Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?
Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin epäilen ainakin osittain syyksi. Suomalaiset on todella sisäsiittoinen kansa. Jäätävät määrät perinnöllisiä sairauksia jne. Lisäksi iso osa miehistä toivottomia maalaisjuntteja, köyhiä ja tyhmiä amiksia.
Naisista melkein neljännes vetää ihan diagnosoituun mielenvikaisuuteen lääkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on suurin syy miksei mies kelpaa naiselle. Miehet on kai liian rumia. Minä olen saanut tavis naisilta kymmeniä pakkeja 20 vuoden aikana.
Suomalaiset miehet tosiaan on hämmästyttävän rumia ja vastenmielisiä. Pk-seudulla näkyy sopusuhtaisia ja komeitakin miehiä, mutta heti kun siirtyy landelle, miehet on perunanaamaisia kyömyniskoja tyhjä, tyhmän ihmisen katse silmissä.
Kyllä tykkään nimenomaan suomalaisesta miehestä enkä haluaisi suhdetta ulkomaalaisen kanssa. Suomalaiset miehet vaan eivät pidä meistä, suomalaisista naisista. Nykyään en uskalla edes lähestyä miehiä kun olen lukenut mitä mieltä he meistä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on suurin syy miksei mies kelpaa naiselle. Miehet on kai liian rumia. Minä olen saanut tavis naisilta kymmeniä pakkeja 20 vuoden aikana.
Suomalaiset miehet tosiaan on hämmästyttävän rumia ja vastenmielisiä. Pk-seudulla näkyy sopusuhtaisia ja komeitakin miehiä, mutta heti kun siirtyy landelle, miehet on perunanaamaisia kyömyniskoja tyhjä, tyhmän ihmisen katse silmissä.
Mielummin kyömyniska perunanenä emäntä, kuin pään alueelle tatuoitu sikermä mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
No edellinen jonka kanssa olin treffeillä niin tuli sinne kännissä. Toinen mies jota tapailin jonkin aikaa kunnes näin sen asunnon ja keittiön jossa oli likaisia astioita varmaan viikon vanhoja. Kaapit oli likaisia myös. Edellytän perus siisteyttä mieheltä mutta sitä ei ollut.
Minä tiedän yhden tällaisen en siivoa koskaan-miehen jolla on aina naisseuraa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa värjätä fleda mustaksi ja oppia pari sanaa españjööliä ennenkun menee yöelämään.
Oliko isäs espanjalainen vai miten syntymäsi on mahdollinen? Vai onko äitis niitä, joiden haarat aukeaa kaikille.
Mieti tätä yöllä kun itket yksinäisyyttäsi. Eihän sun epäkypsän mieslapsen maailmankuvaan mahdu kuin kahdenlaiset naiset; h*orat ja neitseet.
Tykkään miehestäni. Hän on suomalainen Jussi. Mutta hänpä ei olekaan työttömänä sohvalla ryyppäävä ja naisia vihaava pikku runkkari.
Olen jo yhden naisen elättänyt ja kiukuttelut kuunnellut 20 v.aikana. Enää ei tule kukaan niin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkään nimenomaan suomalaisesta miehestä enkä haluaisi suhdetta ulkomaalaisen kanssa. Suomalaiset miehet vaan eivät pidä meistä, suomalaisista naisista. Nykyään en uskalla edes lähestyä miehiä kun olen lukenut mitä mieltä he meistä ovat.
Käy tallinnassa ja katso miten naiset siellä pukeutuu ja habittaa. Sitten vaan "leeeeikiit ooolevasi viiiirolainen."
Jos olet hakannut mustetta nahkaan, niin olet ongelmajätettä ja et voi tehdä asialle enää mitään.
Mies voi olla hyväkin vaikka työtön. Minun mies on työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on ihan järkyttävän rumia
Ei kaikki mutta useimmat kyllä. Sisäsiittoinen huumorintaju. Ei mielikuvitusta.
Haluaisin naisen, joka on hauska, mutta ei löydy. Salla Ahtolakin pilasi Cityn iltapäivät
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehestäni. Hän on suomalainen Jussi. Mutta hänpä ei olekaan työttömänä sohvalla ryyppäävä ja naisia vihaava pikku runkkari.
Jussilla varmasti riittää ihailijoita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa värjätä fleda mustaksi ja oppia pari sanaa españjööliä ennenkun menee yöelämään.
Oliko isäs espanjalainen vai miten syntymäsi on mahdollinen? Vai onko äitis niitä, joiden haarat aukeaa kaikille.
Mieti tätä yöllä kun itket yksinäisyyttäsi. Eihän sun epäkypsän mieslapsen maailmankuvaan mahdu kuin kahdenlaiset naiset; h*orat ja neitseet.
Mii kusta suomiputa. Kyllä lohkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kyömyniska perunanenä emäntä, kuin pään alueelle tatuoitu sikermä mt-ongelmia.
T. Tollo, jolle kelpaa kaikki missä on reikä, esim. naapurin potsi ja Mansikki.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yhden naisen elättänyt ja kiukuttelut kuunnellut 20 v.aikana. Enää ei tule kukaan niin lähelle.
No äläs nyt viitsi päättää vielä mitään 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tollo, jolle kelpaa kaikki missä on reikä, esim. naapurin potsi ja Mansikki.
Mansikin kanssa elämä on sentään rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja status on suurimmat syyt miksei mies kelpaa naiselle.
Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.
Pituudessa totta :)
Miehet vonkaa liikaa seksiä. Miehet ei tiedä romantiikasta mitään että voisi kukkiakin ostaa ennen kun pöksyihin yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei kukaan tykkää. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Olen kai ruma ja siitä se johtuu ettei nainen halua miestä.
T: kiltti mies
Minä tykkään 😍💋💋💋
Hyvä että selvensit minulla tämän.