Seiska: Somevaikuttaja Yousra Chafak rasistisen käräjäoikeuden uhri?
Yousra nosti someteksteissään esille etnisen taustansa.
Itselleni herää myös kysymys vaikuttiko päätökseen etninen taustani, sillä usein me ulkomaalaiset olemme helppo kohde. Joudumme aina tekemään enemmän töitä asioiden eteen, jopa syyttömyyden todistamiseen.
Käräjäoikeus ei ole tässä tapauksessa ottanut yhtään huomioon sitä, että minä olen myös uhri tässä ja minun hyvyyttä on käytetty hyväksi. Jos tässä tilanteessa olisi kantasuomalainen, uskoisin, että päätös olisi ollut toisenlainen.
Myös poliisi oli kiinniottotilanteessa rasistinen?
Kiinniottotilanne oli turhan kovakouraista, josta minulle jäi jopa mustelmia. Minulle puhuttiin alentavasti ja minulle puhuttiin englantia, vaikka puhun täydellistä suomea ja olen aina asunut täällä, Yousra kirjoittaa.
https://www.seiska.fi/rikos/somevaikuttaja-yousra-chafak-avautuu-rikost…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Minkä firmojen kanssa tekee yhteistyötä? Laitan välittömästi palautetta, huijausrikokset ovat kuvottavia.
Instastahan nuo löytää
Vierailija kirjoitti:
Oisko serkku
Siis sen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä firmojen kanssa tekee yhteistyötä? Laitan välittömästi palautetta, huijausrikokset ovat kuvottavia.
Instastahan nuo löytää
En halua ihan periaatteesta edes mennä katsomaan.
Muistakaa lopettaa seuraaminen!
Mun sukulainen sai tämän viestin. Hämmentyi, kun hänellä ei ole lasta. Oli kyllä törkeä huijausyritys.
"Yousran puolustajan 2 387 euron lasku pistettiin valtion piikkiin, ja samoin kävi myös miehen 8.853,35 oikeudenkäyntikuluille."
Vierailija kirjoitti:
"Yousran puolustajan 2 387 euron lasku pistettiin valtion piikkiin, ja samoin kävi myös miehen 8.853,35 oikeudenkäyntikuluille."
No ylläri. Veronmaksajaa rangaistaan aina
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä,saanut kuitenkin kymppitonneja huijattua, vai muistanko aivan väärin? Rahat on sitten mennyt kalliisiin tuoksuihin ja johonkin v itunlaeija-paitoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää!!!
No todellakin. Hän on auttanut rakastaan tekemään "hei äiti" -huijauksia Suomessa. Kääntänyt huijauksessa käytetyt viestit suomeksi.
Todella erikoinen tyyppi muutenkin. Selittää olevansa ulkomaalainen, joka on asunut koko ikänsä Suomessa ja puhuvansa täydellistä Suomea.
Aika moni "ulkkari" on tuollainen. Ei ole koolia olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Tapaus on päivänselvä ja silti tuo uhriutuu ja selittelee...
Joo, mutta suomen oikeuslaitos on niin sekaisin etten ihmettelisi jos se todettaisiin syyttömäksi ja saisi muutaman kymppitonnin korvausta poliisien rasismista.
Järkyttävää, voiko oikeuslaitos olla Suomessa noin rasistinen?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, voiko oikeuslaitos olla Suomessa noin rasistinen?
Näyttää voivan olla, selvä oikeusmurha. Miehellä on ollut ihan selvästi tekeillä rikosromaani, jonka suomennokseen hän on tarvinnut apua. Olisiko jopa ensimmäinen kääntäjä, joka on saanut tuomion tekemästään käännöksestä?
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tulee nää influensserit ja suomea osaamattomat avomiehet.
Saa tuomio, kulut maksaa työssäkäyvät ja valita vielä että rasismia.Joko sa tanan tyhmä tai ei mitään häpyä.
Käyttääkö yhteistyökumppanit vaikuttajia hyväkseen jos siis niin pienet tulot että yhteiskunta maksaa oikeussvustajat....
Eikö nuo tienaa mitään, eikä taida poikkiskaan tienata kuim noilla huijausviesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö yhteistyökumppanit vaikuttajia hyväkseen jos siis niin pienet tulot että yhteiskunta maksaa oikeussvustajat....
Eikö nuo tienaa mitään, eikä taida poikkiskaan tienata kuim noilla huijausviesteillä.
Eikö hän ole myös kauneudenhoitoalan yrittäjä?
"Chafak Yousra Marwa Zaineb 3238605-9