Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
61/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa kulkee nokat pystyssä ja juoksee niiden eksoottisten perässä. Aktiivisuus usein naisten puolelta. Aika ruuneberi täytyy suomalaisen miehen olla että saa naisen edes jubaamaan kanssaan.

Vierailija
62/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että mies ei tajua olevansa liian typerä pariutumaan, vaan höpöttää vain pituudesta ja rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja status on suurimmat syyt miksei mies kelpaa naiselle.

Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.

Nimenomaan, noi on 99% työttömiä ja  persauk isia

Vierailija
64/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilu pilu pilu. Ja siitä jauhaminen. Sivistymättömyys oksettaa.

Vierailija
65/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole mikään pakko olla miehen kanssa, ei mikään. Hyvä niin.

Vierailija
66/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Ei ole seksuaalinen ja yleensä on pottunokkainen maitonaama, ehkä jopa partakin tai nyssykkä päässä. 

Vierailija
67/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on passiivisia, piiloagressiivisia ja menevät liikaa tasa arvon taakse. Monissa muissa kulttuureissa naista kohdellaan paremmin, miehillä on hyvät käytöstavat ja kumppanista ja perheestä pidetään kaikin tavoin huolta automaattisesti eikä lasketa montako jugurttia kukakin syö. Lisäksi muut kansalaisuudet osaavat keskustella! Suomalaiset miehet eivät myöskään ulkonäöllisesti ole kovin priimaa kolmenkympin jälkeen kun suurin osa lihoaa eikä edes katso peiliin kun lähtee ulos mistään hammaslangan käytöstä puhumattakaan.

Ette te voi ottaa tasa-arvosta vain rusinoita pullasta. Mutta suomalaisten kotikasvatus on kyllä varmaan syynä, kaikki kasvatetaan haukkumalla ja lyttäämällä niin suomalaisten parisuhteetkin on sitä että yksi huutaa huo raa ja toinen vätystä kuten sukupolvet heitä ennen. Miehenä minusta ulkkarinaiset kohtelevat minua enemmän kuin ihmistä, ja varmaan sama pätee toisin päin. 

Vierailija
68/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, ujo ystäväni ei kelvannut kenellekkään. Pääsi lääkikseen, sen jälkeen onkin ollut jonos oven takana.

Vierailija
69/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehenä olen näitä keskusteluja seurannut, niin isoin ongelma tuntuu olevan se, että itsessä oli mies tai nainen ei nähdä koskaan mitään vikaa, syy on aina toisessa.

Minä olen käynyt läpi alkoholismin, masennuksen, mt ongelmia ja olen ollut todella ylipainoinen tupakoiva mies. Nykyään vietän raitista ja savutonta elämää, liikun säännöllisesti syön terveellisesti, olen normaalipainoinen. Ei tarvitse olla mikään rakettitieteilijä ymmärtääkseen kumpi on naisten mielestä parempi.

Aina voi syyttää toista, voi myös itse yrittää muuttua, sekin on vaihtoehto. On myös todella vaikea käydä keskusteluja sosiaalisessa mediassa, harvoin syntyy mitään oikeasti rakentavaa vaan se on pelkkää huutokilpailua puolin ja toisin.

Vierailija
70/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on törppöjä eikä kohteliaita. Olen tavannut oman mieheni niin että mies avasi oven minulle. Minä sanoin kiitos ja mies ole hyvä kun avasi oven minulle. Ajattelin että voisi paremmin tutustua siihen mieheen ja pyysin sen numeron.

Monikin mies suorastaan uisi pllussa, jos oikeasti noin olemattomien eleiden päätteeksi olisi jotenkin "normaalia" toimintaa naisilta lähestyä. 

Vierailija
71/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä nyt taas selität?? Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista nimenomaan on suomalainen mies. Suomalaista tavallista miestä mäkin etsin, mutta en mä melkein 45-vuotiaana ylipainoisena naisena tunnu kelpaavan. Kasvoiltani olen tavallisen näköinen. Painonpudotus on menossa, mutta ei se nyt ihan hetkessä tapahdu.

Miksi olet läski ja sinkku?

Onkohan noilla jotain yhteyttä?

Voi luoja. Mä olen kyllä ollut naimisissa eikä ero liittynyt mitenkään mun painoon. Olin ylipainoinen kun tapasimme ja kelpasin erittäin hyvin miehelle. Oletko tosiaan sokea typerys kun et näe myös ylipainoisten naisten olevan parisuhteissa?

Alussa miehesi teeskenteli että ylipaino ei haittaa, sitten tuli järkiinsä ja ero

Etkä tiedä muuta kuin oma mielipiteesi. Sori siitä. 

Vierailija
72/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sinkkumiehet eivät välttämättä ole saatavilla parisuhteeseen. Miehet pärjää paremmin ilman naista.

Vierailija
73/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesassa kulkee nokat pystyssä ja juoksee niiden eksoottisten perässä. Aktiivisuus usein naisten puolelta. Aika ruuneberi täytyy suomalaisen miehen olla että saa naisen edes jubaamaan kanssaan.

Kyllä ukrainalainen mies on seksikkäämpi. Olen nyt tapaillut yhtä. 

Vierailija
74/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen. 

Jospa se on vain luonnekysymys! Tuo passivisuus, niin minä olen pitkän elämäni aikana kokenut.

Eli erosin tuosta johtajamiehestä joka vain vaati ja petti, mutta ei tehnyt mitään töitä kotona.

Nyt minulla on mies joka huolehtii oikeastaan kaikesta, rakastaa ruuan laittoa, hoitaa imuroinnin,

pyykit, raha-asiat, ihmissuhteet, eli hän on erittäin sosiaalinen, aikaansaava vahva luonne

ja minä rakastan häntä kokonaisuudessaan, aivan kaikkea hänessä.

Minäkin olen kuitenkin itsenäinen ja aikaansaava nainen.

Eli tavalliset suomalaiset miehet ovat ihania, varsinkin he jotka ovat saaneet syntyä ja elää maalla.

Vierailija
75/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin miehet ei valkkaisi naisia ulkonäön perusteella. 

Itse naisena etsin ihan tavallista suomalaista duunarimiestä. Ulkonäöltään ihan tavallinen, en etsi mitään adonista. En ole koskaan ollut mikään rahan ja statuksen perässä juoksija. Mitä auttaa raha, status ja komeus jos mies on kusi pää? Ei yhtään mitään vaan sellaisen miehen kanssa ei todellakaan halua olla. 

Vierailija
76/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Vantaalaiset tykkää Keravalaisista? 

Vierailija
77/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.

Aivan. Ei suomalainen mies tuollaisilla eväillä ketään saisi mutta ulkkarimiehille tulee pilua ovista ja ikkunoista.

Vierailija
78/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne surkeimmat miehetkin ovat naisia saaneet ja naiselle on käynyt huonosti. Johtuisiko että mies oli komea.

Vierailija
79/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää mikä noissa a pinoissa naisia kiinnostaa. No tietty muna

Vierailija
80/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään suomalaista miestä vastaan ole, en vain halua parisuhdetta. Moinen ei tuo mitään lisäarvoa elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi