Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut muutaman kerran elämässäni ihmisiä, jotka "näkevät lävitseni"

Vierailija
11.04.2024 |

Se on hieman pelottavaa. Ja ne ovat kaikki olle naispuolisia.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen mentalisti, mutta ei tarvitse kuin kuunnella ja seurata hetki ihmistä ja tuntee kyseisen ihmistyypin. Harvemmin on ensivaikutelma pettänyt.

Mielenkiintoista. Haluaisin että analysoisit minut. Näitähän olisi kiva harjoitella sillä yleensä minusta tehdään vääriä tulkintoja sekä olettamuksia.

Sama täällä. Olen aina sanonut ettei ensivaikutelma kohdallani todellakaan kerro kaikkea. Ei siksi että esittäisin, olen vain tarkkailija.

Vierailija
42/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ihmisen, joka kuvittelee näkevänsä muiden läpi. Hän ei ole kovin fiksu.

Kuvitteletko olevasi sellainen ihminen, joka näkee läpi sen, ovatko muut ihmiset fiksuja, vai eivät?

En, minä tunnen tämän henkilön lapsesta asti. Hän ei ole fiksu.

Tässä on se ero sitten, osa oikeasti näkee ihmisistä aidosti esimerkiksi millaisia ovat ja toisten mieli on täynnä mustaa ja tulkinta on jopa päinvastaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näen aika hyvin heti. Olen hiljainen tarkkailijaluonne ollut aina. Pienistä vihjeistä saa paljon irti.

Muista että tarkkailijoita myös tarkkaillaan. Pienistä vihjeistä saa paljon irti.

Vierailija
44/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen mentalisti, mutta ei tarvitse kuin kuunnella ja seurata hetki ihmistä ja tuntee kyseisen ihmistyypin. Harvemmin on ensivaikutelma pettänyt.

Mielenkiintoista. Haluaisin että analysoisit minut. Näitähän olisi kiva harjoitella sillä yleensä minusta tehdään vääriä tulkintoja sekä olettamuksia.

Sama täällä. Olen aina sanonut ettei ensivaikutelma kohdallani todellakaan kerro kaikkea. Ei siksi että esittäisin, olen vain tarkkailija.

Tämä, että näkee toisten "läpi" ei tarkoita samaa asiaa kuin ensivaikutelma. Ensivaikutelma perustuu ulkonäköön, perusilmeeseen, ryhtiin ja muihin ulkoisiin asioihin.

Tämä läpi näkeminen on ihan eri asia, ainakin minulla. Se on oikeastaan päin vastaista, eli näkee kaikkien noiden asioiden ohi.

Vierailija
45/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden ihmisen, joka kuvittelee näkevänsä muiden läpi. Hän ei ole kovin fiksu.

Kuvitteletko olevasi sellainen ihminen, joka näkee läpi sen, ovatko muut ihmiset fiksuja, vai eivät?

Tässä on se ero sitten, osa oikeasti näkee ihmisistä aidosti esimerkiksi millaisia ovat ja toisten mieli on täynnä mustaa ja tulkinta on jopa päinvastaista.

Hän on juuri sellainen, jonka mieli on täynnä mustaa, mutta omasta mielestään loistava ihmistuntija. Enpä ole montaa kertaa hänen kenestäkään mitään hyvää kuullut sanovan. Lähinnä lapsiaan kehunut suorituksista. 

En kyllä hirveästi usko näihin muutenkaan, jotka väittävät osaavansa tulkita ventovieraita ihmisiä.

Vierailija
46/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on juuri sellainen, jonka mieli on täynnä mustaa, mutta omasta mielestään loistava ihmistuntija. Enpä ole montaa kertaa hänen kenestäkään mitään hyvää kuullut sanovan. Lähinnä lapsiaan kehunut suorituksista. 

En kyllä hirveä

Tai sitten sinä olet kateellinen, kirjoituksesi on hivenen negatiivissävytteinen. Kaikki eivät kehu koko ajan kaikkia tai ette puhu sillä tavalla yhdessä. Vaikea sanoa oikein tuosta. Omia lapsia saa kehua kun kokee tarpeelliseksi, se on ainakin positiivista sillä monet vain haukkuvat niitä omia lapsiansa.

Vierailija
47/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä hirveä

Jaa, minä kun ajattelin, että tässä ajateltiin sellaisen mieltä mustaksi, joka sanoo toista tyhmäksi.

Vierailija
48/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet ja teot ovat ristiriidassa, lisäksi puhut paskaa, etkä ole taitava peittelemään sitä. Ei siihen läpinäkemiseen mitään erityistaitoja tarvitse. Suurinosa ihmisistä on tuollaisia pellejä, joita ei voi ottaa tosissaan missään asiassa. Et ole todellakaan yksin.

Vierailija
49/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroilmeistä näkee paljon. 

Vierailija
50/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa töräsin vasta reelsiin, jossa joku amerikkalainen tms. ADHD-asiantuntija väitti että ADHD:hen kuulu myös se että näkee ihmisten tunteet heti. En tiedä miten se toimii, mutta ADHD:lla on erilaiset aivot ainakin. Varmaan kuuluu sitten siihen.

Vierailija
51/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroilmeistä näkee paljon. 

Kyttäilettekö liikaa muita kenties? Monesti kun jotkut oikein keskittyy kyttäilemään niin pieleen menee.

Vierailija
52/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa, minä kun ajattelin, että tässä ajateltiin sellaisen mieltä mustaksi, joka sanoo toista tyhmäksi."

En sanonut tyhmäksi, mutta nyt kun otit asian esille, niin kyllä hän mielestäni myös on tyhmä. Ja ilkeä. Hänestä ei pidetä, ja syynä on se, että hän esittää noita kaikkitietäviä tulkintojaan muista ihmisistä ja tekee muutenkin kaikkea sellaista, mitä ei voi kunnioittaa.

Lyhyesti sanottuna hän on ihminen, josta on viisainta pysyä kaukana, mutta se ei välttämättä onnistukaan kovin helposti.

Vierailija
53/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa töräsin vasta reelsiin, jossa joku amerikkalainen tms. ADHD-asiantuntija väitti että ADHD:hen kuulu myös se että näkee ihmisten tunteet heti. En tiedä miten se toimii, mutta ADHD:lla on erilaiset aivot ainakin. Varmaan kuuluu sitten siihen.

Se perustuu siihen että heillä on tunteiden kanssa ongelmia ja hätkähtävät helposti mutta voivat tehdä vastaavasti myös hyvin vääriä tulkintoja sen takia, tämä riippuu täysin ihmisestä. Ei siis sinänsä liity tuo ADHD asiaan oikeastaan mitenkään. Aivotoiminta ei ole suoraan sama kuin ajatukset tai mielen toiminta. Aivot ovat yhteydessä enemmän kehoon ja mieli on osa kokonaisuutta.

Vierailija
54/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaa, minä kun ajattelin, että tässä ajateltiin sellaisen mieltä mustaksi, joka sanoo toista tyhmäksi."

En sanonut tyhmäksi, mutta nyt kun otit asian esille, niin kyllä hän mielestäni myös on tyhmä. Ja ilkeä. Hänestä ei pidetä, ja syynä on se, että hän esittää noita kaikkitietäviä tulkintojaan muista ihmisistä ja tekee muutenkin kaikkea sellaista, mitä ei voi kunnioittaa.

Lyhyesti sanottuna hän on ihminen, josta on viisainta pysyä kaukana, mutta se ei välttämättä onnistukaan kovin helposti.

Sinäpäs mielesi muutit, olet varmasti kateellisten joukossa. Sinun mielipiteesi ei ole totuus, älä puhu muista sitten pahaa. Et pidä ihmisestä joten syy on sinussa ennemminkin. 

Vierailija
55/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on aikuisia adhd-kavereita jotka sanovat että olen yksi harvoista ihmisistä joiden kanssa on voinut olla nopeasti oma itsensä. Itselläni ei diagnooseja ole ja ensivaikutelma antaa minusta usein väärän kuvan, ainakin ei-adhd-tyypeille.

Vierailija
56/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna, et itse kuulosta mitenkään houkuttelevalta lähestyttävältä. Selkään puukottavan luihun vaikutelman saa ainakin tekstin perusteella. Onko seläntakana perättömien juoruilu ja myyräntyö tuttua puuhastelua?

Vierailija
57/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko meduusa?

Vierailija
58/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain paljastat itsestäsi enemmän kuin itse tajuat, kukaan ei osaa analysoida ihmisiä täysin nappiin - jos osaisi niin psykologillakin käynti olisi ihan jotain muuta kuin se nyt on.

Vierailija
59/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpäs mielesi muutit, olet varmasti kateellisten joukossa. Sinun mielipiteesi ei ole totuus, älä puhu muista sitten pahaa. Et pidä ihmisestä joten syy on sinussa ennemminkin. 

Kyllähän se syy siihen, ettei pidä jostain ihmisestä myös voi johtua ihan puhtaasti siitä mitä hän on tehnyt, miten on elänyt, miten on kohdellut muita ihmisiä omat lapset mukaan lukien. 

Olet kovin valmis sinäkin tuomitsemaan tuntemattoman, jonka kertomista asioista et mitään tiedä, lienetkö yksi noista ylivertaisista "näkijöistä", jotka ajattelevat tietävänsä muiden elämän ja luonteen, vaikka ovat nähneet vain pari hänen kirjoittamaansa riviä. Siinäpä taas nähtiin millaista on jälki.

Vierailija
60/105 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo taito nähdä ihmisten läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi