Miksi naisilla tinderissä "pakettiin kuuluu" yleensä lapsi ja lemmikki mutta koskaan ei mitään muuta?
miksi pakettiin ei kuulu raha, auto...helikopteri??.ainoastaan noi red flagit kuten kissa/koira ja penska
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän aika erikoisena, että lemmikki on "red flag". Kuinka huono itsetunto pitää olla, jos on mustasukkainen jonkun lemmikille jo lähtökohtaisesti? Toki lemmikki voi aiheuttaa sen, että sen uuden kumppanin kanssa ei voi ihan noin vaan extempore matkustella ympäri maailmaa, mutta harva nyt pystyy muutenkaan, koska normaalisti ihmisten arkea ohjaa myös työt, taloustilanne jne.
Jotenkin lapsen vielä ymmärrän olevan kynnyskysymys, jos ei itse lapsia halua tai kokee ajatuksen uusperhe-elämästä haasteellisen, mutta lapsia kuitenkin jos sinne 30+ ikäluokkaan mennään, on aika monella ihan tilastollisesti arvioiden. En itsekään ensisijaisesti etsisi kumppania, jolla on aikaisemmista suhteista lapsia, mutta toisaalta jos ihminen muuten tuntuu "oikealta", niin kaikilla meillä on entistä elämää, se nyt vaan kuuluu tähän ihmisyyteen.
Nuorista naisista 90% omistaa jonkun lemmikin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita ei kiinnosta lapset tai lemmikit ei oo niin kiinnostuneita miehistäkään.
Se että haluaa lapsia ei tarkoita että pitää avata jalat jokaiselle vastaan tulevalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos joka kersalla on oma isukki, niin sehän kertoo vain että on kuuma pakkaus, kun on monelle kelvannut ihan lapsentekoon asti. Ja kun penskojen elatuksesta vastaa monta miestä, niin jospa elatus ei jäisi sinun kontollesi.
Kuullostaa siltä että uusia isiä tulee kuin sieni sateella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka haluaa huolehtia lapsista ja lemmikeistä on perinteisiä naisellisia naisia. Niitä on enemmän kuin perinteisiä miehiä, jotka osais näitä naisia arvostaa ja vastaavasti heistä huolehtia. Siksi näitä on niin paljon uutta miestä etsimässä. Ei löydy vastinkappaleita.
Miehisenä miehenä haluan naisellisen naisen joka haluaa lapsia ja on nuori. Silti löytyy vain miehisiä naisia joilla on vahinkoja taikka ura mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksei miehillä kuulu pakettiin lapsi ja lemmikki? Miksi nainen on yh? Miksi isät eivät huolehdi lapsestaan?
Miksi oikeusjärjestelmä ei ole oikeuden mukainen vaan antaa lapsen aina äidille?
Miksi alapeukutatte tilastollista faktaa? Toki on paljon niitä isiä jotka välttelevät kaikkea vastuuta mutta on myös niitä jotka oikeasti haluaisivat olla lastensa elämässä ja omalta osaltaan huolehtia heistä mutta aika monessa tapauksessa saa osallistua lähinnä rahallisesti.
Menepäs lukemaan lisää niitä tilastoja, niin huomaat, että isät saavat yhteishuoltajuuden lähes aina, jos sitä oikeuden kautta vain viitsivät hakea.
Yhteishuoltajuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joka kersalla on oma isukki, niin sehän kertoo vain että on kuuma pakkaus, kun on monelle kelvannut ihan lapsentekoon asti. Ja kun penskojen elatuksesta vastaa monta miestä, niin jospa elatus ei jäisi sinun kontollesi.
Mä tunnen kolmekymppisen miehen, jolla on lapsi neljän eri naisen kanssa. Aika h*oripukki. Ite en naisena tuollaiseen mieheen koskisi joka jakelee paljaalla kaikille.
Jostain syystä enemmistö naisista suosii miestä joka on kokenut kuin neitsyt miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksei miehillä kuulu pakettiin lapsi ja lemmikki? Miksi nainen on yh? Miksi isät eivät huolehdi lapsestaan?
Miksi oikeusjärjestelmä ei ole oikeuden mukainen vaan antaa lapsen aina äidille?
Koska miehet eivät niitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen kolmekymppisen miehen, jolla on lapsi neljän eri naisen kanssa. Aika h*oripukki. Ite en naisena tuollaiseen mieheen koskisi joka jakelee paljaalla kaikille.
Jostain syystä enemmistö naisista suosii miestä joka on kokenut kuin neitsyt miestä.
Taitaa olla muut asiat, jotka ovat tärkeämpiä kuin kokemus petipuuhissa. Naimaan oppii kuka tahansa. Kunnolliseksi puolisoksi eivät monet opi millään.
Eli palstan ikisinkut taas kerran valittamassa siitä, miten tinderissä ei ole heille nuoria ja kauniita, alttiita naisia rivissä odottamassa valituksi tulemista.
Aurinko laskee länteen tänäänkin.
No ei oo kyl tullut mieleen mainita jotain autoa "pakettiin kuuluvana".
Mutta tottahan se on, että naisilla on yleisesti ottaen aika vähän annettavaa noin niin kuin materiapuolella. Ainahan ne mökit, autot, veneet ja kaiken maailman rojut tulee sieltä miesten puolelta.
Mutta olen kyllä huomannut, että se, ettei mulla ole eläimiä, on kyllä koettu varsin suureksi plussaksi miesmarkkinoilla. En kyllä itsekään jaksaisi miestä, jonka pitäisi lapsettomana, aikuisten aikana hyysätä jotain rakkia.
Mulla on lapsia, lemmikkejä, omistusasunto, sijoitusasunto, kesäasunto, auto ja hyväpalkkainen työ. Tämä on mun parasta elämää ja on ihan sama, kelpaako se jollekin miehelle. Tosin miesseuraakin on löytynyt suuremmin etsimättä.
Nyt olen kyllä vuoden ollut jo parisuhteessa (miehen kanssa, jolla on myös jo lapset tehtynä), mutta olettaisin tuon pakettihomman olevan vaan se tapa sanoa, että on lapsia. Kyllä mulla on auto ja omistusasunto ja rahaakin, mutten nyt sellaista alkaisi tinderissä mainostaa. Eikä se auto toki miehen autoksi muutu yhtään enempää kuin ne lapsetkaan ei muutu uuden miehen lapsiksi. Lapsilla on jo isä ja miehen lapsilla on jo äiti.
Kumppania parisuhteeseen siinä etsitään, eikä mitään yhteistä taloutta. Silti voisin käyttää sanontaa pakettiin kuuluu pari lasta, koska se nyt vaan on sellainen sanonta, jolla kerrotaan, että lapsia on ja lapset tulee ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut tinterissä ja olen komeaksi haukuttu mies. Jos jollain naisella lukisi pakettiin myös kuuluu uudehko C8 Corvette niin heti lähtisin kahaville tietenkin niin että näkisi sen Corveten, ehkä ABC olisi hyvä paikka?. Jos naisella on noin hyvä maku autojen ja miesten suhteen niin ollaan match made in haven.
Milloin tahansa mieluummin koira tai kissa kuin noin pelle auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin heti kokemattoman jos löytyisi komea ja mukava (ja suunnilleen ikäiseni), mutta jostain kumman syystä heitä ei taida kokemattomissa olla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni naisena on rahaa, on myös auto. Muutakin on.
Mutta on myös ne lapset ja lemmikit.
Noista elävistä mainitsen siksi, että ne ovat mukana elämässä. Niitä ei voi sulloa kaappiin tai talliin odottamaan.
Omaisuuttani en mainitse, jottei kukaan kiinnostuisi minusta vain sen perusteella.
Eli ensin on tutustuttava minuun, jotta voi tavata perheeni. Lopulta saatan kertoa omaisuudesta mikäli toinen on sen tiedon ansainnut. Aloittajan kaltaiset tyypit eivät ole.
Kaikki tietävät, että lapset ovat naisen ykkösprioriteetti. Moni ei sitä siedä. Lemmikit ja lapset mainitaan, että aloittajan kaltaiset tyypit eivät tuhlaa naisen aikaa, vaan voivat keskittyä jahtaamaan aivan toisenlaisia naisia. Kukaan ei kerro omistuksistaan, koska ne ovat harvoin kenellekään suhteessa este. Ne eivät vaadi kävelylenkkejä tai läksyissä auttamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä isä. Ei voi muuta tehdä, kuin huolehtia omasta peniksestä vaan, ettei se tee minusta isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joita ei kiinnosta lapset tai lemmikit ei oo niin kiinnostuneita miehistäkään.
Se että haluaa lapsia ei tarkoita että pitää avata jalat jokaiselle vastaan tulevalle miehelle.
Minä ainakin haluan pillua, enkä lapsia
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi jos miehellä olisi lapsia. Mutta silloin aina pistän oikealle kun on joku viikonloppuisi. Jos ei halua omien lasten kanssa olla niin ei se mies osaa kenestäkään välittää, jotain pahimman laatuisesti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Asunto tai sijoituksia kuulostaisi houkuttelevammalta.
Tai vaikka purjevene ja/tai mökki saaristossa tai kakkosasunto Italiassa.
Olen nainen. Ammuit itseäsi jalkaan.