En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita
Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos sitten joku niistä ihailijoista ilmaisisi ihailunsa jotenkin. Vaikea lukea ajatuksia.
Näin juuri. Eipä kukaan uskaltanut juurikaan lähestyä paitsi ne känniörveltäjät, jotka lähestyi kaikkea mikä liikkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä et olekaan tavannut mua.
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.
Niin siis jos kelpuuttaisit jonkun niistä miehistä, jotka sinua työpaikalla, opiskelupaikalla, harrastuksissa jne. tuijottelee jostain kauempaa ja katsoo kaihoten, niin sitten sulta ei enää puuttuisi miestä. Se on ihan oma valinta, että "ällötään" kauheasti niitä miehiä, joihin olisi mahikset.
Valtaosa meidän työpaikan miehistä on vakiintuneessa parisuhteessa. En itse asiassa tiedä sieltä yhtäkään miestä joka olisi sinkku. Harrastuksissa ei kukaan tuijottele ihailevasti, eikä ehtisikään kun silloin liikutaan aktiivisesti. En enää opiskele niin ei kampuksillakaan tule pyörittyä, mutta taitaisin olla vähän iäkäs opiskelijoiden makuun muutenkin.
Summa summarum, tälläkään tavallisella sinkkunaisella ei ole ihailijajoukkoa odottamassa. Olisi edes yksi :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä työkavereideni ihailijajonoista, mutta hämmästyisin todella, jos selviäisi, että heistä jokaisella on tuollainen tilanne. Toki onhan minullakin ihailijoita jonoksi asti, mutta minä en ole sinkku. Siksi ne varmaan pysyvät jonossa, koska jono ei etene, toisin kuin sinkuilla.
Mä olen ikisinkku ja olen kyllä todistanut muutamaankin kertaan sivusta tällaista ihailua ja sitä kuinka aloitteellinen ja romanttinen mies voi olla vaikka aina väitetään, ettei moista ole kuin hollywood-hömpässä ja kioskikirjallisuudessa. Eikä ollut mitään leukalentäjiä tai lipeviä naistennaurattajia nämä miehet vaan enemmänkin sellaista jäyhää mallia. Yksi tällainen tuli yllärinä vastavierailulle ihan ennen aikojaan, koska oli tullut niin ikävä. Työkaverini siis tapasi ruotsalaismiehen lapissa hiihtolomalla lapissa ja kävi sitten keväämmällä sen luona viikonloppureissulla ja seuraavat treffit oli sovittuna vasta kuukauden päässä. Mies tuli sitten yllärinä käymään jo aiemmin ja tuli lentsikalta suoraan meille töihin mukamas ihan vaan asiakkaana (oltiin siis eräässä liikkeessä tuolloin töissä). Sittemmin olin heidän häissäänkin, mutta tuo ylläri töissä oli häitäkin romanttisempaa ainakin näin sivusta katsojan silmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Siis niin valita kenet mistä? Ei ole yksikään mies tullut tarjolle eikä todellakaan ole tarvinnut hätistellä ketään pois ikinä.
Niin siis jos kelpuuttaisit jonkun niistä miehistä, jotka sinua työpaikalla, opiskelupaikalla, harrastuksissa jne. tuijottelee jostain kauempaa ja katsoo kaihoten, niin sitten sulta ei enää puuttuisi miestä. Se on ihan oma valinta, että "ällötään" kauheasti niitä miehiä, joihin olisi mahikset.
Passiivisella miehellä ei nainen tee mitään. Miehellä, joka ei osoita ihailua mitenkään, ei tee mitään. Joku kaukaisuuteen katsoja olis vaan riippakivi elämässä. Jotta miesihailjasta olis jotain iloa, sen pitäisi tehdä mun hyväksi asioita niin kuin naisetkin tekee parisuhteessa miesten hyväksi.
Ihan ensin alkuun jutella mulle kivasti, jotta mun päivä piristyy. Sitten pyytää ulos, järjestää treffit (minne mennään, mitä syödään jne). Osoittaa jatkuvaa tykkäämistä ja kiinnostusta. Samaa teen tietty itse parisuhteessa, mutta naiset onkin yleensä toimeliaita ihmissuhteidensa eteen. Miehet ei ole. Jos ei ole miehestä toimimaan suhteen eteen edes alussa, niin ei ole myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä työkavereideni ihailijajonoista, mutta hämmästyisin todella, jos selviäisi, että heistä jokaisella on tuollainen tilanne. Toki onhan minullakin ihailijoita jonoksi asti, mutta minä en ole sinkku. Siksi ne varmaan pysyvät jonossa, koska jono ei etene, toisin kuin sinkuilla.
Mä olen ikisinkku ja olen kyllä todistanut muutamaankin kertaan sivusta tällaista ihailua ja sitä kuinka aloitteellinen ja romanttinen mies voi olla vaikka aina väitetään, ettei moista ole kuin hollywood-hömpässä ja kioskikirjallisuudessa. Eikä ollut mitään leukalentäjiä tai lipeviä naistennaurattajia nämä miehet vaan enemmänkin sellaista jäyhää mallia. Yksi tällainen tuli yllärinä vastavierailulle ihan ennen aikojaan, koska oli tullut niin ikävä. Työkaverini siis tapasi ruotsalaismiehen lapissa hiihtolomalla lapissa ja kävi sitten keväämmällä sen l
Niin, hän oli siis ruotsalainen...
Kyl jonossa voi olla etu- ja takapuolellani, miehiä ja jopa naisia, kun tanssitaan letkajenkkaa. Ihailu on sitten toinen juttu, mutta onpahan hauskaa. Tai eihän se oikeasti ole, mutta pikkujoulussa kännipäissään sekin menee. Ei ole silloinkaan minua ihailtu vaikka olisi joulupukki naamari pärstäni peittona. Huokaus.
Jostain syystä ne ihailijat ei halua edetä tapailuun (jos tunnetaan vaikka työpaikalta tai tuttavaporukasta) tai sitten ghostaavat. Villi veikkaus, että ovat kiinnostuneempia jostakusta toisesta ja minä olen vain varalla.
Ajattelin ottaa kissan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ällöä yhtään ketään enkä edes voisi, koska ei kukaan tuijottele kaihoten kauempaa eikä lähempää. Mulla ei tosiaan ole mahiksia yhtään keneenkään eikä ole koskaan ollutkaan.
Missä se minulle tarkoitettu miesjono on? Saisinko koordinaatit? "sinkku vm -63"
Kieltäytyvät näkemästä näitä miehiä, jotka ovat piilossa, eivätkä tule ilmottautumaan?
Mä olen jo 36-vuotias,mutta ei minulla ainakaan ole hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 31
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21, joista joku 7-8 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
Yksi vielä avoin tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ikisinkku ja olen kyllä todistanut muutamaankin kertaan sivusta tällaista ihailua ja sitä kuinka aloitteellinen ja romanttinen mies voi olla vaikka aina väitetään, ettei moista ole kuin hollywood-hömpässä ja kioskikirjallisuudessa. Eikä ollut mitään leukalentäjiä tai lipeviä naistennaurattajia nämä miehet vaan enemmänkin sellaista jäyhää mallia. Yksi tällainen tuli yllärinä vastavierailulle ihan ennen aikojaan, koska oli tullut niin ikävä. Työkaverini siis tapasi ruotsalaismiehen lapissa hiihtol
Joo, ihan perussvenssoni enkä usko että tuossa ihastumisessa nyt hirmuista eroa on suomalaisten ja ruotsalaisten miesten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lähestynyt joskus tämmöisiä kaihoisia tuijottelijoita. Ei niistä ole ollut mihinkään muuhun kuin tuijotteluun muuallakaan. Jätän omaan arvoonsa kaikki passiiviset vätykset jatkossa.
Olen aina laulanut "It's raining men" ja tuijotellut kaihoisasti taivaalle. Ei hele, nehän tuleekin maata pitkin jonossa! Miksi se kerrotaan vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kommentoin vaikka on tämä palstalla tullut jo kerrottuakin. Se ainoa mies joka on millään tavalla olemassaoloni huomioinut oli sellainen joka osoitteli sormella tai oikeastaan ihan koko kädellään minua kohti ja nauroi kaksikerroin. Oletin siis, että takanani kulkee joku hänen kaverinsa ja näillä on joku keskinäinen show menossa.
No ei kulkenut vaan kun pääsin tuon hekottelijan kohdalle niin hän totesi, että "you're one ugly lady".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle?
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Minua ei ole kukaan kirjastossa koskaan lähestynyt tai ihailevat salaa. Julkisella paikalla muutama kännissä lähestynyt
Sinkkuna oli kyllä hiljaista, vaikka olin aktiivisesti esim. Tinderissä, harvoin tuli edes keskustelua aikaan, vaikka itsekin niitä aktiivisesti aloitin. Harvojen treffien jälkeen jopa ghostattiin. Ikinä en ole itseäni tuntenut niin näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä joo mulla saattaa tosiaan olla mahikset johonkin creepyyn joka katselee mua kiikareilla tosi kaukaa, mutta muuten ei ole näitä tuijottelijoita näkynyt. Päinvastoin tuntuu, että olen ennemminkin täysin näkymätön.
Ei kauniillakaan naisella mitään fanijoukkoa ole jos ei tyrkytä itseään jossain somessa tms. Miten voisi olla, jos suunnilleen kukaan ei edes tiedä hänen olemassaolostaan?