Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
101/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.

Minä olen seurustellut vain ulkomaalaisten miesten kanssa. 

Minä olen seurustellut sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa. Haluan normaalin intohimoisen ja seksuaalisen parisuhteen, joten olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.

Minulla sama miehen suhteen, joka on ulkomaalainen. Meilläkin on intohimoinen parisuhde. 

Vierailija
102/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpö löpö -juttu. Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, olen seurustellut vain suomalaisten naisten kanssa ja olen siinä käsityksessä (minulle on suoraan tultu kertomaan), että kelpaisin vaimoni lisäksi muutamalle muullekin suomalaiselle naiselle.

Minä olen seurustellut sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa. Haluan normaalin intohimoisen ja seksuaalisen parisuhteen, joten olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa.

Ulkkis ei ainakaan ole provider

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei exä ole whatsappissa paikalla! Viimeksi ollut paikalla 15.15! Aaaarrgghhh

Vierailija
104/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama miehen suhteen, joka on ulkomaalainen. Meilläkin on intohimoinen parisuhde. 

Ilmeisesti sisäsiittoisuus tappaa intohimon suomalaisten väliltä ja suhteet muuttuu ennemmin tai myöhemmin "sisarusten kinaamiseksi kotitöistä".

Vierailija
105/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite se provider. Tosin vaimo tekee hulluna töitä perheen eteen ja se näkyy kaikessa!

Vierailija
106/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me pidämme. <3

Mutta jos jostakin huomauttaisin, niin se on se järkyttävä passiivisuus. Tekee naisen elämästä raskasta ja ilotonta. 

Mitä se naisen aktiivisuus on?

Kissa, kirja ja kävely

Se on eri asia.

Vierailija
107/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mika moring sai monta naista? Minä en ole saanut vaikka en ole rikoksia tehnyt ja on hyvä koulutus.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
108/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies. 

Kuule, sinä et ole ok mies.

Se ei auta yhtään, että teet työsi, kannat vastuusi ja olet ystävällinen ja hauska.

Jos kemia puuttuu, olet jätemies.

Aivan. Suomalainen perusnaama = jätemies. Millään muilla avuilla ei sitten ole naisille väliä, paitsi ehkä jos sattuu olemaan julkkis. Mutta alle promille miehistä pääsee sellaiseksi.

Vierailija
109/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Harmi, minä olen päinvastainen tapaus, en oo kelvannut kellekän suomineidolle vaikka oon ihan ok mies. 

Kuule, sinä et ole ok mies.

Se ei auta yhtään, että teet työsi, kannat vastuusi ja olet ystävällinen ja hauska.

Jos kemia puuttuu, olet jätemies.

Aivan. Suomalainen perusnaama = jätemies. Millään muilla avuilla ei sitten ole naisille väliä, paitsi ehkä jos sattuu olemaan julkkis. Mutta alle promille miehistä pääsee sellaiseksi.

Aivan. Suomalainen perusnaama = jäteihmínen. Suomalaiset on ihanan rikkinäinen jätekansa!

Vierailija
110/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sisäsiittoisuus tappaa intohimon suomalaisten väliltä ja

Juurikin näin. 

Vierailija
111/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on ihan järkyttävän rumia

Vierailija
112/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mika moring sai monta naista? Minä en ole saanut vaikka en ole rikoksia tehnyt ja on hyvä koulutus.

Et ole yhtään jännittävä, Moring oli

Vierailija
113/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ex? Ei ainakaan whatsappissa!!!!

Vierailija
114/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki mutta useimmat kyllä. Sisäsiittoinen huumorintaju. Ei mielikuvitusta. 

Vierailija
115/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sisäsiittoisuus tappaa intohimon suomalaisten väliltä ja

Tätä minäkin epäilen ainakin osittain syyksi. Suomalaiset on todella sisäsiittoinen kansa. Jäätävät määrät perinnöllisiä sairauksia jne. Lisäksi iso osa miehistä toivottomia maalaisjuntteja, köyhiä ja tyhmiä amiksia.

Vierailija
116/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on? En edes tiedä :D 

Vierailija
117/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite se provider. Tosin vaimo tekee hulluna töitä perheen eteen ja se näkyy kaikessa!

Mistä maasta? Voi kumpa minullakin olisi sellainen nainen, mutta suomessa nyt ei sellaisesta voi unelmoida.

Vierailija
118/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja suomalaiset naiset on ilmeisesti sokeita, kun eivät näe itseään peilistä.

Vierailija
119/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta vikaa ole miehissä. Monet naiset vaan on tyytyväisiä itsenäiseen elämään. Se että on vastuussa vaan itsestään, omista menoista ja vähäisistä sotkuista. Tai sitten haluttaisiin pariutua mutta ei löydy yhteensopivaa kumppania. 

Olen vähän yli 30-vuotias ja olen parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa. Välillä kyllä kaipaan sitä että saisin itse päättää kaikista asioista elämässä, sisustuksessa tms. Mutta enimmäkseen olen tyytyväinen elämääni kumppanin kanssa. Hän on välittävä ja lempeä ihminen. 

Vierailija
120/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppas aloittaja mainoksia, niissäkin nykyään alkaa olemaan enemmistö tummia miehiä. Vaalean ja eteenkin suomalaisten miesten aika vaan on ohitse, tulevaisuus on tummien miesten ja vaaleiden naisten yhteinen<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi