Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tapaa kolmi-nelikymppisiä naisia arkielämässäni oikeastaan ikinä

Vierailija
20.04.2024 |

Tai no joo, työpaikalla tapaan satunnaisesti silloin kun toimistolle vaivaudun ( olen tietsikkatöissä etänä paljon), mutta toimistollakin ne on lähinnä sieltä bisneksen puolelta. Ne on sellasia kokoomuskalkkunoita, jotka on yleensä varattuja, ja sittenkin jos ei ole, niin katsoo meidän osastolaisia nenänvartta pitkin.

Muuten en näin nelikymppisenä miehenä tapaa sopivia, kolmi-nelikymppisiä sinkkunaisia ollenkaan, missään. Aika hankalaksi menee, jos pitäisi kumppani löytää.

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka toinen olisi sinkkukin, ei hän todennäköisesti kiinnostu toisesta vain siksi, että tämä tuli kehumaan ulkonäköä."

Kyllä kiinnostuu jos on sinkku ja ns. haku päällä ja kehujan ulkonäkö riittää. Ja mitä itselläni noista tilanteista on kokemusta, harvoin se on jäänyt vain siihen kehuun, vaan juttelu on heti lähtenyt käyntiin luontevasti. Kaupan kassalla ehkä ei ole otollisin paikka lähestyä, mutta vaikka sitä ennen tai sen jälkeen, kun pystyy keskittymään jutteluun.

Niin, mutta kun useimmiten se ulkonäkö ei riitä. Itselleni ei ikinä ulkonäkö riitä kiinnostuksen heräämiseen. Ja vaikka kuinka olisi sinkku ja haku päällä, ei se silti tarkoita sitä, että on niin epätoivoinen, että kiinnostuu kenestä tahansa random ihmisestä, jonka kanssa vaihdetaan pari sanaa. 

No näin me ihmiset ollaan erilaisia. Olen aina saanut helposti kavereita ja miehen. Ihan vielä näin nelikymppisenäkin. Mun asenne on, että suurin osa ihmisistä on mukavia ja kiinnostavia. Sitten vasta kun on vaihdettu niitä sanoja, saatan luokitella ihmisen epäkiinnostavaksi. En ole yhtään epätoivoinen. Minulla on paljon ystäviä ja perhekin. Sinkkuaikoina, myös keski-ikäisenä eronneena, tuntui, että kiinnostavia miehiä on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
162/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta minulle on käynyt noin. Eräs mies oli salilla käydessään bongannut mut useita kertoja viereisestä palloilusalista, jossa olin harrastamassa omaa lajiani joukkueemme kanssa. Oli sitten jättänyt tavaroideni luo viestin, jossa kertoi asiasta ja jätti numeronsa. Olin aika otettu ja soitin hänelle. Seurustelimme jonkin aikaa, mutta emme sitten pidemmän päälle olleet sopivat toisillemme.

Ok, no kai tuo sitten joskus toimiikin. Itse tuskin kiinnostuisin kasvottomasta henkilöstä, joka ulkoistaa yhteydenoton minulle. Ei oman kiinnostukseni heräämiseen riitä se, että toinen on kiinnostunut minusta. 

No, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset jäävät sinkuiksi tai kaverittomiksi. En hävinnyt soittamalla mitään. Soittaminen ja tapaaminen vielä tarkoita mitään sitoutumista.

Sinä kysyt miksi, minä kysyn miksipä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka toinen olisi sinkkukin, ei hän todennäköisesti kiinnostu toisesta vain siksi, että tämä tuli kehumaan ulkonäköä."

Kyllä kiinnostuu jos on sinkku ja ns. haku päällä ja kehujan ulkonäkö riittää. Ja mitä itselläni noista tilanteista on kokemusta, harvoin se on jäänyt vain siihen kehuun, vaan juttelu on heti lähtenyt käyntiin luontevasti. Kaupan kassalla ehkä ei ole otollisin paikka lähestyä, mutta vaikka sitä ennen tai sen jälkeen, kun pystyy keskittymään jutteluun.

Niin, mutta kun useimmiten se ulkonäkö ei riitä. Itselleni ei ikinä ulkonäkö riitä kiinnostuksen heräämiseen. Ja vaikka kuinka olisi sinkku ja haku päällä, ei se silti tarkoita sitä, että on niin epätoivoinen, että kiinnostuu kenestä tahansa random ihmisestä, jonka kanssa vaihdetaan pari sanaa. 

No näi

Tuo on avain, sinulla on perhe ja ystäviä etkä huou epätoivoa koska se tuleva kumppani ei ole ainoa ihmissuhde mitä sinulla tulisi olemaan. Siinä ei ole mitään tervettä että roikutaan yhdessä ihmisessä jonka pitäisi olla sekä puoliso että ainoa ystävä. 

