Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ihastunut miehen luonteeseen, mutta ulkonäkö ja tuoksu...

Vierailija
15.04.2024 |

Kenellekään käynyt näin ja miten siinä lopulta kävi?

Olen todella todella ihastunut miehen luonteeseen ja ajatuksiin, siihen miten hän kirjoittaa ym.

Kirjoitamme paljon.

Mutta en ole viehättynyt ulkonäöstä, tyyli, takatukka, lisäksi hänen tuoksu on vaan vieras.

En ole yleensä yhtään pinnallinen, mutta nyt nämä asiat todella vaivaavat kun olemme lähekkäin.

Tuoksunkin pitäisi olla viehättävä jo tässä vaiheessa.

Voiko näistä asioista päästä yli?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ehkä olevani demiseksuaalinen. Eli henkinen yhteys on erittäin tärkeä.

Ap

Kyllä se henkinen yhteys muillekin on tärkeä asia. Muilla kuin demiseksuaaleilla se vain ei mene niin, etteikö voisi tuntea toista kohtaan myös fyysistä vetovoimaa jo aluvaiheessa. Mutta jos kerran arvelet olevasi demiseksuaali, niin sittenhän sinun täytyy vain katsoa, tuleeko se fyysinen vetovoima ajan kanssa, kun henkinen yhteys tuosta vielä syvenee ja vahvistuu. 

Olen täällä monesti sanonut että tunnen kyllä fyysistä vetovoimaa. Mutta jotenkin se kaikilta unohtuu.

ap

Vierailija
162/171 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Siirry seuraavaan. Ei kirjoittamista voi himoita vaan ihmistä, ulkonäköä ja tuoksua. Olet nyt ihastunut ja jo nyt epäröit onko vetovoimaa. Kun ihastus katoaa inho siirtyy tilalle. 

Mieshän ei edes yrittäisi tutustua epäviehättävään naiseen. Ihan muistutuksena. Mies yrittää aina parasta, nainen liian usein yrittää tyytyä.

Miehet on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. Ei ruma mies pohjimmiltaan ole yhtään sen lojaalimpi tai uskollisempi, ruma mies ei vaan saa muita naisia. Kannattaa valita se komein ja mukavin, mihin rahkeet itsellä riittää ja nauttia sen mitä se kestää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, tuoksu on tärkeämpi naiselle kuin miehelle, koska nainen panostaa biologisesti lisääntymiseen tsiljoona kertaa enemmän mitä mies. Miehelle ei ole niin tarkkaa onko naisella parhaat mahdolliset geenit, naiselle taas miehen geenit ja täten tuoksu on aivan oleellista tietoa.

Mies voi teoriassa periaatteessa saada vuoden aikana vähintään 365 lasta, jos hän raskauttaa yhden naisen per päivä.

Nainen voi vuodessa saada yhden lapsen, mahdollisesti kaksi, jos putkahtaakin kaksoset.

Vierailija
164/171 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni inceli on siitetty, kun mammalla ei toiminut valintaprosessi kunnolla, vaan joku pahanhajuinen öklö pääsi polkaisemaan paksuksi ja lopputuloksena elinkelvoton jälkeläinen, jonka kelvottomista geeneistä kielivää pahaa ominaishajua ei kukaan nainen siedä 😳 Siksi tää aihe ja naisen valinnanvapaus ylipäätään niitä niin triggeröi!

Vierailija
165/171 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Siirry seuraavaan. Ei kirjoittamista voi himoita vaan ihmistä, ulkonäköä ja tuoksua. Olet nyt ihastunut ja jo nyt epäröit onko vetovoimaa. Kun ihastus katoaa inho siirtyy tilalle. 

Mieshän ei edes yrittäisi tutustua epäviehättävään naiseen. Ihan muistutuksena. Mies yrittää aina parasta, nainen liian usein yrittää tyytyä.

Miehet on kuitenkin pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. Ei ruma mies pohjimmiltaan ole yhtään sen lojaalimpi tai uskollisempi, ruma mies ei vaan saa muita naisia. Kannattaa valita se komein ja mukavin, mihin rahkeet itsellä riittää ja nauttia sen mitä se kestää. 

Mutta jos persoona on minulle tärkein?

Kävimme miehen kanssa ulkona, tekemässä yhdessä jotain todella jännää, johon todella harva edes lähtee tai on kiinnostunsta.

Tämän lisäksi miehellä on ihan mahtava ja lojaali luonne. Hän halusi sopia ettemme tapaa muita, hän on todella kiinnostunut. Hän on syvällinen. Hänellä on treenattu vartalo (ulkonäössä ei varmasti jollekin muulle ole vikaa, mutta mies ei ole MINUN tyyppiä) Hänellä on hyvä työpaikka ja muutenkin elämä kunnossa.

En tule löytämään toista tällaista neulaa heinäsuovasta. Tämä yhteinen harraste/kiinnostus on yleensä vielä sellainen joka usein houkuttelee ns pelimiehiä.

ap

Vierailija
166/171 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäisessä suhteessa niin, että hirveästi mietin, oliko mies oikeasti hyvännäköinen vai ei. Enkä ole edes mitenkään superpinnallinen tai etsi jotain mallipoikaa. Oli ihan hyvä suhde useamman vuoden, lopulta kuitenkin päädyimme tyyneen eroon.

Nykyisen kanssa olen ollut jo vuosikymmenen. Joka päivä ihastelen hänen komeuttaan. Varmaan muiden silmiin ihan tavallinen, mutta minulle se oikea.

En vaan pystynyt rakastamaan sitä aiempaa miestä samoin. Luulen, että jos olisin, niin silloin en olisi pohtinut hänen ulkonäköään. Se ulkonäön vierastus oli vain oire, ei itse syy.

Vierailija
168/171 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
169/171 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustuoksua ei kestä, niin sitten parempi etsiä uusi.

Vierailija
170/171 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olimme tunteja sängyssä ja mies tuoksui niiin hyvältä.

Ap

Vierailija
171/171 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pahanhajuinen takatukkasika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi