Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
81/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, ujo ystäväni ei kelvannut kenellekkään. Pääsi lääkikseen, sen jälkeen onkin ollut jonos oven takana.

En ihmettele, vaikka aina syytetään jännämiehistä. Mutta kyllä sellainen lääkärikin voi olla jännämies. 

Vierailija
82/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja status on suurimmat syyt miksei mies kelpaa naiselle.

Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.

Nimenomaan, noi on 99% työttömiä ja  persauk isia

En voi ymmärtää mikä noissa a pinoissa naisia kiinnostaa. No tietty muna

Joitakin naisia kiinnostaa, ei todellakaan kaikkia. Mä haluan suomalaisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin mukavaa suomalaista miestä, ei kaikki ole jurottajia, mykkiä. Naisena haluan suomalaisen miehen ensisijaisesti, ellen sitten rakastuisi palavasti johonkin muunmaalaiseen.

Vierailija
84/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Vantaalaiset tykkää Keravalaisista? 

Molemmat yök

Vierailija
85/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen montakin mukavaa suomalaista miestä, ei kaikki ole jurottajia, mykkiä. Naisena haluan suomalaisen miehen ensisijaisesti, ellen sitten rakastuisi palavasti johonkin muunmaalaiseen.

Kyllä suominainen aina haluaa perussuomimiehen. Niin se vaan on. Suomalaisella aina ikävä toista suomalaista. Ei siinä emiraattiprinssi tai tunisialainen kuikelo tai espanjalainen kikkurapää voittoa vie. 

Vierailija
86/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma, ujo ystäväni ei kelvannut kenellekkään. Pääsi lääkikseen, sen jälkeen onkin ollut jonos oven takana.

En ihmettele, vaikka aina syytetään jännämiehistä. Mutta kyllä sellainen lääkärikin voi olla jännämies. 

Moni on sadisti. 

Vierailija
87/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhteessa / naimisissa suomalaisen miehen kanssa. :D

Vierailija
88/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain on vikaa jos parisuhdetta joillekin ei muodostu koskaan. Kyse on nirsoudesta, itsekkyydestä, mukavuudenhalusta, addiktioista yms. Joillekin on hirveän vaikeaa luopua itsessään jostain ja antaa toiselle. Siksi he jäävätkin aina yksin. Tai jos sattumoisin onkin parisuhteessa se ei ole onnellinen suhde. 

Vierailija
89/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies. 

Vierailija
90/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä tavannut miestä jonka juttuja ja seuraa jaksaisi kauaa. Ennen pitkää tulee epämiellyttävä olo, koska kun opin tuntemaan paremmin niin joudun pettymään.

Vierailija
91/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me pidämme. <3

Mutta jos jostakin huomauttaisin, niin se on se järkyttävä passiivisuus. Tekee naisen elämästä raskasta ja ilotonta. 

Mitenkäs se naisten passiivisuus, onko se eri asia kuin miesten passiivisuus.

Haluaisitko imeskellä mun kiveksiä?

Vierailija
92/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.

Vierailija
93/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset kuitenkaan. Älä yleistä.

Vierailija
94/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies. 

Kokeile ulkomaalaista. Nyt heitä on pilvin pimein Suomessa. Monelle kyllä kelpaa paikallinen ukko. 

Vierailija
95/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.

Minä olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa. 

Vierailija
96/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksotiikka kiinnostaa ja tietty kunnon slaikkari. Eri kielikin on hyvästä, ei mee aikaa turhiin löpinöihin..Suomimies ei puhu ei pussaa ja sängyssä in-out. Wham bam thank you ma'm. Ei kiitos. Haluan pelkän panosuhteen

Vierailija
97/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vielä tavannut miestä jonka juttuja ja seuraa jaksaisi kauaa. Ennen pitkää tulee epämiellyttävä olo, koska kun opin tuntemaan paremmin niin joudun pettymään.

Sama täällä. Ei oikein kukaan kelpaa. Etäsuhde ok, mutta jos asua pitäisi yhdessä, niin ei. 

Vierailija
98/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Joitakin naisia kiinnostaa, ei todellakaan kaikkia. Mä haluan suomalaisen miehen.

Niinpä, ulkkis ei kelpaa.

Vierailija
99/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa. 

Minä olen seurustellut sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa. Haluan normaalin intohimoisen ja seksuaalisen parisuhteen, joten olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.

Vierailija
100/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, sinä et ole ok mies.

Se ei auta yhtään, että teet työsi, kannat vastuusi ja olet ystävällinen ja hauska.

Jos kemia puuttuu, olet jätemies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi