Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ihastunut miehen luonteeseen, mutta ulkonäkö ja tuoksu...

Vierailija
15.04.2024 |

Kenellekään käynyt näin ja miten siinä lopulta kävi?

Olen todella todella ihastunut miehen luonteeseen ja ajatuksiin, siihen miten hän kirjoittaa ym.

Kirjoitamme paljon.

Mutta en ole viehättynyt ulkonäöstä, tyyli, takatukka, lisäksi hänen tuoksu on vaan vieras.

En ole yleensä yhtään pinnallinen, mutta nyt nämä asiat todella vaivaavat kun olemme lähekkäin.

Tuoksunkin pitäisi olla viehättävä jo tässä vaiheessa.

Voiko näistä asioista päästä yli?

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos mietit mitä sun kaverit tyypistä ajattelee.

Vierailija
2/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu on oleellinen. Evoluutiotutkijoiden mukaan pari valitaan tiedostamatta hajun perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Tunnen oikein mukavan tyypin jonka kanssa hyviä keskusteluja, mutta kun se tupakoi

Vierailija
4/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos mietit mitä sun kaverit tyypistä ajattelee.

En sitä kyllä mieti yhtään!

Vierailija
6/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani näen tuollaiset ihmiset potentiaalisina ystävinä. Minulle on seksuaalinen vetovoima ehdoton edellytys sille, että voin tuntea romanttista vetoa toiseen ja haluta seksiä. En koskaan koe olevani ihastunut/rakastunut, jos en tunne fyysistä vetoa toiseen, eli pelkkiin ajatuksiin en ihastu.

Vierailija
7/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Pidä se kirjoittelukaverona, älkää tavatko.

Vierailija
8/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on saanut sinut uskomaan että on pinnallista, jos ei viehäty toisesta ihmisestä romanttisesti vaikka hän mukava onkin?

Vierailija
9/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päästä yli. Itse pidin omaa miestäni lähinnä koomisen näköisenä kun ensin tavattiin, ajattelin etten ikinä voisi olla seksuaalisesti kiinnostunut moisesta kuivasta äijänkäppänästä. Mutta niinpä vaan kun luonteeseen ja persoonaan ihastuin, alkoi hänen ulkonäkönsäkin ajan kanssa miellyttää, näyttää oikein söpöltä ja kiihottavalta. 

Vierailija
10/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pinnallinen mutta kuitenkin. Älä kiusaa miestä, ei tuosta mitään tule, älä nyt ainakaan sano että ollaan vaan kavereita.

Vierailija
11/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millainen se mies nyt on, pidemmässä suhteessa alat joka tapauksessa yrittämään muuttaa ja muokata sitä omaan muottiisi. Jos jo nyt olet tyytymätön, niin voin vain kuvitella minkälainen helvetti miehellä on edessä jos lähdette vakavaan suhteeseen. Puhu miehelle avoimesti ajatuksistasi nyt, fiksu mies ymmärtää pelastaa itsensä ja häipyä saman tien kuvioista.

Vierailija
12/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatukka. Hyi hitto.

Vierailija
13/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pinnallinen mutta kuitenkin. Älä kiusaa miestä, ei tuosta mitään tule, älä nyt ainakaan sano että ollaan vaan kavereita.

Näytä mulle yksikin nainen, joka uskaltaa olla oksentamatta tuota NIIN klassista ja naismaista ollaankavereita-kommenttia jos mies on muuten mukava ja kiinnostavakin. 

Vierailija
14/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tunnen hänen saksuaalista vetovoimaa myös ja hän tuntee minuun, ajattelen häntä paljon.

Mutta kun tapaamme, hän on innoissaan, mutta minä en tiedä miltä minusta tuntuu. Hänen tuoksu häiritsee minua. Tunnen siis edelleen vetoa kyllä, mutta olo on ristiriitainen.

Vierailija
15/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että olisit alastomana tämän miehen kanssa harrastamassa seksiä. Onko ajatus kiihottava vai vastenmielinen? 

Tämän ajatusleikin jälkeen tiedät kyllä kannattaako sinun enää miestä tavata. 

Vierailija
16/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle yksikin nainen, joka uskaltaa olla oksentamatta tuota NIIN klassista ja naismaista ollaankavereita-kommenttia jos mies on muuten mukava ja kiinnostavakin. 

Minä en sellaisia koskaan sano.

ap

Vierailija
17/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa joita meille on hoettu vuosikymmeniä ja jotka ovatkin ilmeisesti valetta:

- sisin ratkaisee

- koolla ei ole väliä 

Vierailija
18/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele että olisit alastomana tämän miehen kanssa harrastamassa seksiä. Onko ajatus kiihottava vai vastenmielinen? 

Tämän ajatusleikin jälkeen tiedät kyllä kannattaako sinun enää miestä tavata. 

Olemme harrastaneet kerran, huom aloitimme tutustumisen muuten hitaasti.

Seksi oli alkuun outoa, mutta hetken päästä ihan mukavaa. Eikä mikään miehessä varsinaisesti häirinnyt.

ap

Vierailija
19/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sä et halua olla naisten kanssa kaveri, ei tarkoita ettei kukaan muukaan mies halua olla. 

Vierailija
20/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Annoin mahdollisuuden ihanalle miehelle, jonka ulkonäkö ei ihan sytyttänyt ja jonka ominaistuoksu oli mielestäni melko paha.

En koskaan päässyt noista asioista yli, lopulta koko mies vain kuvotti minua, ja ero oli vaikea koska toinen silti yritti parhaansa ja oli ihana.

Teet teille molemmille palveluksen, jos et ala suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä