En tapaa kolmi-nelikymppisiä naisia arkielämässäni oikeastaan ikinä
Tai no joo, työpaikalla tapaan satunnaisesti silloin kun toimistolle vaivaudun ( olen tietsikkatöissä etänä paljon), mutta toimistollakin ne on lähinnä sieltä bisneksen puolelta. Ne on sellasia kokoomuskalkkunoita, jotka on yleensä varattuja, ja sittenkin jos ei ole, niin katsoo meidän osastolaisia nenänvartta pitkin.
Muuten en näin nelikymppisenä miehenä tapaa sopivia, kolmi-nelikymppisiä sinkkunaisia ollenkaan, missään. Aika hankalaksi menee, jos pitäisi kumppani löytää.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan naismaiset miehet huomaavat minut, harmi vaan kun ei itseä kiinnosta. Suomalaisille naisille olen kuin ilmaa, no siinä ei ole mitään uutta.
Minkälaisisista naisista olet kiinnostunut? Joskus pitää laskea rimaa.
Kun en kotimaisille kelvannut niin tuli ulkomaalainen ja vei minut, sillä tiellä ollaan. Kyllä se pään sisältö on se tärkein loppujen lopuksi.
Yli kolmekymppiset ovat kotona lastensa kanssa. Kannattaa panostaa enemmän siihen 25-30v ikäluokkaan joka ei ole vielä pariutunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika parikymppisisssä on? Eivätkö nuoret naiset muka kelpaa?
Lapsia vielä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kolmikymppiset ovat kotona hoitamassa lapsia. Onko se totta? Kyllä mun vanhemmat ainakin harrasti ja kävi meidän lasten kanssa ulkona, museossa, tapahtumissa, kylässä, puistoissa kun oltiin pieniä. Harva kuitenkaan nykyään niin montaa lasta hommaa että olisi ymmärrettävää jämähtää taaperolauman kanssa kotiin.
Jotkut käy jotkut ei, mutta lähinnä niitten lasten kanssa ja lapsiperhepaikoissa. Tuskin kovinkaan moni sinkkumies iskemismielessä katselee vaunuja lykkivää tai muutaman taaperon kanssa liikkuvaa kolmekymppistä.
Tapasin viime viikon aikana yhden ja viikonloppuna jo maattiin yhdessä.
Erilaisissa lasten harrastuksissa tuon ikäisiä naisia näkee pilvin pimein. Siis viemässä lapsiaan sinne, junnujen futispeleissä, musiikkiopistolla, tanssinäytöksissä jne. Osa sinkkuja osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma maastopyöräily on hyvä harrastus jos haluaa tavata naisia. Useimmiten sairaanhoitajia.
Meinaat, että tuolla maastossa pysäyttää jokaisen naisen ja alkaa juttelemaan, koska onhan molemmilla alla maastopyörät?
Oon eri, mutta sun ehkä kannattais luopua parisuhdesuunnitelmista kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kolmikymppiset ovat kotona hoitamassa lapsia. Onko se totta? Kyllä mun vanhemmat ainakin harrasti ja kävi meidän lasten kanssa ulkona, museossa, tapahtumissa, kylässä, puistoissa kun oltiin pieniä. Harva kuitenkaan nykyään niin montaa lasta hommaa että olisi ymmärrettävää jämähtää taaperolauman kanssa kotiin.
Ei sillä tarkoiteta kirjaimellisesti sitä että ollaan ja kökitään vaan kotona niiden lasten kanssa, vaan että ollaan kotiäitejä.
Sillä voidaan myös tarkoittaa ettei oleilla kotinurkkia pidemmällä. Mun kotinurkkiin kuuluu lähistön isohko metsä sekä 2 kilometrin päässä sijaitseva marketti.
Mua on tultu iskemään mm. uima-altaalla kun olen ollut lasten kanssa uimassa, salilla, bensa-asemalla parikin kertaa. Nuo tilanteet on vaan outoja, siinä hämmentyy niin ettei tosiaankaan osaa sanoa muuta kuin että "oon naimisissa". Jonkinverran enemmän kuin pari minuuttia pitäisi olla keskustelua alla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä tarkoiteta kirjaimellisesti sitä että ollaan ja kökitään vaan kotona niiden lasten kanssa, vaan että ollaan kotiäitejä.
Sillä voidaan myös tarkoittaa ettei oleilla kotinurkkia pidemmällä. Mun kotinurkkiin kuuluu lähistön isohko metsä sekä 2 kilometrin päässä sijaitseva marketti.
Suomessa ei kyllä juurikaan ole kotiäitejä. Ja kyllä 30-40-vuotiaissa on paljon lapsettomiakin naisia. Monihan saa esikoisensakin vasta tyyliin 35-vuotiaana, jotkut vanhempinakin, joten silloinhan nämä ovat olleet lapsettomia vielä 30+ ikäisinä. Itse olen jo yli 40, mutta tunnen paljon 30-40-vuotiaita naisia, ja ehkä puolella on lapsia. Tarkoittaa siis sitä, että puolet tuntemistani tuon ikäisistä on lapsettomia. No, toki oma tuttavapiiri ei ole koko väestöön yleistettävä asia, mutta kyllähän jo tilastotkin kertovat, että lapsettomien määrä on lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Iso ero onko mies vai nainen. Naiset saa seuraa aina halutessaan, oma vika jos sitä seuraa ei kelpuuta. Miehet ei välttämättä saa seuraa vaikka kuka tahansa kelpaisi.
Ja tämänki palstalaiset vääntää miesten viaksi. Se ei ole kenenkään vika vaan näin asiat vain on.
Ei kai pointti olekaan se, saako tarkemmin määrittelemätöntä seuraa? Useimmiten ihmiset kai haluavat sellaista seuraa, jonka kanssa viihtyvät, ja kun suhteesta on kyse, jonka kanssa on seksuaalista kemiaa ja joka vetää puoleensa. Ei nainenkaan aina saa todellakaan oikeanlaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin viime viikon aikana yhden ja viikonloppuna jo maattiin yhdessä.
Eikö se ole vähä tylsää maata yhdessä? Olisitte ees panneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei haluta olla miehen kanssa, joka kutsuu naisia kalkkunoiksi
Millä nimellä sä esimerkiksi kutsut HR-kalkkunoita?
HR-tyypit, henkilöstöhallinon ihmiset esimerkiksi. Vielä ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa heitä olisi tarvinnut kutsua kalkkunoiksi. Ei edes silloin, kun olin yt-neuvotteluiden piirissä.
-eri
Itse kutsun HR-bimboiksi. Tai HR-kanoiksi.
t. eri eri
Kun olin 90-luvulla teini, opettajat jotka olivat 40v, 50v tai siitä ylöspäin, tuntuivat muka "tosi vanhoilta". Nyt ajatus vähän huvittaa. Mutta toki ovat jo siitä ajasta vanhentuneet, ei kai kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Tällaisessa ketjussa ei kannata miehenä puhua parikymppisistä naisista, jos haluaa että 37v feministit pysyy rauhallisina ja keskustelu sivistyneenä. Eikä kyllä tosielämässäkään...