Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen.
Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa.
Miks miks miks seksuaalisuus on likaista???
Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.
koetko siis, että salasuhteessa ei voi olla rakkautta suhteen osapuolten välillä?
Koen, muutenhan olisivat julkisesti suhteessa. Lapset, talous ja suku on vain hidasteita ja tekosyitä.
Jos vaimo oikeasti olisi rakastanut aviomiestään, niin hän kykenisi ajattelemaan muutakin kuin omaa katkeruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo oikeasti olisi rakastanut aviomiestään, niin hän kykenisi ajattelemaan muutakin kuin omaa katkeruuttaan.
T: Huoramarko, kaasuvalottaja
Se, että rakastaa jotakin ihmistä ei tarkoita, että automaattisesti haluaisi elää tämän kanssa. On ihan mahdollista rakastaa jotakuta, jonka kanssa ei olisi soveltuva yhteiselämään. Ihmisillä on kovin kapeita näkemyksiä siitä, miten tulisi elää ja minkälaisia valintoja tehdä. Moraalikäsityksiäkin on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se, että rakastaa jotakin ihmistä ei tarkoita, että automaattisesti haluaisi elää tämän kanssa. On ihan mahdollista rakastaa jotakuta, jonka kanssa ei olisi soveltuva yhteiselämään. Ihmisillä on kovin kapeita näkemyksiä siitä, miten tulisi elää ja minkälaisia valintoja tehdä. Moraalikäsityksiäkin on monenlaisia.
HM
Avioliitot voisi nykyaikana solmia määräaikaisiksi. Vaikka niin, että 20 vuoden päästä tulisi uusia jatko.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitot voisi nykyaikana solmia määräaikaisiksi. Vaikka niin, että 20 vuoden päästä tulisi uusia jatko.
Viimeksi kun puhuimme tästä, halusit viisivuotiset avioliitot 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään edes haluaisi mennä hautajaisiin.
T. Toinen nainen jo 20v.
Voi sua raukkaa. Et ole saanut normaalia parisuhdetta.
Kuten ei se miehen ensimmäinen nainenkaan. Vai onko pettäjä puolisona normaalin parisuhteen malli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vastuussa omasta parisuhteestaan. Petetyt, jos haluatte syyllistä etsiä, kääntäkää katseenne pettävää puolisoanne kohtaan. Älkää kolmanteen osapuoleen.
Varattuun koskenut henkilö on yhtä syyllinen. On täyspaska.
Suhteessa on yleensä jotain vikaa, jos vieraisiin lähdetään. Pettäminen on aina väärin, mutta välillä tuntuu, että kaikki muu suhteessa on sallittua, paitsi se. Kumppaniaan saa kohdella huonosti, hylätä henkisesti ja olla henkisesti väkivaltainen. Pääasia, ettei petä.
Toimivaan ihmissuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä. Jos suhteeseen tulee ongelmia, on hyvä katsoa välillä peiliinkin.
Kolmas osapuoli näissä on se vähiten syyllinen.
On tutkittu, että (erityisesti
Osalle miehistä. On uskollisia miehiä jotka eivät petä vaikka mikä tilaisuus tulisi, osa on häntäheikkejä ja osa niitä joilla on rakkaussalasuhde. Tätä viimeistä ei vain millään osa halua hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä moraalisaarnaajia, jotka liputtavat näkyvästi monogamian puolesta, mutta käyvät itse vieraissa kun alkaa kyllästyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen.
Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa.
Miks miks miks seksuaalisuus on likaista???
Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.
koetko siis, että salasuhteessa ei voi olla rakkautta suhteen
Hidasteitahan ne lapset, suku ja talous voivat ollakin. Eli miehellä tähtäimessä yhteinen elo tämänhetkisen salarakkaan kanssa. Joskus asiat vaativat järjestelyjä ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit kaasuvalottavan sarjapettäjän. Hyvä havainto!
Analyysini on, että tämä valtava katkeruus kumpuaa naisesta itsestään. Nainen on todellisuudessa vihainen itselleen, kun ei huomannut tai koska jäi. Käsitelkääpä nämä tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on näitä moraalisaarnaajia, jotka liputtavat näkyvästi monogamian puolesta, mutta käyvät itse vieraissa kun alkaa kyllästyttämään.
Minä taas ajattelen, että meidän yhteiskuntamme selkäranka ja edes jonkinlainen hyvinvointi _rakentuu_ moraalikoodistolle. Monogamian puolesta ei tule liputtaa, ellei todellakin elä sitä ja ole siihen kykenevä; voi myös elää avoimessa suhteessa tai polysuhteilla - rehellisesti. Sen sijaan kaikki _salailu_, kolmannen osapuolen luottamuksen rikkominen, pettäminen - nämä eivät ole normaalia tai tervettä ihmissuhdemallia millään mittapuulla. Kertovat toteuttajistaan paljon ihmisinä.
253: keneltä kysyt tai paremminkin mitä kysyt? Lainaukset nykyään ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aka huoramarkon. Nämä on aika helppo tunnistaa kun ryhtyy _tarkaksi_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Huoramarko, kaasuvalottaja
Tämähän voisi olla kirjan nimi: Huoramarko ja kaasuvalottaja.
Olen kirjoittanut nuo, jossa viitataan johonkin huoramarkoon. Ei aavistustakaan mihin viitataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aka huoramarkon. Nämä on aika helppo tunnistaa kun ryhtyy _tarkaksi_.
Onko tapauksen vainajakin siis huoramarko?
On tutkittu, että (erityisesti) miehille on se ja sama onko hän onnellisesti naimisissa ja hyvässä parisuhteessa: mies pettää kun tilaisuus tulee. Nämä höpinät, että kolmas ihminen ei voi päästä väliin sotkemaan, jos parisuhteessa ei olisi jotain vikaa, ovat ihan diipadaapaa. Kaipa tuo ajatuskuvio helpottaa toista naista pesemään kätensä ja luulottelemaan, ettei hän laupias ihminen ole mihinkään syyllinen.