Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
261/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vuosiin nähnyt miehiä jotka huolehtisivat ittestään ja olisivat kiinnostuneita. Ei osata pestä hampaat eikä siivota.

Ulkomailla on ihan toinen juttu. Latviassa, Italiassa, Briteissä. 

Italiassa äiti pesee sen vanhempiensa kotona asuvan miehen hampaat.

Moni suomimies tarvitsisi kyseistä palvelua vaimolta. Liian aikaisin "itsenäistytty" lapsuudenkodista Suomessa. 

Vierailija
262/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehopositiivinen ja HEI...pirun ylpeä siitä.

En tunnu saavan huomiota suomalaisilta miehiltä mutta

Gambiassa saan huomiota joka suuunnasta ja paljon muutakin, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)

Kyllä mustat pojat osaa hommat:)

Kyllä ne osaa mutta tykkäävät myös laihemmista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehopositiivinen ja HEI...pirun ylpeä siitä.

En tunnu saavan huomiota suomalaisilta miehiltä mutta

Gambiassa saan huomiota joka suuunnasta ja paljon muutakin, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)

Kyllä mustat pojat osaa hommat:)

Monellako suomiukolla on oma paksukainen kotona tai moniko ukko on itse hellyyttävä paksukainen. Lutunen pullapoika. 

Vierailija
264/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset miehet eivät tykkää suomalaisesta naisesta. Lue vaikka tätä palstaa miten suomalaista naista haukutaan ja arvostellaan päivästä toiseen. En halua kuunnella sellaista. 

Vierailija
265/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ihan alkuun laitettaisi ne perusasiat kuntoon. Eli se hygienia!!!!! Oma hygienia ja perus kodin siisteys! Sitten toisten huomioon ottaminen ja huomioiminen yleensäkin! Ovien avaaminen, silmiin katsominen, hymyileminen, kiittäminen, just tuo kassatädille tervehtiminen ja kiittäminen, toisten auttaminen jne. Keskustelutaito. Mitä seksiin tulee, niin ei mennä se oma etu edellä. Mutta nää on näitä. Jokainen etsii kaiketi sitä oman tasoista seuraa, eikä vain. Ei tavoitella kuuta taivaalta. 

Täytyy kyllä taas ihmetellä missä piireissä jotkut luuhaa kun maailmankuva muodostuu tuollaiseksi.

Vierailija
266/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneissä piireissä. Sinä taidat olla sieltä syrjäseuduilta se autistinen miehenreppana. 

Vierailija
267/268 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sneakohan esitti useille miehille kysymyksen. Miksi elätte menneessä? Toihan ite suosii sokeriseuralaisia ja on alustavasti sopinut yhden naisen kanssa kumppanuusvanhemmuudesta. Tuttuun tyyliin loppuun aiheeseen liittyviä linkkejä: https://www.co-parentmatch.com/https://letsbeparents.com/#downloadhttps://www.datingscout.com/sugardaddy

Vierailija
268/268 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Heh, itse näen suomalaiset naiset tällaisena. Olen päinvastainen mies, mutta suominaisten kehonmuodon ja ulkonäön vuoksi pidän kolmekymppisistä pääasiassa Lähi-idän sekä Aasian tuliaisnaisista. Ei jatku suomalainen sukurutsausperinnekään kun tekee lapsia eri kulttuureihin. Nuorena ja parikymppisenä vehtasin sen verran suominaisten kanssa, että tiedän mistä pidän, ja nimenomaan ulospäinsuuntautunutta sekä kilttiä luonnetta arvostetaan paljon enemmän ulkomaalaismuijien keskuudessa. Paikoitellen hulluja ne ulkomaalaisetkin ovat, aivan kuten osa suomalaisistakin naisista, mutta eksoottisuus, rungon muoto, seksikäs lantio, tiukka ja huolehdittu pillu vain vetoaa tällaiselle heterolle suomalaisperversille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä