Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutulleni syntyi juuri kolmas lapsi. Kaikki lapset alle 5 vuotiaita. Olis kyllä mun painajainen.

Vierailija
10.04.2024 |

Ei voi olla kuin kiitollinen, että itse tein vain kakdmsi lasta ja hekin ovat jo niin isoja, että pärjäävät jo hetken itsekseenkin. 

Kolme lasta alle viidessä vuodessa olis kyllä mun painajainen. Miten joku jaksaa? 🤯

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska  ovat  rakkaita  ja   hetken  aikaa  lapsia.

Vierailija
82/89 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kerralla, sitten kun se on ohi niin se on ohi.

Itseasiassa pieniä ikäeroja ei suositella. Niillä on vaikutusta lasten mielenterveyteen. Asiasta löytyy tutkimuksia, jos viitsi googlettaa. 

Ja eikö äidinkin fyysiseen toipumiseen synnytyksestä mene se pari vuotta?

Jos edes imettäisi lapsentahtisesti, niin kuukautiset pysyisivät hyvässä lykyssä poissa 2-3 vuotta, mikä antaisi äidille aikaa toipua ja jokainen lapsi saisi olla pienenä ja hoivattavat riittävän pitkään.

Kuukautisten ja ovulaatioiden palautuminen on tosi yksilöllistä. Joillain se palautuu viikoissa, toisilla menee pidempään. Itse sain esikoisen jälkeen ekan ovulaation hänen ollessaan reilun vuoden, joten selvästi kropalla kesti toipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä totesin jo synnärillä että lapsiluku jää yhteen. Ei ole mieli muuttunut lapsen kasvaessa, päinvastoin olen entistä onnellisempi kun luotin omiin tuntemuksiini. Ristiäisissä jo joku höpötti että kyllä lapselle pitää sitten sisarus hankkia. 😂 

Meillä se höpötys toisesta lapsesta loppui vasta sen jälkeen kun tehtiin se toinen lapsi. 

Eihän se muille kuulu pätkääkään, kuinka monta lasta meillä on. Ihan omasta jaksamisesta se on kiinni. Ei lapsia tehdä muiden mieliksi. 

Vierailija
84/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella lestadiolaisella on neljän vuoden aikana vähintään kolme lasta.

Onko näilläkin kaikilla lapsilla aina eri isä?

Vierailija
85/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mitenkään outona, itsellänikin oli hetken aikaa 3 alle 5-vuotiasta. Sekin tuntuisi aika raskaalta, jos olisi ollut vaikka viiden vuoden ikäeroilla kolme, eli 15 vuotta pikkulapsivaihetta. En nyt ihan ymmärrä myöskään että raskaudesta ja synnytyksestä pitäisi vuosia palautua, etenkään jos kaikki on sujunut normaalisti. 

Vierailija
86/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sopii ainoastaan peräsuolenlaskeuma. 

Vierailija
87/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä mitenkään outona, itsellänikin oli hetken aikaa 3 alle 5-vuotiasta. Sekin tuntuisi aika raskaalta, jos olisi ollut vaikka viiden vuoden ikäeroilla kolme, eli 15 vuotta pikkulapsivaihetta. En nyt ihan ymmärrä myöskään että raskaudesta ja synnytyksestä pitäisi vuosia palautua, etenkään jos kaikki on sujunut normaalisti. 

Olen kanssasi samaa mieltä. 

Ei tarvitse palautua vuosia, jos on normaalikuntoinen ja kaikki sujunut hyvin. 

Onhan siinä sitten loppuelämä aikaa toipua, jos vain kolme raskautta elämän aikana.

Vierailija
88/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleekohan nämä nopeasti katraan pykäävät ihmiset sitä jos jostain syystä jäisivätkin yksinhuoltajiksi? Niin nainen kuin mieskin.

Itselläni 2 lasta ja ennen kummankaan alullepanoa kelasin myös tuon skenaarion.

Vierailija
89/89 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 3-vuotias, kun päätettiin yrittää hänelle saada sisarus.

Tuli kaksoset.

Kun kaksoset olivat 1-vuotiaita, petti pilleri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan