Todella ihastunut miehen luonteeseen, mutta ulkonäkö ja tuoksu...
Kenellekään käynyt näin ja miten siinä lopulta kävi?
Olen todella todella ihastunut miehen luonteeseen ja ajatuksiin, siihen miten hän kirjoittaa ym.
Kirjoitamme paljon.
Mutta en ole viehättynyt ulkonäöstä, tyyli, takatukka, lisäksi hänen tuoksu on vaan vieras.
En ole yleensä yhtään pinnallinen, mutta nyt nämä asiat todella vaivaavat kun olemme lähekkäin.
Tuoksunkin pitäisi olla viehättävä jo tässä vaiheessa.
Voiko näistä asioista päästä yli?
Kommentit (171)
Jos tuo on sinulle tyypillistä, eli alkaa keksiä erilaisia syitä torjua toinen jottei oikeasti tarvitsisi sitoutua yms, niin sitten kannattaa yrittää vielä.
Jos taas ei ole, niin sitten ei kannata.
Minulle tuoksu on ratkaiseva asia miehessä. Ei vaan kiinnosta jos tuoksu ei vetoa, vaikka kuinka järjellä tietäisi että mies on hyvä. Sehän ei ole välttämättä edes paha tuoksu, mutta ei toimi vain minulle. Se ettei ulkonäkö ole ns täydellinen, ei haittaa yhtään niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuoksu on tärkeä! Jos et tykkää ja halua nuuhkia miehen ihoa, hän on sinulle väärä. Jos et tunne intohimoa häntä kohtaan, hän on väärä. Nimittäin tuo asia ei muutu ikinä ja seksuaalisen yhteensopimattomuuden vuoksi teillä ei ole onnellista tulevaisuutta yhdessä.
Tulee mieleen opiskeluaikainen melko åotkä parisuhteeni. "Ihan kiva" harmoninen ja monipuolinen elämä, josta puuttui seksuaalinen kipinä minun puoleltani kokonaan. Kävimme seksuaaliterapeutillakin. Ohje oli tehdä "kosketusharjoituksia". En saanut sanotuksi, että vaikka miten tökkisit sormella, en tunne mitään. Lopputulema: olen frigidi. Ja sitä en siis todellakaan ollut. Tämä "ihan kiva" kumppani oli minulle totaalisen väärä herättämään seksuaalisia haluja. Kyse ei ollut pelkästään ulkonäöstä vaan myös persoonallisuudesta. Jonkinlaista itsevarmaa levollisuutta puuttui, touhotusta oli senkin edestä.Onneksi tunnen itseni nykyään paremmin. Olin aika ikävä ihminen, myönnän.
Eli ap:lle: ei kannata ryhtyä mihinkään.
,
En itse pääsisi. Jotenkin sen kaiken vaan pitää natsata. Tätä on hirveää sanoa, mutta myöhemmin sua alkaa tietyllä tavalla hävettää liikkua ja olla sen miehen kanssa.
Sille on syynsä, että kaikkien kanssa ei vaan sovi yhteen. Kai se joku evoluutio on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että et ole ihastunut vain siksi, että mies on normaali? Meitä naisia kun yritetään aivopestä siihen ajatukseen että mies ansaitsee meidät palkinnoksi hyvästä käytöksestä.
Kuulostaa vaan niin tosi oudolta että ihastuisi aidosti ihmiseen jonka ulkonäkö kuitenkin on vastenmielinen.
Mahdatko ymmärtää, että suurin osa naisista on ilman meikkejä aika vastenmielisen näköisiä, mutta miehet panevat, koska sillä hetkellä panettaa?
Voisiko olla, että olet itsekin aika vastenmielisen näköinen, ja että miehesi tai edellinen miehesi panee sinua vain siksi, kunhan nyt jostain seksiä saa?
t. mies
Sinullapa onkin kaunis sisin :D
Oikeasti minua ei haittaa, vaikka olisinkin mieheni mielestä vastenmielinen, kunhan panee. <
Useimmilla miehillä on sanojesi mukainen "kaunis sisin". Vastenmielisiä naisia pannaan, koska se on mitä saadaan, ja koska panettaa. Kaikista pahin on nainen, joka luulee että mies kokee samalla tavalla kuin nainen. Miehet eivät ole yhtä pinnallisia, miehet eivät metsästä kemiaa ja ulkonäköä ja tuoksua samalla tavalla kuin naiset. Mies on naisen kanssa, koska pitää naisesta. Ja harrastaa seksiä naisen kanssa, koska panettaa ( mutta tilalla voisi olla kuka tahansa). Mies ei etsi mitään ominaisuuksia, toisin kuin naiset ostoslistan kanssa. Ja mies sulkee silmänsä naisen vastenmielisiltä puolilta, kuten nyt vaikka naisten jutut tässä ketjussa.
t. mies
Mikä tämän ketjun jutuissa on vastenmielistä? Sekö että miehen tuoksulla on väliä naisille? Miksi se olisi ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että et ole ihastunut vain siksi, että mies on normaali? Meitä naisia kun yritetään aivopestä siihen ajatukseen että mies ansaitsee meidät palkinnoksi hyvästä käytöksestä.
Kuulostaa vaan niin tosi oudolta että ihastuisi aidosti ihmiseen jonka ulkonäkö kuitenkin on vastenmielinen.
Mahdatko ymmärtää, että suurin osa naisista on ilman meikkejä aika vastenmielisen näköisiä, mutta miehet panevat, koska sillä hetkellä panettaa?
Voisiko olla, että olet itsekin aika vastenmielisen näköinen, ja että miehesi tai edellinen miehesi panee sinua vain siksi, kunhan nyt jostain seksiä saa?
t. mies
Sinullapa onkin kaunis sisin :D
Oikeasti minua ei haittaa, vaikka olisinkin mi
Siis miehet eivät ole pinnallisia, koska panevat mitä vain ikinä käsiinsä saavat, mutta naiset ovat kun etsivät rakkautta? :D
Minkä ikäisiä olette?
Haluatko lapsia?
Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?
Laita e-pillerien käyttö tauolle. Ne vääristävät kykyäsi aistia potentiaalisten kumppaneiden aitoa tuoksua.
Kuinkahan moni pari tuntee suurta vetovoimaa toisiinsa. Suhteet taitavat olla monesti isoja kompromisseja ja hyvä kemia on ehkä juuri se, josta tingitään muun sopivuuden hyväksi. Se on ehkä hyväkin asia, koska ns. hyvä kemia saattaa monesti perustua traumasidokseen, eikä suhteesta tulisi tasapainoinen.
Heh, naiset tässä keskustelussa "jos miehen tuoksu ei miellytä niin ette sovi yhteen. Se on ihan tutkittua tietoa ja luonnon tapa viestittää yhteensopimattomuudesta".
Mutta sitten jos on kyse pariskunnasta jolta ei lisääntyminen meinaa onnistua. Ja siihen kommentoi että se on luonnon tapa viestittää yhteensopimattomuudesta niin tulee näzifazicmisyytteet kommentoijalle.
Vierailija kirjoitti:
Heh, naiset tässä keskustelussa "jos miehen tuoksu ei miellytä niin ette sovi yhteen. Se on ihan tutkittua tietoa ja luonnon tapa viestittää yhteensopimattomuudesta".
Mutta sitten jos on kyse pariskunnasta jolta ei lisääntyminen meinaa onnistua. Ja siihen kommentoi että se on luonnon tapa viestittää yhteensopimattomuudesta niin tulee näzifazicmisyytteet kommentoijalle.
Eikä tule. On ihan faktaa että on pariskuntia jotka eivät saa lasta keskenään, vaikka kumpikin voi saada lapsia muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rakastumisesta tuoretta kokemusta ja se on sellaista, että nuuhkii jopa toisen käyttämiä pyyhkeitä tai vaatteita ja haluaa ehkä kietoutua niihin toiselta tuoksuviin vaatteisiin. Tuntuu itsestäkin välillä pöljältä, mutta kuuluu asiaan.
Hyi helv... mitä pervoja naiset on. "Kietoutua niihin toiselta tuoksuviin vaatteisiin", tuli ihan mieleen joku Uhrilampaat tästä.
Et ole koskaan nähnyt naista poikaystävänsä hupparissa?
Vierailija kirjoitti:
Laita e-pillerien käyttö tauolle. Ne vääristävät kykyäsi aistia potentiaalisten kumppaneiden aitoa tuoksua.
En käytä pillereitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin iloinen ettei ole tullut koskaan noihin pillereihin koskettua. Olen kyllä joskus miettinyt ovatko ne yksi mahdollinen syy, miksi jotkut naiset löytävät niin helposti uusia kumppaneita ja ihastuvat jatkuvasti. Itselleni on aina ollut todella vaikea ihastua ja harvoin tunnen edes vetoa kehenkään, mutta sitten kun tunnen, se on todella voimakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni pari tuntee suurta vetovoimaa toisiinsa. Suhteet taitavat olla monesti isoja kompromisseja ja hyvä kemia on ehkä juuri se, josta tingitään muun sopivuuden hyväksi. Se on ehkä hyväkin asia, koska ns. hyvä kemia saattaa monesti perustua traumasidokseen, eikä suhteesta tulisi tasapainoinen.
Niin minulla juuri tuppaa olemaan näin, siksi arvostankin juuri tätä miestä ja sitä mitä meillä on.
On vaikeaa koska huonoja kokemuksia on niin paljon epäluotettavista ihmisistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin iloinen ettei ole tullut koskaan noihin pillereihin koskettua. Olen kyllä joskus miettinyt ovatko ne yksi mahdollinen syy, miksi jotkut naiset löytävät niin helposti uusia kumppaneita ja ihastuvat jatkuvasti. Itselleni on aina ollut todella vaikea ihastua ja harvoin tunnen edes vetoa kehenkään, mutta sitten kun tunnen, se on todella voimakasta.
Minäkin olen ennemmin hieman hidas tutustumaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä kuinka paljon biologiaa loppujen lopuksi kiinnostaa mitkään yhteneväiset arvot tms. Kun sopiva pari löytyy, niin tavoitteena on, että tuo pari harrastaisi seksiä keskenään ja lisääntyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On rakastumisesta tuoretta kokemusta ja se on sellaista, että nuuhkii jopa toisen käyttämiä pyyhkeitä tai vaatteita ja haluaa ehkä kietoutua niihin toiselta tuoksuviin vaatteisiin. Tuntuu itsestäkin välillä pöljältä, mutta kuuluu asiaan.
Hyi helv... mitä pervoja naiset on. "Kietoutua niihin toiselta tuoksuviin vaatteisiin", tuli ihan mieleen joku Uhrilampaat tästä.
Et ole koskaan nähnyt naista poikaystävänsä hupparissa?
Olen ja yrjöthän siinä lentää. Kuka haluaa pitää päällään jotain hikistä ja likaista miehen hupparia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee vain niihin, joilla ON traumasidos. Jos henkilöillä on turvallinen kiintymyssuhdemalli eikä mitään traumataustaa, silloin kemia kertoo toimivasta ihmissuhteesta ja yhteensopivasta seksuaalisuudesta. Silloin kemia on nimenomaan hyvä merkki. On totta, että joillain asia on toisin ja silloin kemia voi johtaa ongelmalliseen suhteeseen, mutta jos traumataustaa tai muuta ongelmataustaa ei ole, silloin kemia johtaa hyvään ja toimivaan suhteeseen (ja hyvään ja toimivaan seksiin).
Se on kyllä ihan fakta että jos tuoksu ei miellytä niin se on luonnon tapa kertoa että ette ole yhteensopivia. Jos olet lapsentekoiän ohi niin sillä ei välttämättä ole merkitystä, muuten kannattaa kuunnella omaa kehoa. Tosin varttuneemmallakin iällä suhde on tuhoon tuomittu jos tisen haju on yksinkertaisesti vastenmielinen.