Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen.
Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa.
Miks miks miks seksuaalisuus on likaista???
Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.
Siis kuvailet miestäsi näin ja silti olet hänen kanssaan? Miksi ihmeessä?
Mies on hänen omaisuuttaan, haluaa "voittaa" sen toisen naisen, haluaa että ulkopuoliset näkevät hänen olevan se valittu vaimo..?
Vierailija kirjoitti:
Sille, joka sanoi todellisen rakkauden priorisoivan, sanon että avioliittoihin jäämisen syitä on yhtä monta kuin niitä avioliittojakin. Älä ole naiivi.
Samaa mieltä. Esimerkiksi lapset voivat olla syy jäädä liittoon. Toinen nainen voi jopa itsekin olla sitä mieltä, että miehen tulee pysyä liitossaan.
Minulla ei ollut salasuhdetta mutta hyvin vaikea avioliitto, henkisesti tein eroa monta vuotta ja muutama epäonnistunut yrityskin oli. Lopulta onnistuin kun sain tukea ja turvaverkon ympärilleni. Olin jo alistunut ajatukseen että kuolen siinä parisuhteessa. Pelko oli kauhea eikä ollut ollenkaan helppoa. Tämän siis sanon siksi kun täällä jotkut pitävät rakkauden merkkinä sitä että se salasuhteessa oleva puoliso ei noin vain lähde. Kuten joku sanoi liitossa pysymiseen voi olla monia syitä eikä aina todellakaan ole rakkaudesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Todellinen rakkaus priorisoi. Toki voit uskotella, että kakkosena olet rakastettu, mutta se ei ole totta. Kakkonen ei ole ykkönen - seksissä eikä rakkaudessa.
Kovin kuulostaa epätoivoiselta kotilorton huuto: Minäminäminä olin ykkönen 😂
Mikä kotilorton huuto? Jos mies lähtee ja jättää vaimonsa, se kakkonen _on_ ykkönen. Kuten sanottua; tosirakkaus priorisoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi päästää? Ei hänellä ole mitään roolia.
Onhan. Rakastajatar. On se menehtynyt mies tykännyt aika paljon kun on hänen kanssaan halunnut olla hyvinkin läheisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Todellinen rakkaus priorisoi. Toki voit uskotella, että kakkosena olet rakastettu, mutta se ei ole totta. Kakkonen ei ole ykkönen - seksissä eikä rakkaudessa.
Mikä kotilorton huuto? Jos mies lähtee ja jättää vaimonsa, se kakkonen _on_ ykkönen. Kuten sanottua; tosirakkaus priorisoi.
Tämähän se on. Toki keksitään loputtomasti ns mukasyitä: lapset, talous, younameit. Silloin(kaan) kyse ei ole rakkaudesta. Seksiä voi toki harrastaa, kassit on kivakin tyhjentää eri reikään silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille, joka sanoi todellisen rakkauden priorisoivan, sanon että avioliittoihin jäämisen syitä on yhtä monta kuin niitä avioliittojakin. Älä ole naiivi.
Samaa mieltä. Esimerkiksi lapset voivat olla syy jäädä liittoon. Toinen nainen voi jopa itsekin olla sitä mieltä, että miehen tulee pysyä liitossaan.
Monella on juuri lapset se syy.
Rakkauttakin on monenlaista lajia. On mahdollista yhdellä tavalla rakastaa vielä puolisoa ja toisella tavalla sitä toista. Tai voivat mennä osittain päällekkäin. Eikä kyseessä ole välttämättä pelkkä intohimoinen tai romanttinen rakkaus sitä salarakasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauttakin on monenlaista lajia. On mahdollista yhdellä tavalla rakastaa vielä puolisoa ja toisella tavalla sitä toista. Tai voivat mennä osittain päällekkäin. Eikä kyseessä ole välttämättä pelkkä intohimoinen tai romanttinen rakkaus sitä salarakasta kohtaan.
Jahas; huoramarko ja manipulointi. Kaasuvalotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Huomaa sitten se jätettykin kuka se tosirakkaus on.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mutta ei saa pettää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on juuri lapset se syy.
Tosi monella ei. Lapsiasiat saa aina järjestettyä jos vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Huomaa sitten se jätettykin kuka se tosirakkaus on.
No onhan tuo nyt muutenkin huomattavasti järkevämpää ja suoraselkäisempää toimintaa; ottaa ero ja lähteä elämään ihmisen kanssa jota rakastaa.
Tottakai miesvainajan rakastajatar voisi tulla hautajaisiin. Ajattelen niin, että noin tärkeän ihmissuhteen jälkeen on päästävä hyvästelemään rakas hautajaisiin. Rakastajatar saisi kyllä itse esitellä itsensä miehen sukulaisille, siihen en sentään kykenisi. Enkä ole mikään yli-ihminen tai superystävällinen vaimokulta, vaan keski-ikäinen realistinen nainen. Elämässä voi tapahtua mitä vaan, myös sivusuhteita. Mieheni ja minun avioliitto on jo täysin pystyyn kuollut, joten on vain ajan kysymys, kun mies löytää uuden, erityisen ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen.
Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa.
Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.
koetko siis, että salasuhteessa ei voi olla rakkautta suhteen osapuolten välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koetko siis, että salasuhteessa ei voi olla rakkautta suhteen osapuolten välillä?
Näinhän ne jotkut tuntuvat toivovan. Että mies oikeasti ja aidosti rakastaa vaimoaan mutta ei voi mitään sille että hillittömät seksihalut kohdistuvat eri naiseen, täysin ilmankiintymtystä ja romanttisia ja rakkaudellisia tunteita, tietysti.
Olen rakastunut varattuun mieheen, enkä missään nimessä halunnut hänen eroavan. Tiesin, että perheen hajoaminen tuhoaisi hänet. Suhde päättyi ja vaimokin sai tietää. Vetosin jopa vaimoon, että selvittäkää asianne. Menisinkö hautajaisiin jos hän kuolisi. En varmaankaan. Haudalla voisin käydä.
Eikö kenellekään tule mieleen, että aikuiset lapset saattaisivat ohjata tällaisen naisen tilaisuudesta ulos..