Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, ettei 50v mies halunnut enää 29v naista? Olisi saanut useamminkin. 

Vierailija
142/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ollut suhdetta kenenkään muun maalaisen miehen kanssa. Mutta joo, elän sinkkuna useatta vuotta, kun koko seurustelusta on enemmän vaivaa, kuin iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonteessa varmaan mitään vikaa ole, kokisimme vain vaikeaksi ottaa ne kaikki samaan asuntoon. Tulisi kalliiksi, ahtaaksi ja meluisaksi. Ne eivät välttämättä edes tulisi kaikki keskenään toimeen, koska saattaisivat olla resurssiaggressiivisia. Pelkäisimme kyllä sitäkin, että joku luulisi meillä olevan yksityisarmeija. Ja verottajalla olisi taatusti myös jotain huomautettavaa. Älä kysy mitä, koska jotain on aina.

Vierailija
144/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kukaan tykkää. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Olen kai ruma ja siitä se johtuu ettei nainen halua miestä.

T: kiltti mies

Eikös myös Mika Moring kertonut olevansa kiltti mies? 

Vierailija
145/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vonkaa liikaa seksiä. Miehet ei tiedä romantiikasta mitään että voisi kukkiakin ostaa ennen kun pöksyihin yrittää.

Onko naisilla muuta annettavaa kuin seksi ja onko se kaiken vaivan arvoista?

Halvemmaksi tulee seksilomailut hyvässä seurassa ja aikaa jää jopa itsestä huolehtimiseen.

Vierailija
146/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa, mutta ei kiinnosta yli 50 miesten elättäminen eikä vanhoista miehistä huolehtiminen. Joten he jää ulkomaalaisille.

Itse alan katsomaan ulkomailta itsestään huolehtivaa hyvin käyttäytyvää ja hyvällä ammatilla varustettua miestä.

Yrittäjötkin kiittää, kun saa ahkeran työniehen.

Vierailija
147/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vonkaa liikaa seksiä. Miehet ei tiedä romantiikasta mitään että voisi kukkiakin ostaa ennen kun pöksyihin yrittää.

Halvemmaksi tulee seksilomailut hyvässä seurassa ja aikaa jää jopa itsestä huolehtimiseen.

Viikon matkalla hoidat koko vuoden seksitarpeet? Niinkö? Enempää et tarvitse? 

Vierailija
148/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa, mutta ei kiinnosta yli 50 miesten elättäminen eikä vanhoista miehistä huolehtiminen. Joten he jää ulkomaalaisille.

Itse alan katsomaan ulkomailta itsestään huolehtivaa hyvin käyttäytyvää ja hyvällä ammatilla varustettua miestä.

Yrittäjötkin kiittää, kun saa ahkeran työniehen.

Puolalaiset saattaa olla jo nihkeitä tulemaan Suomeen, mutta ehkä Bulgariasta tai Romaniasta tärppää!

Vierailija
149/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä yks fwb kyseli käymään. Sitten vetäsin vahingossa käteen ja tuli tehtyä oharit. Kävin sitte treenaamassa ja järkkäsin juttuja ens viikon työreissuun.

Vierailija
150/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltapäivällä yks fwb kyseli käymään. Sitten vetäsin vahingossa käteen ja tuli tehtyä oharit. Kävin sitte treenaamassa ja järkkäsin juttuja ens viikon työreissuun.

Jaa tollaset ei ole miehiä eikä mitään jotka eivät pysty useita kertoja peräkkäin/samana päivänä.

Vierailija
151/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on isomahaisia läskileukoja

Vierailija
152/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa tollaset ei ole miehiä eikä mitään jotka eivät pysty useita kertoja peräkkäin/samana päivänä.

Olisi menny melkein koko päivä hukkaan.

Vierailija
153/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei kai sitten ole niin kova hinku parisuhteeseen. En tiedä miten tason määrittelet, mutta kyllä kysynnälläkin on siinä varmasti merkitys. 

Vierailija
154/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naiset on kaikkein nirsoimpia. Olen jopa päässyt treffeille missi tason naisten kanssa ja saanut seksiäkin. Itse en ole kummoinen tapaus. Eka tyttöystäväni oli alusvaate malli ja oli ellos kuvastoissa alusvaatekuvia tekemässä. Itse olen tavis amiksen käynyt raksamies

Vierailija
155/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas aloittaja mainoksia, niissäkin nykyään alkaa olemaan enemmistö tummia miehiä. Vaalean ja eteenkin suomalaisten miesten aika vaan on ohitse, tulevaisuus on tummien miesten ja vaaleiden naisten yhteinen<3

Ainakaan tällä reseptillä ei yh:t lopu. 

Vierailija
156/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset on kaikkein nirsoimpia. Olen jopa päässyt treffeille missi tason naisten kanssa ja saanut seksiäkin. Itse en ole kummoinen tapaus. Eka tyttöystäväni oli alusvaate malli ja oli ellos kuvastoissa alusvaatekuvia tekemässä. Itse olen tavis amiksen käynyt raksamies

Mikä se semmoinen tavis amis oikein on? 😂  Pitäisikö minunkin hakea tavis amikseen? 😂

Vierailija
157/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä. 3 suhdetta tähän 55 v ikään, suomalaisia miehiä.

Vierailija
158/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin nuorempana muutaman kerran treffeillä suomalaisten miesten kanssa, ja tunnelma oli aina jotenkin todella kiusallinen ja ankea. Yksi mies täräytti heti kättelyssä olevansa kauheassa krapulassa. Noh, päädyin sitten menemään naimisiin georgialaisen kanssa.

Vierailija
159/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mika moring sai monta naista? Minä en ole saanut vaikka en ole rikoksia tehnyt ja on hyvä koulutus.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Koska hyvä osa naisista on ihan samanlaisia eläimiä kuin monet miehetkin ja antavat alapään ohjata toimintaansa. 

Vierailija
160/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin nuorempana muutaman kerran treffeillä suomalaisten miesten kanssa, ja tunnelma oli aina jotenkin todella kiusallinen ja ankea. Yksi mies täräytti heti kättelyssä olevansa kauheassa krapulassa. Noh, päädyin sitten menemään naimisiin georgialaisen kanssa.

Ymmärrän täysin! :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi