Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa mut ympäri: miksi ei kannata ottaa vanhempaa miestä?

Vierailija
12.04.2024 |

Onko itseä 15 vuotta vanhempi mies naiselle pitkässä juoksussa huonompi vaihtoehto kuin oman ikäinen? Olen 35+ ja miesehdokas lähestyy 50 ikävuotta. Nyt homma toimii ja kemiat kohtaa, mutta miten vaikka 15-25 vuoden päästä?

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Äidilläni ja isälläni on ikäeroa 22 vuotta, ovat vieläkin erittäin onnellisia kun isä on 80 ja äiti 58, ja ovat aina olleet poikkeuksellisen onnelinen pari. Mutta äiti on ollut aina sellainen "vanhan oloinen" nuorenakin, hyvin koti-ihminen ja introvertti, jollekin joka haluaa kauheasti mennä ja tehdä voisi vanheneva puoliso toki olla enemmän rasite.

Vierailija
2/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks trollauspaskaa? Kun ei oo vaan ihan oikee tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan se vanhus, Jarmo.

Vierailija
4/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon vanhempi mies ja ihan tyytyväinen olen. Parempaa saisi kyllä etsiä.

Vierailija
5/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
6/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12 vuotta vanhempi mies ja ei näy mitenkään suhteessa.

Vierailija
7/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miehet ei kiinnosta, terveisin mies.

Vierailija
8/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siinä elämät jossain kohtaa vähän eriytyä. Riippuu ihan miten mies vanhenee ja onko kovin itsekeskeinen. Sellanen piirre tuppaa miehissä voimistumaan vanhetessa, esimerkkejä on paljon tästä. Mun mies on 7 vuotta vanhempi, eikä sitä huomaa millään tavalla. On yli kuuskymppinen ja minä yli viiskymppinen. Sinuna uskaltaisin sitoutua, jos mies huolehtii kunnostaan tällä hetkellä edes jollain tavalla, ja on huomaavainen ihminen tyyliin kaikille.

Vierailija
9/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sitä vanhenemista kannattaa miettiä, jos vakavissaan on suhteeseen ryhtymässä. Suunilleen samanikäisen kumppanin kanssa voi todennäköisemmin vanheta ja viettää eläkevuosia yhdessä. Jos mies on paljon vanhempi, joutuu luultavasti elämään oman vanhuutensa yksin, kun miesten elinikä tuppaa jo muutenkin olemaan lyhyempi. Elämäntilanne vois myös olla puolisoilla aika erilainen myöhemmin, kun ikäeroa on paljon.

Vierailija
10/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten itseäni 16-vuotta vanhempi miesystävä. Yleensä ovat olleet suunnilleen itseni ikäisiä.

Vanhempi mies on eri sukupolvea, eli ei ole yhteisiä kokemuksia nuoruudesta. Ei samoja musiikki-, elokuva- tai kirjasuosikkeja, ei ole katsottu samoja tv-sarjoja, on erilainen pukeutumis- ja sisustusmaku ja ruokamakukin eri. Karkeasti sanoen miehen lempiruoka oli karjalanpaisti ja pottumuusi, minulla kevyempää ja kasvsivoittoista.

Jos vielä makuerot ja erilaiset kokemukset eivät toisi säröä niin viimeistään se, että miehet vanhenevat ja ränsistyvät nopeammin on naiselle huono diili. Kuka haluaisi huonokuuloisen, kuselta haisevan sekavan vanhan miehen omaishoitajaksi?

Vierailija
11/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

En, koska en halua peräsuolenlaskeumaa. 

Niin.

Vierailija
12/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen komppaan sen verran, että tosiaan narsistimies tulee pahenemaan vanhetessa. Tiedän vain yhden poikkeuksen tästä. Muutoin ei minusta huolen häivää tossa ikäerossa. Vanhetaanhan sitä joka tapauksessa eikä tismalleen oman ikäistä ehkä löydy rakkausrintamalla.

Vierailija
13/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kova hurmaamaan? Vanhemmat miehet panostaa tohon. Pitää nähdä arkinen taso ja sitten vasta tietää. Aika paljon kannattaa arvoista puhua ja seurata millaiset välit miehellä on ihmisiin.

Vierailija
14/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D,on ainoa vaihtoehto,muut on hyi..

Vierailija
15/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitoudut, pidä huoli että sulla on myös itsellinen elämä ja omat rahat.

Vierailija
16/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä, ruma ja pieni muna ja lyhyt sekä lihava. Sanoi että ehkäisy on mutta pidin lapsen silti.

Vierailija
17/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ikäeroasiasta on tismalleen kahdenlaista kokemusta lähipiiristä. On joko tosi hyviä liittoja tai aivan kamalia jotka vaan pahenee.

Vierailija
18/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on aina parempi.489

Vierailija
19/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät haisee eltaantuneelle, eivät viitsi huolehtia hygieniastaan. Muna kutistuu ja erektio on heikko, rakastelu on jäykkää, kun ei ne enää taivu. Hiukset ohenee ja tippuu päästä, samoin hampaat suusta. Iho on karhea ja parkkiintunut, tissit, kassit ja maha roikkuu. Nukkuvat suu auki kuorsaten ja piereskelevät paljon.

Siinä nyt muutama mitkä tuli mieleen.

Vierailija
20/189 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37. Olin viimeiset pari vuotta itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Aluksi ajattelin että ikä on vain numeroita eikä sitä rakastuneena huomannut. Sitten kun arki tasaantui, niin kyllä sen huomasi. Ei varsinaisesti oltu ihan eri sukupolvea, koska hän ei olisi voinut olla isäni, mutta kyllä se 10 vuoden kuilu näkyi monessa asiassa. Ei oltu eletty nuoruutta ja lapsuutta samalla aikakaudella. Jutut ja kiinnostuksen kohteet oli ihan eri tasoa. Lisäksi molemmilla sen verran elettyä elämää, että oltiin tapoihimne kangistuneita, hänellä vielä enemmän.. edellinen exä, jonka kanssa oltiin vuosia, oli vain vuoden vanhempi ja kyllä sen eron huomasi. En ottaisi enää miestä joka on noin paljon vanhempi. Mutta ihmiset on yksilöitä ja erilaisia.