Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?
Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja status on suurimmat syyt miksei mies kelpaa naiselle.
Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.
Nimenomaan, noi on 99% työttömiä ja persauk isia
En voi ymmärtää mikä noissa a pinoissa naisia kiinnostaa. No tietty muna
Joitakin naisia kiinnostaa, ei todellakaan kaikkia. Mä haluan suomalaisen miehen.
Tunnen montakin mukavaa suomalaista miestä, ei kaikki ole jurottajia, mykkiä. Naisena haluan suomalaisen miehen ensisijaisesti, ellen sitten rakastuisi palavasti johonkin muunmaalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Vantaalaiset tykkää Keravalaisista?
Molemmat yök
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin mukavaa suomalaista miestä, ei kaikki ole jurottajia, mykkiä. Naisena haluan suomalaisen miehen ensisijaisesti, ellen sitten rakastuisi palavasti johonkin muunmaalaiseen.
Kyllä suominainen aina haluaa perussuomimiehen. Niin se vaan on. Suomalaisella aina ikävä toista suomalaista. Ei siinä emiraattiprinssi tai tunisialainen kuikelo tai espanjalainen kikkurapää voittoa vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma, ujo ystäväni ei kelvannut kenellekkään. Pääsi lääkikseen, sen jälkeen onkin ollut jonos oven takana.
En ihmettele, vaikka aina syytetään jännämiehistä. Mutta kyllä sellainen lääkärikin voi olla jännämies.
Moni on sadisti.
Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhteessa / naimisissa suomalaisen miehen kanssa. :D
Kyllä jotain on vikaa jos parisuhdetta joillekin ei muodostu koskaan. Kyse on nirsoudesta, itsekkyydestä, mukavuudenhalusta, addiktioista yms. Joillekin on hirveän vaikeaa luopua itsessään jostain ja antaa toiselle. Siksi he jäävätkin aina yksin. Tai jos sattumoisin onkin parisuhteessa se ei ole onnellinen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen.
Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies.
En oo vielä tavannut miestä jonka juttuja ja seuraa jaksaisi kauaa. Ennen pitkää tulee epämiellyttävä olo, koska kun opin tuntemaan paremmin niin joudun pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pidämme. <3
Mutta jos jostakin huomauttaisin, niin se on se järkyttävä passiivisuus. Tekee naisen elämästä raskasta ja ilotonta.
Mitenkäs se naisten passiivisuus, onko se eri asia kuin miesten passiivisuus.
Haluaisitko imeskellä mun kiveksiä?
Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.
Ei kaikki naiset kuitenkaan. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen.
Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies.
Kokeile ulkomaalaista. Nyt heitä on pilvin pimein Suomessa. Monelle kyllä kelpaa paikallinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.
Minä olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa.
Eksotiikka kiinnostaa ja tietty kunnon slaikkari. Eri kielikin on hyvästä, ei mee aikaa turhiin löpinöihin..Suomimies ei puhu ei pussaa ja sängyssä in-out. Wham bam thank you ma'm. Ei kiitos. Haluan pelkän panosuhteen
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä tavannut miestä jonka juttuja ja seuraa jaksaisi kauaa. Ennen pitkää tulee epämiellyttävä olo, koska kun opin tuntemaan paremmin niin joudun pettymään.
Sama täällä. Ei oikein kukaan kelpaa. Etäsuhde ok, mutta jos asua pitäisi yhdessä, niin ei.
Vierailija kirjoitti:Joitakin naisia kiinnostaa, ei todellakaan kaikkia. Mä haluan suomalaisen miehen.
Niinpä, ulkkis ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa.
Minä olen seurustellut sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa. Haluan normaalin intohimoisen ja seksuaalisen parisuhteen, joten olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sinä et ole ok mies.
Se ei auta yhtään, että teet työsi, kannat vastuusi ja olet ystävällinen ja hauska.
Jos kemia puuttuu, olet jätemies.
En ihmettele, vaikka aina syytetään jännämiehistä. Mutta kyllä sellainen lääkärikin voi olla jännämies.