Vierailija
164/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolle vastasit, mutta minulle on käynyt noin. Eräs mies oli salilla käydessään bongannut mut useita kertoja viereisestä palloilusalista, jossa olin harrastamassa omaa lajiani joukkueemme kanssa. Oli sitten jättänyt tavaroideni luo viestin, jossa kertoi asiasta ja jätti numeronsa. Olin aika otettu ja soitin hänelle. Seurustelimme jonkin aikaa, mutta emme sitten pidemmän päälle olleet sopivat toisillemme.

Ok, no kai tuo sitten joskus toimiikin. Itse tuskin kiinnostuisin kasvottomasta henkilöstä, joka ulkoistaa yhteydenoton minulle. Ei oman kiinnostukseni heräämiseen riitä se, että toinen on kiinnostunut minusta. 

No, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset jäävät sinkuiksi tai kaverittomiksi. En hävinnyt soittamalla mitään. Soittaminen ja tapaaminen vielä tarkoita mitään s

Niinpä, jos ei mikään eikä kukaan kelpaa niin tietysti jää yksin. 

Vierailija
165/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naismaiset miehet huomaavat minut, harmi vaan kun ei itseä kiinnosta. Suomalaisille naisille olen kuin ilmaa, no siinä ei ole mitään uutta.

Vierailija
166/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näi

Olen se, jolle vastasit, ja minäkin saan helposti kavereita eikä miehistäkään ole ollut pulaa. Mutta siltikään en ole kiinnostunut koskaan ulkonäön perusteella sen enempää miehestä kuin kavereistakaan. Ja vaikka vaihtaisin pari sanaa jonkun kanssa kaupassa, en heti kiinnostu hänestä. Mutta kai tuo taktiikka sitten toimiikin, jos kerran osa sille näyttää vihreää valoa. Itselläni tuollaiset jäisivät kyllä parin minuutin yhdentekevien lauseiden vaihtamiseksi. Kyllä minäkin siis ajattelen, että iso osa ihmisistä varmasti on ihan mukavia. Mutta ei mun romanttinen ja seksuaalinen kiinnostus herää jokaisen mukavan tyypin kohdalla.

Vierailija
167/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan naismaiset miehet huomaavat minut, harmi vaan kun ei itseä kiinnosta. Suomalaisille naisille olen kuin ilmaa, no siinä ei ole mitään uutta.

Minkälaisisista naisista olet kiinnostunut? Joskus pitää laskea rimaa. 

Vierailija
168/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset jäävät sinkuiksi tai kaverittomiksi. En hävinnyt soittamalla mitään. Soittaminen ja tapaaminen vielä tarkoita mitään s

No ei sitä nyt sinkuksi ja kaverittomaksi jää, jos ei kaikkiin tuollaisiin mahdollisuuksiin tartu. Itse olen elämässäni skipannut valtaosan minua lähestyneistä, mutta ei silti ole tarvinnut yksinäinen olla. 

Vierailija
169/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, jos ei mikään eikä kukaan kelpaa niin tietysti jää yksin. 

Väitättekö nyt, että ihminen jää yksin, jos ei kiinnostu jokaisesta mahdollisesta tyypistä? Itse ainakin olen kohtalaisena valikoivana ihmisenä saanut jopa perheen perustettua, ja sittemmin eron jälkeen on löytynyt hyvin kiinnostuneita JA kiinnostavia miehiä - siitäkin huolimatta, etten ikinä ole kiinnostunut kenestäkään tuntemattomasta, josta en tiedä mitään. Kerran kokeilin nettideittailua, mutta siinäkin kiinnostukseni heräsi vasta kun tiesin ihmisestä muutakin kuin ulkonäön kuvan perusteella.

Vierailija
170/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset jäävät sinkuiksi tai kaverittomiksi. En hävinnyt soittamalla mitään.

No ei sitä nyt sinkuksi ja kaverittomaksi jää, jos ei kaikkiin tuollaisiin mahdollisuuksiin tartu. Itse olen elämässäni skipannut valtaosan minua lähestyneistä, mutta ei silti ole tarvinnut yksinäinen olla. 

Iso ero onko mies vai nainen. Naiset saa seuraa aina halutessaan, oma vika jos sitä seuraa ei kelpuuta. Miehet ei välttämättä saa seuraa vaikka kuka tahansa kelpaisi.

Ja tämänki palstalaiset vääntää miesten viaksi. Se ei ole kenenkään vika vaan näin asiat vain on.

Vierailija
171/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tarvitse ihmetellä miksi ihmiset jäävät sinkuiksi tai

Kyllä molemmat sukupuolet saa seuraa jos ihan kuka tahansa kelpaa. Miehet ei vaan huoli esim itseään vanhempaa työtöntä rumaa yksinäistä naista seurakseen. 

Vierailija
172/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tarvi

Varmasti huolii mutta ei sellasia oo näkyny kun ei oo mitää naisia näkyny

Vierailija
173/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän siinä livenä kohdatessa koko olemuksen, joka on paljon muutakin kuin ulkonäkö. En mäkään tietenkään kenestä tahansa random ihmisestä kiinnostu ja olen jakanutkin paljon pakkeja. Mutta kyllä joistain miehistä tulee heti kohdatessa fiilis että onpas ihana. Tällaisen kanssa lähtisin oikein mielelläni treffeille.

Vierailija
174/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eipä tarvi

Kuka nainen huolii itseään vanhemman työttömän miehen? Älä puhu peetä.

Vierailija
175/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tapaan nuorempia naisia eli noin 30-50- vuotiaita miellyttäviä naisia ihan koko ajan minne vain menenkin. Kannattaa miettiä ja ottaa selvää missä heitä voisi kohdata. Itse nyt en anna mitään vinkkejä, riippuu paikkakunnastakin. Yleensä kaupungilla on helpompi kohdata.

Vierailija
176/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tapaan nuorempia naisia eli noin 30-50- vuotiaita miellyttäviä naisia ihan koko ajan minne vain menenkin. Kannattaa miettiä ja ottaa selvää missä heitä voisi kohdata. Itse nyt en anna mitään vinkkejä, riippuu paikkakunnastakin. Yleensä kaupungilla on helpompi kohdata.

En pidä kaupungista eli sinne en mene. Ihan sama vaikka siellä olis mitä.

Vierailija
177/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaupungista eli sinne en mene. Ihan sama vaikka siellä olis mitä.

En minäkään, viihdyn kotini lähellä.

N32

Vierailija
178/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kun useimmiten se ulkonäkö ei riitä. Itselleni ei ikinä ulkonäkö riitä kiinnostuksen heräämiseen. Ja vaikka kuinka olisi sinkku ja haku päällä, ei se silti tarkoita sitä, että on niin epätoivoinen, että kiinnostuu kenestä tahansa random ihmisestä, jonka kanssa vaihdetaa

No ei minullakaan tietenkään mikään seksuaalinen tai romanttinen kiinnostus herännyt viestilapun myötä. En kuitenkaan keksi yhtään hyvää syytä miksen sinkkuna antaisi kiinnostuneelle ja itselleni mahdollisuutta tutustua. Sittenhän sen vasta näkee kiinnostaako, koska eihän sen yhden yhteydenoton perusteella tiedä myöskään sitä, että ihminen on täysin epäkiinnostava.

Uhka vai mahdollisuus. Lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä. Tässä on se asenne-ero. 

Vierailija
179/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei haluta olla miehen kanssa, joka kutsuu naisia kalkkunoiksi  

Kokoomuskalkkuna on ihan yleisesti käytetty termi tietynlaisesta, usein kaupallisella tms. pinnallisella alalla olevasta, luultavimmin kokoomusta kannattavasta, ja elämässään todella helpolla selvinneestä etuoikeutetusta naisesta, joka sitten kopeana nokkii kaikkia muita ihmisiä.

Silti me ei haluta miestä jolla on tollainen kielenkäyttö muista ihmisistä. Aina löytyy oikeutus muiden alentamiselle, ja sitten kohteena onkin se oma vaimo.

Eri

Miksi ilkeitä ihmisiä ei saisi laittaa yleistävillä teksteillä ojennukseen? Se on ensinnäkin hauskaa, ja vieläpä varsin harmitonta, koska puhutaan pahoista ihmisistä ja heidän teoistaan vain yleisellä tasolla. Kuk

Tämä on varmaankin trollin ajatusmaailma. Ei vaikuta ihan normaalilta. Pistää silmään ennen kaikkea tuo "pahuuden" ulkoistaminen oman itsen ulkopuolelle sinne "pahoihin" ihmisiin. Harmitonta ja hauskaa? Ei ollenkaan.

Vierailija
180/196 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on varmaankin trollin ajatusmaailma. Ei vaikuta ihan normaalilta. Pistää silmään ennen kaikkea tuo "pahuuden" ulkoistaminen oman itsen ulkopuolelle sinne "pahoihin" ihmisiin. Harmitonta ja hauskaa? Ei ollenkaan."

Niin, kokoomuslaisillekin tulee selväksi, että pahan puhuminen muista tuntuu ikävältä :D Kuitenkaan se empatia ei riitä suomalaisiin työttömiin, sairaisiin ja muihin vähäosaisiin, heitä saa haukkua ties miksi rikkaruohoiksi ja loiseläjiksi. On se jännä.