Pliis auttakaa
Sydänsuruja ja tapahtumaketjuun liittyvää syvää häpeää. Ei siitä sen enempää, selviän ajan kanssa, mutta nyt pitäis saada normaali olotila. En jaksa yhtään keskittyä mihinkään mitä ihmiset puhuu. Mulla on lapsikin..Olo siis kaamea.
Nyt pitäisi vähän aikaa edes yrittää esittää että kaikki on hyvin. Miten saisin normaalin olotilan. ? Haluaisin pystyä taas nauramaan tai edes itkemään. Voisitteko suositella vaikka netflixistä jotain todella hauskaa sarjaa. Asiasta puhuminen ei auta. Kerroin asiasta kaverilleni, joka kyllä ymmärsi ja lohdutti, mutta minulle tuli entistä kaameampi olo kun puhuin asiasta. Miten voisin olla ajattelematta koko asiaa?
Kommentit (17)
Kiitos etukäteen jos joku jaksaa vastata
Ap
Pitäiskö sun sitten selata sitä netflixiä, kirjaa ja kuunnella vaikka meren aaltoja. Miettiä mitä ulkomailla on ja muualla. Ihmisiä on muualla vielä maapallolla. Kävely voi virkistää joskus ja mansikka.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun sitten selata sitä netflixiä, kirjaa ja kuunnella vaikka meren aaltoja. Miettiä mitä ulkomailla on ja muualla. Ihmisiä on muualla vielä maapallolla. Kävely voi virkistää joskus ja mansikka.
Ei ihminen voi jos ihmistä ei ole olemassa
Ei kukaan voi suositella sinulle kivoja Netflix-sarjoja, koska ihmiset pitävät eri asioista.
Älä yritä ajatella muita asioita. Kun ajattelet tarpeeksi kauan sitä mikä tekee kipeää, se tulee sinua vastaan ja antaa sinulle vapauden tehdä mitä haluat.
Älä kiirehdi. Anna itsellesi lupa surra.
Mitä jos keskittyisit lapseen? Hän on syytön sinun asioihisi.
Otat ittees niskasta kii ja lopetat turhasta ruikuttamisen. Kyllä. Asia on turha. Elä pidempään ja tuut näkemään.
Kirjoita siitä, piirrä, suttaa, itke. Liikunta auttaa, lähde juoksemaan tai kävelemään. Tee jotain lapsesi kanssa, menkää rannalle, puistoon, kaupoille, museoon. Itse joskus muinoin sydänsurussa ajattelin, että sitä yhtä surua varten on 100 itkua luvassa ja mitä enemmän märehdin, niin sitä nopeammin ne itkut tuli käytyä läpi. Jos yrittää olla ajattelematta, niin olo vain pitkittyy.
Tsemppiä, sinä selviät kyllä.
Mene hetkeksi ulos, ota ilmaa ja huuda lujaa, sen jälkeen hengität syvään minuutin ja puristelet ranteet ja nostat leuan ylös.
Sisälle j teet lapsesi kanssa vaikka evästä ja mehua, ja pihalle naittimaan.
M45
Kyllä minä vetäisisin kunnon kännin päälle yksikseni, tuossa tilanteessa. Puhelimen laittaisin lukkojen taakse ettei tulis sitten hiprakoissa ainakaan pahennettua tilannetta huonoilla viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vetäisisin kunnon kännin päälle yksikseni, tuossa tilanteessa. Puhelimen laittaisin lukkojen taakse ettei tulis sitten hiprakoissa ainakaan pahennettua tilannetta huonoilla viesteillä.
Tämä, miekellään vielä parin kolmen päivän putki, eli varaudu niin että sulla on vielä aamulla jotain millä aloittaa uuteen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille ihanista vastauksista mutta tää sai mut nauramaan :) :) :)
Ap
Kerro vaan suoraan, että huono mieli ei johdu lapsesta.
Voin näin entisenä
lapsena kertoa, että aloin pyydellä kahdeksanvuotiaana äidiltäni kaikkea anteeksi, kun luulin olevani kaikkeen syyllinen, koska huomasin äitini voivan pahoin.
Oli perheväkivaltaa ja muuta.
Enhän minä lapsi, ymmärtänyt ettei se äidin pahaolo minusta johtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille ihanista vastauksista mutta tää sai mut nauramaan :) :) :)
Ap
Eli ei kun korkki auki! Se on auttanut isompiinkin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, miekellään vielä parin kolmen päivän putki, eli varaudu niin että sulla on vielä aamulla jotain millä aloittaa uuteen nousuun.
Voi auttaa ja sitten unohdat vielä krapulassa kaiken kun on pakko keskittyä kehon pahaan oloon. Älä laita puhelinta lukkojen taakse mutta jos lähettelet huonoja vitsejä niin kerro että olet nyt hiprakassa.
:) :) Ootte ihania, rakastan teitä
Ap
YouTubesta kivoja eläinvideoita 😊
Sinuna kertoisin rehellisesti lapselle, että paha mieli johtuu erosta ja sydänsuruista eikä lapsesta ja toivut kyllä kun saat itkeä ja surra asian pois. Älä kainostele yhtään. Sitten katsotte vaikka yhdessä jotakin hauskaa tai hassuttelette ja pelleilette.