Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita

Vierailija
23.04.2024 |

Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä et olekaan tavannut mua. 

En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.

Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle? 

Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.

Jopas on sulla harhat. Ei ole tavallisen naisen elämä sellaista, että kaikki miehet jotka sattuvat samaan aikaan olemaan samassa kirjastossa tai työpaikassa olisivat tarjolla valikoimana josta voi vaan valita mielensä mukaan.

Eihän toki, en niin väittänytkään. Ei ne komeat miehet sieltä työpaikalta kaikkia teitä jonota (ehkä jotakuta voi jonottaakin). Mutta ne rumemmat ja tylsemmät ja vähemmän menestyneet miehet sieltä työpaikalta, niistä moni jonottaa jos ovat sinkkuja. Ja kaikilta vedetään ovi kiinni jonon edestä.

Vierailija
22/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä työkavereideni ihailijajonoista, mutta hämmästyisin todella, jos selviäisi, että heistä jokaisella on tuollainen tilanne. Toki onhan minullakin ihailijoita jonoksi asti, mutta minä en ole sinkku. Siksi ne varmaan pysyvät jonossa, koska jono ei etene, toisin kuin sinkuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se ihailijaryhmä koostuu vain ulkkiksista, kehareista ja nisteistä? 

Jos et itse ole nisti tai joku holhouksenalainen, niin tässä tapauksessa olet asemoinut itsesi jotenkin todella väärin. Eli suomeksi sanottuna, pukeutumisesi ja olemuksesi vihjaa nisteille ja holhouksenalaisille, että olisit heille sopiva nainen, vaikket sitä oikeasti ole.

Vierailija
24/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.

Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.

Ok. Kerro vielä tämän viikon voittajalottonumerot?

Vierailija
25/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla voittajalottonumerot olis? Olen mies. Ei minulla ole tuollaista tuuria kuin naisilla.

Vierailija
26/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.

Vierailija
27/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halukkaiden jonoa juttelemaan kanssani baaritiskillä, kukaan ei hae minua tanssimaan, mua ei ole ikinä suudeltu, eikä miespuolisia ystäviä ole. Muita jonoja ei kaupungilla ole näkynyt kuin kassa- ja leipäjonot, mutta ei sieltäkään ole kukaan perääni vislaillut. Miehille pitää olla kaunis, hoikka nuorekas nainen. Minä en ole kuin hoikka ja se ei riitä. 

Vierailija
28/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän se jono on?

se on se kuuluisa jännäleuka jono . Se on niin jännä jono ettei sen olemassaoloa edes tiedä kukaan.

Vierailija
29/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.

Niin siis jos kelpuuttaisit jonkun niistä miehistä, jotka sinua työpaikalla, opiskelupaikalla, harrastuksissa jne. tuijottelee jostain kauempaa ja katsoo kaihoten, niin sitten sulta ei enää puuttuisi miestä. Se on ihan oma valinta, että "ällötään" kauheasti niitä miehiä, joihin olisi mahikset.

Vierailija
30/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on sulla harhat. Ei ole tavallisen naisen elämä sellaista, että kaikki miehet jotka sattuvat samaan aikaan olemaan samassa kirjastossa tai työpaikassa olisivat tarjolla valikoimana josta voi v

Aha. No se on voi voi, jos ne miehet eivät osaa tehdä itse mitään edetäkseen jonossa vaan vain passiivisesti odottavat että joku nainen heille pitelee ovea auki ja valikoi heidät sieltä jonosta. Suu auki ja juttelemaan. Jos on ruma niin sitten pitää tehdä vaikutus jollain muulla tavalla, eli persoonallisuudella. Sehän ei tule mitenkään ilmi jos vaan tuppisuuna odottelee.

Vierailija
31/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran elokuvan jossa naisen perässä oli jono ihailevia miehiä. Lumikki ja 7 kääpiötä. Fiktiota, ei faktaa. 

Vierailija
32/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen 36 ja minulla on jono ihailijoita. Ongelma on se että ovat perheellisiä ukkomiehiä. Ällöttävää, todellakaan ei kiinnosta semmoiset. Vapaita kiinnostuneita miehiä ei juuri ole näkynyt.

Vierailija
33/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla voittajalottonumerot olis? Olen mies. Ei minulla ole tuollaista tuuria kuin naisilla.

Sullahan piti olla tietoa, mutta nyt myönnät itsekin ettet tiedä yhtään mitään. Oletkin vaan mies eikä miehet tiedä yleensä mitään, varsinkaan naisten elämästä.

Vierailija
34/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se ihailijaryhmä koostuu vain ulkkiksista, kehareista ja nisteistä? 

Enkä sanoisi edes ihailijaryhmäksi vaan enemmänkin niiksi ainoiksi miehiksi, joille saattaisi kelvata kun ei parempaakaan ole just tarjolla ja on ihan jees jos olisi edes joku nainen.

Tuollainen suhde on oikeasti niin älytön, että fiksumpaa ja etenkin miellyttävämpää olisi tunkea vaikka tikkuja kynsiensä alle.

Vierailija
35/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ulos, ei jonoa 🥺 

Vierailija
36/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän se jono on?

se on se kuuluisa jännäleuka jono . Se on niin jännä jono ettei sen olemassaoloa edes tiedä kukaan.

Mua on itseasiassa on yksi jännäleuka yrittänyt kerran pilkun aikaan baarissa tai oikeammin siinä narikkajonossa, mutta ei kiinnosta moiset hamesankarit.

Kaksi muuta siinä jonossa ollutta naista kyllä melkein heittäytyi selälleen, kun tämä jännäleuka tarjoutui heille seuraksi ja kaipa ne sitten lähtikin porukalla jonnekin.

Vierailija
37/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa oli ihailijoita jonossa ja rivissä niin että röyhkeimpiä piti risulla kauemmas häätää. Netalla alkoi juoksut 🐶

Vierailija
38/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pihalla AP voi olla naisen elämästä :D Taidat nähdä naisia vain joidenkin ulkonäöllään uraa tekevien Insta-tarinoissa.

Vierailija
39/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle nainen taitaa tarkoittaa vain kaunista naista :D luuletko että vähemmän suosituilla naisilla olisi joku fanijoukko?

Vierailija
40/156 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne ihailee? :'D