Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkivät aikuiset, mitä leikitte?

Vierailija
18.04.2024 |

Olen keski-ikäinen, yksin asuva ja terveiden kirjoissa oleva aikuinen. En koskaan lopettanut leikkimistä. Esim. viime aikoina olen leikkinyt että asun paikassa, jossa on tietyin kellonajoin ruokatarjoilu ja yhteisruokailu. Oikeasti teen ja tarjoilen ruokani itse itselleni normaalissa kerrostaloasunnossani. Valmistan ja laitan ruoan lisukkeineen siististi tarjolle tietyin kellonajoin ja kun menen ruokapöytään istumaan, leikin aina että menen ruokasaliin. 

En ole kehdannut kertoa kavereilleni ja omaisilleni että leikin.

Kommentit (489)

Vierailija
421/489 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, tervetuloa seuraamaan kanavalleni. Kuten jo vähän aika sitten mainitsinkin, näytän teille tänän väsyneiden, hieman turvonneiden kasvojen perusarkimeikin. Pohjustana olen käyttänyt - - - -"

Muuten en saisi meikattua töihin ollenkaan. Hiustenlaitossa sama youtube-kanava. Seuraajia jo yli 200 000 ;)

Vierailija
422/489 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasailen kaksivuotiaan tyttäreni Duploista erilaisia rakennelmia. Aloitamme leikin yhdessä, mutta joskus uppoudun siihen niin että huomaan hänen pitkästyneen ja menneen leikkimään jotain muuta. Värittelen usein myös hänen värityskirjaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasailen kaksivuotiaan tyttäreni Duploista erilaisia rakennelmia. Aloitamme leikin yhdessä, mutta joskus uppoudun siihen niin että huomaan hänen pitkästyneen ja menneen leikkimään jotain muuta. Värittelen usein myös hänen värityskirjaansa.

Värityskirjat on ihania🦋

Jos vien jollekin penskalle lahjaksi, saatan värittää jonkun kuvan yllätykseksi...

Huuiiii... kummipoikani perheeseen on just syntymässä pienoinen, alankin etsiskellä sopivaa kirjaa, kirjoitan sivuille myös omia runoja

N63

Vierailija
424/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teen ruokaa leikin joskus olevani tv kokki ja kerron katsojille miten ruoka tehdään, heitän väliin jonkun vitsinkin..

Olen 50v nainen ja tykkään kiipeilytelineistä.

Joskus leikin olevani toimittaja ja saatan selittää jotain uutista tv kaukosäädin kädessä, lapseni inhoavat kun laitan sen kapulan heidän suunsa eteen ja kysyn "tärkeitä kommentteja".

Vierailija
425/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kaikenlaiset liikunnalliset pelit on aina olleet ennenkaikkea leikkiä. Tarkoitan siis jalkapalloa, sulkapalloa, koripalloa, lentopalloa jne.

Nuorena harrastin myös näitä ihan kilpailumielellä, mutta nyt aikuisena se on nimenomaan juuri sitä leikkiä. Se on vaan silkkaa sattumaa ja bonusta että liikuntaa tulee siinä samalla.

Toisaalta tykkään myös lautapeleistä, aikuisia ihmisiä on vaikea saada mukaan pelaamaan, mutta onneksi nykyään on aika hyviä pelejä joita voi pelata yksinkin, joten kun muut katsovat TV:tä niin minä mielelläni siinä pelailen jotain sellaista, paitsi jos tulee joku tosi kiinnostava elokuva tai dokumentti.

Vierailija
426/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkisin muttei ole leikkikaveria. Miksiköhän ihminen yleensä lopettaa leikkimisen kun aikuistuu. Olishan se hauskaa kun aikuisetkin leikkisi. Eläimethän leikkiiaikuisinakin.

Vierailija
427/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kuvittelen usein että päässä on GoPro kamera ja striimaan työntekoa ja mielessäni selostan katsojille mitä teen ja miksi ja muun muassa esittelin vaikeasti löydettävien tuotteiden paikkoja "kameralle" auttaa pysymään järjissään siinä hommassa. 

Muuten lähinnä "kirjoitan" päässäni tarinoita ja kohtauksia ja suunnittelen hahmoja. Oikeastaan ihan sama mitä teen ja missä, aina mietin uusia juonenkäänteitä. Se johtunee lähinnä siitä että olen roolipeli harrastaja ja on kiva miettiä etukäteen potentiaalisia tapahtumia ja kuinka niihin voisi reagoida.

Vierailija
428/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just Sodis2024 leffafestivaalilla leikin filmitähteä. Juttelin sujuvasti Ugandalaisen naisen, Itävaltalaisten miesten kanssa. Seurasin ulkolaisten huippuohjaajien haastatteluita, osallistuin kotimaisten näyttelijöiden ja ohjaajien paneelikeskusteluun tekoälystä yms. Kohotimme maljan Anssi Tikanmäen muistolle Arvottomat-kirjan julkkareissa.

Sodiksessa olemme kaikki yhtä - kukaan ei häiritse julkimoita - ihana reissu

N63

Sodis buaaaahhhhh on turha paikka.

Tapahtumakin on kärsinyt ajan saatossa.

Vierailija
429/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just Sodis2024 leffafestivaalilla leikin filmitähteä. Juttelin sujuvasti Ugandalaisen naisen, Itävaltalaisten miesten kanssa. Seurasin ulkolaisten huippuohjaajien haastatteluita, osallistuin kotimaisten näyttelijöiden ja ohjaajien paneelikeskusteluun tekoälystä yms. Kohotimme maljan Anssi Tikanmäen muistolle Arvottomat-kirjan julkkareissa.

Sodiksessa olemme kaikki yhtä - kukaan ei häiritse julkimoita - ihana reissu

N63

Sodis buaaaahhhhh on turha paikka.

Tapahtumakin on kärsinyt ajan saatossa.

Oivoi. Vuosien saatossa oon käynyt 4 kertaa, ensi vuonna 40. Juhlavuosi -> sinne taas, toivottavasti. Paras festari Suomessa💕

13h bussissa mennen tullen 30 oman  leffakerhokaverin kanssa. Wow

Vierailija
430/489 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin besserwisseriä.

Vierailija
431/489 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin talon emäntää, kartanon valtiatarta, hienoa naista, orjaa... milloin mitäkin...

Kun leivon pullaa, kuvittelen, että lapset tulee kohta koulusta, ja tarjoilen heille uunituoretta nisua maidon kanssa.

Kun kitken kukkapenkkiä, olen orja, evakko vailla juuria. Saan palkkani ruisleivässä...

Hienona naisena käyskentelen puutarhassa viinilasin kanssa

N63, ei lapsia...

Vierailija
432/489 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nurmikko kasvoi oikein hyvin, niin leikkasin siihen saksilla kuvioita, sydämiä ja kiemuroita. Näyttivät kivoilta varsinkin kun tuli ekat pakkaset ja heinät huurtuivat. Pelkäsin koko ajan että joku ohikulkija huomauttaa, että mitä hölmöilet. Puolustin itseäni ajattelemalla, että tämä on leikkiä. 

Vierailija
433/489 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me leikitään miehen kanssa usein nakkipiiloa. 

Tietääkö vaimosi teidän leikistä?

Vierailija
434/489 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pari viikkoa sitten valmiiks vauvanurkan. Siinä on kehto, hoitopöytä tarvikkeineen, mukava nojatuoli ja lukulamppu, lipasto täynnä vauvanvaatteita, vauvan leluja ja muuta, lelulaatikko ja kaikkea muuta. Perjantaina tuli postissa aidon näköinen, kokoinen ja painoinen realistinen vauvanukke eli silloin "vauvani syntyi". Nyt hoidan sitä ja kuvittelen olevani äiti, ainakin nyt 6viikon kesälomani aikana. Katsotaan miten lomani jälkeen, ainakin nyt jotain teen työpäiväni jälkeen.

Vierailija
435/489 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Paras Leikkijä !

Tässä uusi formaatti telkkaan : Leikkikää!

Juontajaksi Ehdottomasti Kiti Kokkonen / Martti Suosalo, Suomen hauskin mies

Vierailija
436/489 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitän kissaani kun tulen töistä. Heittelen sille sen omia leluja. Joskus säntää perään tai sitten vaan katselee minua ihmetellen.

Ruukaan myös harjata kerran päivässä. Tykkää tästä.

Vierailija
437/489 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasten kiipeilytelineissä jonkun koulun pihassa ei ole ketään, menen niihin kiipeilemään. 

Välillä kotona leikin olevani fitnessvaikuttaja ja pukeudun hienoimpiin treenivaatteisiini kun jumppailen kotona. Poseeraan olemattomalle kameralle.

Vierailija
438/489 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin kerran kuussa saavani hulluna orkkuja kun makaan mieheni kanssa.

Lol xD

Vierailija
439/489 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pariin vuoteen leikkiminen jäänyt pois. Alan leikkiä taas.

Vierailija
440/489 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa eri lautapelit (sanaristikkopeli) ja pelikorttipelit.

Askartelu huvin vuoksi: lopputulos ei yleensä kehuttava.

Väritys- ja tehtäväkirjat, Palapelit!