Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa mut ympäri: miksi ei kannata ottaa vanhempaa miestä?

Vierailija
12.04.2024 |

Onko itseä 15 vuotta vanhempi mies naiselle pitkässä juoksussa huonompi vaihtoehto kuin oman ikäinen? Olen 35+ ja miesehdokas lähestyy 50 ikävuotta. Nyt homma toimii ja kemiat kohtaa, mutta miten vaikka 15-25 vuoden päästä?

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies ei jaksa samalla tavalla kuin nuorempi. Aina väsyttää ja silmät ovat punaiset. Vanhempi mies voi olla myös pihi, vaikka olisi hyväpalkkainen. Ovat myös mustasukkaisia ja vainoharhaisia nuoremmasta naisesta, koska pelkäävät menettävänsä tämän naisen ikäiselle miehelle. 

Vierailija
182/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä löytää hyvä tyyppi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 18 vuotta ikäeroa ja mies on nyt kuusikymppinen. Suhteemme on muuttunut täysin platoniseksi miehen toimesta. Eli seksi eikä läheisyyskään häntä ei enää kiinnosta. Muutoin on kyllä hyvässä kunnossa ja aktiivinen. En halua tulla kohdelluksi kaverina parisuhteessa, joten ero tässä taitaa olla edessä. 

Näin voi käydä oli ikäero mikä tahansa. Mutta kieltämättä 18 vuotta on aika paljon.

Vierailija
184/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi puhua ympäri? Olet erittäin esimerkillinen nainen, ottamalla vanhemman miehen osallistut yhteiskunnan talkoisiin vähentämällä tarvittavia vanhainkotipaikkoja. 

Tämä! Miksi ei tueta enemmän naisia ihastumaan vanhempiin miehiin, se voisi olla vanhustenhuollon osalta ainakin pieni helpotus.

Sittenhän nämä suhteet voisivat myös olla polyamorisia! Yksi nainen voi pitää huolta useammasta miehestä!

Suosittelen samaa myös miehille, kantsii ottaa monta paljon vanhempaa naisystävää.

Vierailija
185/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites 8v vuoden ikäero? Olen 38v ja korviani myöten ihastunut 46v mieheen.. lapsia molemmilla ennestään eikä yhteisille tarvetta. Mutta voiko tää 8v ikäero toimia pidemmän päälle..?

8v on suhteellisen pieni ikäero, voi toimia.

Mutta lue koko ketju. Sun miehesi vanhenee silti ja on vanha paljon sua ennen.

Vierailija
186/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja ex miehelläni oli 15v ikäero. Hän jossain vaiheessa alkoi pienentämään minua, en hänen mielestään osannut edes siivota, itse tietysti osasi kaiken. Ja oli oikein mukava (suorastaan lipevä) tutuille ja naapureille, tätä jatkui vuosia, lopulta sitten erottiin, kun en halunnut kadottaa itseäni kokonaan. Nyt jälkikäteen on alkanut arvostaa minua,kun on huomannut että minähän tosiaan pärjään, on oma asunto ja olen taloudellisesti riippumaton. Se ikäero ei siis ollut varsinainen eron syy,mutta olimme eläneet nuoruuden eri aikoihin ja olimme aina vähän eri "sivulla", se ei varsinaisesti olisi haitannut, jos hän ei olisi ollut niin dominoiva luonne.

Vierailija
187/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja ex miehelläni oli 15v ikäero. Hän jossain vaiheessa alkoi pienentämään minua, en hänen mielestään osannut edes siivota, itse tietysti osasi kaiken. Ja oli oikein mukava (suorastaan lipevä) tutuille ja naapureille, tätä jatkui vuosia, lopulta sitten erottiin, kun en halunnut kadottaa itseäni kokonaan. Nyt jälkikäteen on alkanut arvostaa minua,kun on huomannut että minähän tosiaan pärjään, on oma asunto ja olen taloudellisesti riippumaton. Se ikäero ei siis ollut varsinainen eron syy,mutta olimme eläneet nuoruuden eri aikoihin ja olimme aina vähän eri "sivulla", se ei varsinaisesti olisi haitannut, jos hän ei olisi ollut niin dominoiva luonne.

Mulla oli muuten samaa ongelmaa tasan itseni ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
188/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 12 vuotta vanhempi mies ja ei näy mitenkään suhteessa.

Joo mies yhtä nuorekas eikä halua vakiintua ja asettua aloilleen. Todennäköisesti kiinnostunut muistakin.

Vierailija
189/189 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin olevani vanhemmalle miehelle pelkkä seksiobjekti. Päästään terve mies kykenee rakastamaan omanikäistäänkin. 

Tämä