Seiska: Somevaikuttaja Yousra Chafak rasistisen käräjäoikeuden uhri?
Yousra nosti someteksteissään esille etnisen taustansa.
Itselleni herää myös kysymys vaikuttiko päätökseen etninen taustani, sillä usein me ulkomaalaiset olemme helppo kohde. Joudumme aina tekemään enemmän töitä asioiden eteen, jopa syyttömyyden todistamiseen.
Käräjäoikeus ei ole tässä tapauksessa ottanut yhtään huomioon sitä, että minä olen myös uhri tässä ja minun hyvyyttä on käytetty hyväksi. Jos tässä tilanteessa olisi kantasuomalainen, uskoisin, että päätös olisi ollut toisenlainen.
Myös poliisi oli kiinniottotilanteessa rasistinen?
Kiinniottotilanne oli turhan kovakouraista, josta minulle jäi jopa mustelmia. Minulle puhuttiin alentavasti ja minulle puhuttiin englantia, vaikka puhun täydellistä suomea ja olen aina asunut täällä, Yousra kirjoittaa.
https://www.seiska.fi/rikos/somevaikuttaja-yousra-chafak-avautuu-rikost…
Kommentit (93)
Se on kyllä erikoista että nämä uhriutujat on pääsääntöisesti ma mu ja. Samoin kuin katujengiläiset, rai skaajat, ryöstäjät ja väkivallan tekijät. Ja sekin on tilastotietoa, että lukumääräänsä (kansallisuus) nähden nämä loisina elävät rikolliset edustavat selkeästi suurempaa joukkoa kun suonalaiset.
Mulle on jäänyt vielä todella hämärän peittoon mikä on se vihervassareiden vuosia toitottama "rikastus" jota näiden ja heidän suomessa syntyneiden lasten piti tähän maahan tuoda.
Ei mulla ole minkään värisiä ihmisiä mitään vastaan. Loiseläjien hyysäämistä ja ylenpalttista suvaitsevaisuutta vastaan on. Teoista vastuuseen, ankarat rangaistukset ja hyvin matalalla kynnyksellä ulos suomesta. Myös ne täällä syntyneet rikosten tekijät niin eikun passi ja kansalaisuus pois ja sinne omaan kotimaahan takasin.
Siis tämä Cgafak ei ollut tietoinen niskoistaan?
"He halusivat silti väkisin kaataa syyt niskoilleni, joista en ollut tai voinut olla tietoinen."
Vierailija kirjoitti:
"He halusivat silti väkisin kaataa syyt niskoilleni, joista en ollut tai voinut olla tietoinen."
Ei osaa suomea? Olisi parempi kirjoittaa englanniksi niin tulisi ymmärretyksi.
Omena on pudonnut aika kauas puusta, jos on Sara Chafakin sukulainen. Sarahan on ihan hoikka kun tuo taas on kuin rankkitynnyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti osaa englantiakaan jos ei ymmärtänyt, että miesystävän kääntämiksi haluamat viestit olivat kiristysviestejä.
Nämä Seiskan toimittajapimut eivät vaan ymmärrä sitä, että tuollaiset "uhri"lehtijutut vain herättävät ihmisissä enemmän ennakkoluuloja ja jopa reisismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti osaa englantiakaan jos ei ymmärtänyt, että miesystävän kääntämiksi haluamat viestit olivat kiristysviestejä.
Saisiko jatkossa ilmaisen tulkin?
Melkoinen syöttöporsas tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mediakin voisi pikkuhiljaa alkaa karsimaan näitä ulkkisten ulinoita. Stoori on aina sama, joku rikos petos pimitys huijaus väärinkäytös on aina tehty ja sitten alkaa kauhea itku ja valitus ja syyllistäminen kuinka rasssistinen valtio Suomi on kun näistä kolttosista joutuu tilille. Syy on ihan aina jonkun muun ja yleensä valkoi sen suomalaisen, jos ulk kis tekee rikoksen. Tää on jo niin nähty ja kuultu miljoonaan kertaan kaiken maailman janitoivolat ja husuhusseinit ja fatdiarreat... lopettakaa jo ja nostakaa käsi pystyyn virheen merkiks; tein vit tu väärin, sori, otan vastaan seuraukset.
Ja kumma kyllä nämä rikolliset narisijat ovat aina enemmän tai vähemmän tummia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Seiskan toimittajapimut eivät vaan ymmärrä sitä, että tuollaiset "uhri"lehtijutut vain herättävät ihmisissä enemmän ennakkoluuloja ja jopa reisismia.
Ihan kuin niitä kiinnostaisi. Tuolla saa valtavan paljon klikkauksia ja klikit on rahaa.
Mediakin voisi pikkuhiljaa alkaa karsimaan näitä ulkkisten ulinoita. Stoori on aina sama, joku rikos petos pimitys huijaus väärinkäytös on aina tehty ja sitten alkaa kauhea itku ja valitus ja syyllistäminen kuinka rasssistinen valtio Suomi on kun näistä kolttosista joutuu tilille. Syy on ihan aina jonkun muun ja yleensä valkoi sen suomalaisen, jos ulk kis tekee rikoksen. Tää on jo niin nähty ja kuultu miljoonaan kertaan kaiken maailman janitoivolat ja husuhusseinit ja fatdiarreat... lopettakaa jo ja nostakaa käsi pystyyn virheen merkiks; tein vit tu väärin, sori, otan vastaan seuraukset.