykyään tietty enimmäkseen Tinderissä, kun sieltä nainen saa helposti tilattua itseään laadukkaampaa miesseuraa.

Vierailija
95/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J*malauta, yksikään mies ei ole minua ihaillut, ei edes Välimeren maissa  kukaan ole flirttaillut tai yrittänyt iskeä, vaikka kaverit väittää että siellä ei saa olla miehiltä rauhassa. Saan olla niin rauhassa että nukahdan seisaalleni. Syyllinen katsoo minua peilistä. 

Sama. Mua tosin luullaan yleensä paikalliseksi eli mua ei lähesty edes nämä turisteja työkseen huijaavat helppoheikit vaan mulle puhutaan vain espanjaa ja ei tosiaankaan lentamente.

Sinua luullaan paikalliseksi ja juuri siksi saat olla rauhassa, eikä siksi että olisit ulkonäöltäsi epäviehättävä kuten minä. 

No ei minua kukaan lähesty täällä Suomessakaan vaan täällä saan olla ihan rauhassa kun ei suomalaiset ole edes niin suulaita höpisemään ventovieraille ihmisille mitä espanjalaiset (ja oikeastaan kyllä hyvä niin).

En siis ole "latinomainen" sellaisella oikealla, j.lo tai salmahayek-tyyppisellä tavalla joka saa miehet hurmioon. Ja kuinka olisinkaan kun en ole latino vaan suomalainen vaikka tummahko olenkin.

Vierailija
96/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti: "Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan"

Kertokaapa miehet miksi te kieltäydytte näkemästä meitä rumia naisia ja miksi me emme teille kelpaa. 

Vierailija
97/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti: "Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan"

Kertokaapa miehet miksi te kieltäydytte näkemästä meitä rumia naisia ja miksi me emme teille kelpaa. 

Eikö ap kirjoittanut jossain viestissä heti ketjun alussa olevansa suhteessa ruman naisen kanssa?

Vierailija
98/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap kirjoittanut jossain viestissä heti ketjun alussa olevansa suhteessa ruman naisen kanssa?

Torille! Yksi ruma nainen on kelvannut 🏆

Vierailija
99/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten jutut täällä ei oikein mee yks yhteen sen kanssa, että suomalaiset naiset on tutkitusti maailman huippulukemissa irtoseksin ja panosuhteiden harrastamisessa. Nykyään tietty enimmäkseen Tinderissä, kun sieltä nainen saa helposti tilattua itseään laadukkaampaa miesseuraa.

Tälle olisi nyt kyllä hyvä saada lähde 😂 lesbojako suomalaiset naiset sitten ovat jos miehet jäävät ilman? 

Vierailija
100/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle olisi nyt kyllä hyvä saada lähde 😂 lesbojako suomalaiset naiset sitten ovat jos miehet jäävät ilman? 

Naiset harrastavat tinderseksiä samojen harvojen miesten kanssa. Suurin osa miehistä ei löydä Tinderistä mitään, samalla kun "huippulaadukkaat" miehet käyvät joka viikko treffeillä ja seksiä harrastamassa uuden tindertuttavuuden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi