Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkivät aikuiset, mitä leikitte?

Vierailija
18.04.2024 |

Olen keski-ikäinen, yksin asuva ja terveiden kirjoissa oleva aikuinen. En koskaan lopettanut leikkimistä. Esim. viime aikoina olen leikkinyt että asun paikassa, jossa on tietyin kellonajoin ruokatarjoilu ja yhteisruokailu. Oikeasti teen ja tarjoilen ruokani itse itselleni normaalissa kerrostaloasunnossani. Valmistan ja laitan ruoan lisukkeineen siististi tarjolle tietyin kellonajoin ja kun menen ruokapöytään istumaan, leikin aina että menen ruokasaliin. 

En ole kehdannut kertoa kavereilleni ja omaisilleni että leikin.

Kommentit (489)

Vierailija
241/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan ps5:lla Final Fantasyja, teen palapelejä ja nyt olen aikeissa ostaa Legoja. Ajattelin aloittaa kukista ja tehdä kimput maljakoihin, niin on kivemman näköisiä. Siitä vois laajentaa. Näkyy olevan paljon kivoja Lego-sarjoja aikuisille. 

Olen aina leikkinyt. Kun kävelen, aloitan laskemalla kymmenen askelta niin, että katson eteen ja sit kymmenen niin, että katson maahan ja sitten aina kymmenen lisää molempia. Tuntuu kivemmalta ja lyhyemmältä matkat. Joskus taas laulan mielessäni tai muistelen jotain musiikkia ja silloin saatan ottaa muutaman tanssiaskeleen kävellessäni. Tätä teen joskus huomaamattani myös töissä. 

Varmaan paljon muutakin, mutta nuo nyt tuli ekana mieleen. Kamalaa olis tulla niin tosikoksi, että pitäis leikkiminen jättää pois.

Mä olen liki kuuskymppinen nainen.

Vierailija
242/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossittelen. Kuvittelen menneille ihmissuhteille erilaisia jatkoja. Olin nuorena äkkiväärä suhteiden pilaaja. Elämänkokemus on tehnyt minusta joustavamman ja kärsivällisemmän. Arvelen, että tämä mielikuvaharjoittelu hyödyttää myös nykyisiä ihmissuhteitani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään kotia. Sillee, että ollaan kumpikin on vähän höperöitä. Kauheasti kaikkea tehdä tuherretaan, mutta mistään ei tule sen valmiimpaa. Tätä samaa ollaan leikitty kohta 10 vuotta. 

T. mummo 81v ja pappa 83v

Vierailija
244/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju.

Käyn kumppanin kanssa leikkipuistoissa lasten laitteissa, jos sellaisia tulee vastaan tyhjillään. Kiipeilen paikoissa, kun kukaan ei näe. Tykkään myös sisustaa kotiani hauskasti, ja olla "prinsessa", jolla on hieno meikkipöytä. Juoksentelen paikkoihin, ja tykkään käydä huvipuistossa. En mielestäni oo koskaan lopettanut lapsena olemista. Innostun samoista asioista, kuin lapsena.

Vierailija
245/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta leikitään nakkipiiloa,

Vierailija
246/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin olevani prinsessa, minulla on siis kaikki ne hienoudet päälläni ja joskus olen kummitus. Mutta lapsenlapseni pelkää, olen hänelle se prinsessa aina.

Vierailija
247/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni kanssa leikin niitä tuhmia leikkejä, jatkoa edelliseen siis.

Vierailija
248/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju. Itse "leikin" oman pään sisällä mielikuvitusleikkejä, esim jonkun kirjan tai elokuvan jälkern uppoudun siihen maailmaan ja alan kuvittelemaan itseäni tarinan hahmona ja keksimään juonikuvioita.

Tai sitten esim. lenkillä laittaa jonkun leffan soundtrackin pyörimään ja eläytyy siihen maailmaan ja kuvittelee olevansa seikkailulla tms. 

Vierailija
249/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palapelit on leikkiä, ja pasianssi. Joskus pelaan korttia 'etänä' siskon kanssa. Jaan molemmille kortit, pelaan vuorotellen molemmilla. Hauskaa😉

Vierailija
250/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju. Itse "leikin" oman pään sisällä mielikuvitusleikkejä, esim jonkun kirjan tai elokuvan jälkern uppoudun siihen maailmaan ja alan kuvittelemaan itseäni tarinan hahmona ja keksimään juonikuvioita.

Tai sitten esim. lenkillä laittaa jonkun leffan soundtrackin pyörimään ja eläytyy siihen maailmaan ja kuvittelee olevansa seikkailulla tms. 

Minä kehittelen myös pään sisällä erilaisia tarinoita ja kuvittelen olevani joku ihan muu. Suosikkini on joku viktoriaanisen ajan romanttisen sarjan sankaritar, mutta myös ne fantasiamaailmat ja joskus ihan nykyaika. Usein näihin liittyy myös eroottisia kohtauksia. En ole mieltänyt tätä niinkään leikiksi vaan ennemmin tarinankerronnaksi (joskus olen miettinyt kirjoittamistakin). Yleensä mietin näitä illalla/yöllä jos en saa unta. 

Vierailija
251/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron itselleni iltasatuja. Ovat usein eroottisiakin. Hahmoina jotain leffojen ja sarjojen tyyppejä. 

Vierailija
252/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa nyt oikeasti aikuisiksi. Ei kenelläkään täysijärkisellä aikuisella ole mitään syytä tuhlata aikaansa alentumalla lapsen tasolle leikkimällä. Mitä jos työnantajanne tai asiakkanne tietoon tulisi tämä harrastuksenne.

Opiskelkaa vaikka uusia kieliä, suorittaakaa työhön liittyviä pätevyyksiä tai edes harrastakaa kunnon liikuntaa. Ei vain isojen ihmisten taantuma leikki-ikäiseksi mahdu minun päähäni. 

Eivät ole millään tavalla toisiaan poissulkevia asioita. Päinvastoin tukevat toisiaan. Sitä paitsi lapset eivät ole mitään alempaa luokkaa ihmisinä. Rohkeasti vaan leikkimään, ei se tee sinusta yhtään huonompaa. Surullista miten jotkut aikuiset ovat noin estoisia. Kaikki pelottaa. Toivottavasti et koskaan tee lapsia.

Juu, minä pyöräilen töihin semmoisen kympin per suunta, ja siinä ajellessahan sitä tulee keksittyä kaikenlaista hauskaa aikansa kuluksi. Usein mietin kanssakulkijoita ja keksin heille henkilöllisyyksiä ja tarinoita, joskus leikin olevani kilpapyöräilijä jne. 

Aiemmin kuljin työmatkaa kimppakyydillä ja mehän koko porukalla keksittiin juttuja muista autoilijoista, esim se yksi joka ajaa todella hitaasti joka aamu edessä sai ihan oman persoonallisuuden, samoin se joka kaahasi kovaa kyytiä ohi joka aamu. Ja juu ihan aikuisia korkeakoulutettuja työssäkäyviä ollaan, ikähaitarilla 30-60v. 

Vierailija
253/489 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuurupiiloa. Kukaan ei kerro, missä on, missä liikkuu tai mitä tekee.

Vierailija
254/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole miestä ja ikäni puolesta seksiviettini täysillä, omien käsien lisäksi myös mielikuvitus... noh, saa vapaat kädet! Joskus olen parikymppinen vanhemman Herran palkkaama siivooja / kotiapulainen tms, joskus yliopisto-opiskelija joka pyytää apua professoriltaan graduun liittyen, joskus olen sihteeri tai muuta. Ei-eroottisiakin leikkejä olisi kiva kokeilla, mutta nyt niin kova seksivietti päällänsä ettei kykene... Jos tästä ikinä pääsen, ostan sellaiset über-realistiset vauvanuket, tytön ja pojan ja hoidan kuin oikeita lapsiani heitä, kun ei ole oikeita lapsia kun ei sitä miestäkään saanut.

Leikkimisen iloa meille kaikille, olivatpa ne leikit sitten mitä ja minkätasoisia tahansa!

Vierailija
255/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väritys. Aina lapsikylään mennessä haluaisin värittää lasten kanssa.

Paperinuket

Mene värittään lasten kans, mut kysy saako osallistua.

Vierailija
256/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytän pehmonallelle.

Vierailija
257/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimaailmat kiehtoo, jouluksi teen koristeeksi ja tietenki tonttuovi laitettava. Onko palapelit leikkimistä? Niitä rakastan tehdä.

Vierailija
258/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin avoautollani ja moottoripyörilläni. Eläkeläinen 67v.

Vierailija
259/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustaan suuhun.

Vierailija
260/489 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lopettanut legoilla leikkimistä. Toki nykyään harrastuksessa on sellainen pintapuoli, että kerron olevani AFOL=adult fan of lego, ja mukamas "kerään" hienoja settejä sijoitusmielessä/koristeeksi (jos koko harrastus edes tulee puheeksi) vaikka totuus on, että antoisinta legojen kanssa toimittamista on juuri kaikenlaisen höpsön ja mielikuvituksellisen maailman/tilanteiden rakentaminen ja niissä leikkiminen. Muiden ollessa kotona rakennan vain "asiallisesti" ja aikuismaisesti jotain hiotumpia projekteja kuin mikäkin mallinrakentaja konsanaan mutta yksin ollessa meno muistuttaa enemmän jotain mitä voisi nähdä jossain lego-elokuvassa :D Swoooshhh!!! Piu piu piiuuu!!

M, 35v, naimissa.