Millainen on nainen, jonka on hankala ystävystyä toisten naisten kanssa?
Mä en tiedä miksi mutta mulla on aina ollut vaikeuksia ystävystyä naisten kanssa. Eräällä kurssilla oli kerran vuosia sitten yksi ikäiseni nainen, jonka kanssa tulin hyvin toimeen mutta siinäpä se oikeastaan. Luonteeltani olen hiljainen, ehkä hieman sulkeutunut, ystävällinen, rakastan taidetta ja luontoretkiä.
Kommentit (209)
Ööö, saisko ton hullun jotenkin pois täältä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin halunnut keskustella tästä aiheesta, mutta tuon yhden raivokas julistus pilaa koko ketjun.
Sama, enää ei huvita jakaa mitään kauhean henkilökohtaista pohdintaa. Taidan vain sulkea koko sivun tältä päivältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistätte kaikki naiset huonojen piirteiden mukaan mutta miehet vain hyvien? Aika sairasta leimata koko syntyperä, johon te pässit vielä itse kuulutte. Taattua heteroakan logiikkaa. Vaihtakaa hei lisää vapaasti sukunimiänne, miehenne toivoo ainoastaan poikia vaikka kuinka korostaisitte heidän suurenmoista ihmisyyttään. Miesten maailmassa olette aivan pelkkä vitsi, ihan turhaan te romantisoitte miesten seuraa.
Miehet ovat sortaneet akkoja tuhansia vuosia, nytkin miehet on draamailemassa Andrew Taten johdolla, ihaillen teihin kohdistuvaa väkivaltaa :) se on kumma miten miesten todistettu, systemaattinen käytös ei saa teitä reagoimaan mutta naisista subjektiiviset kokemukset riittävät.
Kaikki tietämäni miehet ovat väkivaltaisia, kaksinaamaisia ja ahdistelijoita. Ai niin, eihän sillä ole väliä. Huono kokemus miehestä on aina epätosi. :D
Vaihda miestuttavasi k
Näettekö? Huono kokemus miehistä on HETI vain kokijan oma vika! Te ette ole koko keskustelussa käskeneet naisia yleistäviä hankkimaan parempaa seuraa.
Vittuako kitisette miesvihasta kun tehän täällä levitätte naisvihaa ja sen jälkeen reagoitte vain miesten yleistämiseen?
MIKSETTE KÄSKE NAISIA YLEISTÄVIÄ lopettamaan ja hankkimaan PAREMPAA seuraa?
Mies on susi! Mies on susi! Te vihaatte täällä naisia ja alatte taistelemaan heti vastasn jos huono kokemus on miehistä! Typerät akat, ei ihme että nimet vaihtuu!
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin halunnut keskustella tästä aiheesta, mutta tuon yhden raivokas julistus pilaa koko ketjun.
Joo, mielisairauden puolelle se menee. Surullista miten osa homoseksuaaleista (niin naisista, miehistä kuin palstan kaappihomoistakin) oikeasti vihaa vastakkaista sukupuolta. Oman elämän ne sillä tietysti pilaavat, mutta on tuo myrkky tosi tympeää muillekin. Kannattaisi muistaa, ettei kukaan oikeasti valitse mihin sukupuoleen syntyy.
Olen ihan samanlainen ja samoin, en osaa ystävystyä/olla ystävä toisten naisten kanssa. Ei mulla ole miehiäkään ystävinä, mutta enemmän juteltavaa keksin heidän kuin naisten kanssa.
Olen lapseton ja aika isolla osalla ikäisistäni on lapsia tai vähintään haluavat/olisivat halunneet lapsia. Usein keskustelu pyörii tässä aiheessa, eikä mulla ole siihen mitään sanottavaa. Monilla naisilla, ei missään nimessä kaikilla, on ikävä tapa puhua pahaa ihmisistä, jotka eivät ole paikalla ja itse en tätä harrasta, enkä myöskään halua kuunnella, joten siksikin jään ulos jutuista. Mainitsemisen arvoista uraakaan mulla ei ole, joten siitäkään ei ole oikein puhuttavaa.
Aika usein törmään siihenkin, että naiset katsovat minua ns. nenänvartta pitkin. En viitsi yleensä meikata ja vaatteet on lähinnä farkut + college tai joku perusmekko. Ja sitten, jos meikkaan ja näen vaivaa, katsotaan ihan yhtä kieroon. Ehkä siksi, että minusta tulee vähälläkin meikillä tosi laitetun näköinen, eli jos panostan edes minimin, olen monesti ylitälläytyneen näköinen, mikä ehkä muita naisia ärsyttää.
Miksi ette puutu naisvihaan!???
Näettekö miten ette hyväksy ollenkaan miesten kritisointia! Te peukutatte kaikki naisia yleistävät kommentit mutta miehiä heti puolustatte!
Sairasta naisvihaa!! Hankkikaa apua tuohon sekopäiseen radikaalivihaanne ja yleistämiseenne!
Näettekö, miten heti taistelette vastaan jos miestä yleistää mutta huonot kokemukset naisista on yleinen totuus! Häh!
Missä tuomitsette NAISVIHAN.
Hassua kyllä, tuo riehuva sekopää saa ketjun kaikki muut naiset vaikuttamaan ihan fiksuilta ja tutustumisen arvoisilta. Ehkä kyseessä on jonkinlainen käänteistä psykologiaa käyttävä nerokas (?) trolli, jonka tarkoitus on saada naiset tuntemaan solidaarisuutta toisiaan kohtaan. Hmm. Ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, enää ei huvita jakaa mitään kauhean henkilökohtaista pohdintaa. Taidan vain sulkea koko sivun tältä päivältä..
Ei ole mitään pohdintaa yleistää kaikkia naisia ja sitten itkeä kun joku puuttuu naisvihaanne.
Kas kun aloitte heeeeeti puolustamaan miehiä! Koko ketju täynnä naisten yleistämistä ja puututte silti vain miesten yleistämiseen ja syytätte siitä kokijaa itseään.
Perus heteroakka, nimi vaihtuu vaikka joka päivä raiskausuutisia mutta on ne naiset vaan susia kun juoruaa!
Miksi suojelette miehiä ja palkitsette heidät kaiken vihan ja sortamisen jälkeen? Lopettakaa itse naisvihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mielisairauden puolelle se menee. Surullista miten osa homoseksuaaleista (niin naisista, miehistä kuin palstan kaappihomoistakin) oikeasti vihaa vastakkaista sukupuolta. Oman elämän ne sillä tietysti pilaavat, mutta on tuo myrkky tosi tympeää muillekin. Kannattaisi muistaa, ettei kukaan oikeasti valitse mihin sukupuoleen syntyy.
Kas kun ei kiinnostanut puuttua ketjun naisvihaan. Te peukutatte jokaista kommenttia jossa KAIKKI NAISET YLEISTETÄÄN. Ette te niihin lässytä miten naiset ovat yksilöitä, alatte vaatimaan käytöstä vasta kun miestä yleistää.
Miksette itse hanki parempaa naisseuraa vaan syytätte koko syntyperää? Kukakohan sen vastakkainasettelun aloitti? Kukakohan on hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei kiinnostanut puuttua ketjun naisvihaan. Te peukutatte jokaista kommenttia jossa KAIKKI NAISET YLEISTETÄÄN. Ette te niihin lässytä miten naiset ovat yksilöitä, alatte vaatimaan käytöstä vasta kun miestä yleistää.
Miksette itse hanki parempaa naisseuraa vaan syytätte koko syntyperää? Kukakohan sen vastakkainasettelun aloitti? Kukakohan on hullu?
<
En tiedä mutta veikkaisin sitä joka haukkuu naisia julmasti ja ilkeästi, ja syyttää sen jälkeen toisia naisvihasta..
Vierailija kirjoitti:
Hassua kyllä, tuo riehuva sekopää saa ketjun kaikki muut naiset vaikuttamaan ihan fiksuilta ja tutustumisen arvoisilta. Ehkä kyseessä on jonkinlainen käänteistä psykologiaa käyttävä nerokas (?) trolli, jonka tarkoitus on saada naiset tuntemaan solidaarisuutta toisiaan kohtaan. Hmm. Ehkä ei.
Mistä sinä tiedät minkä sukupuolisia täällä on? Miksi naisia yleistetään taas yksilöiden perusteella?
On mukavia ihmisiä ja vähemmän mukavia. Mene pois, sekopää, pyydän.
Vaikka sukunimihullu nyt riehuukin niin tuossa naisvihassa on kyllä pointti. Jo ap puhuu vain naisista, vaikkei hänellä ole ystäviä miehissäkään. Naisvihaton aloitus olisi ollut "millainen on ihminen, jonka on vaikea ystävystyä muiden kanssa".
Ja monet muut ketjuun kirjoittavat tekevät samaa. Ja toki muutama pick me girlkin on tänne eksynyt, eli tyypilliset "miehet ovat luotettavampia/eivät juoruile/jne", vaikka todellisuudessa asiahan on juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette itse hanki parempaa naisseuraa vaan syytätte koko syntyperää? Kukakohan sen vasta
Miksi yleistätte naisia? Miksi yleistätte? Te puutuitte ihan HETI miesten yleistämiseen ja heti suojelette miehiä. Huono kokemus miehestä on kokijan oma vika ja aina väärä kokemus, huono kokemus naisista on heti objektiivinen totuus.
Missä tuomitsette naisten yleistämisen? Miksi rynnitte heti suojelemaan miehiä? Miksi väkivaltauutisiin huorittelijat eivät saa teiltä hullun diagnoosia. Aivan, koska ovat miehiä ;) mies ei ole vastuussa koskaan yhtään mistään.
Useat juoruilee, riippuu henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sukunimihullu nyt riehuukin niin tuossa naisvihassa on kyllä pointti. Jo ap puhuu vain naisista, vaikkei hänellä ole ystäviä miehissäkään. Naisvihaton aloitus olisi ollut "millainen on ihminen, jonka on vaikea ystävystyä muiden kanssa".
Ja monet muut ketjuun kirjoittavat tekevät samaa. Ja toki muutama pick me girlkin on tänne eksynyt, eli tyypilliset "miehet ovat luotettavampia/eivät juoruile/jne", vaikka todellisuudessa asiahan on juuri päinvastoin.
Miten se on naisvihainen, kun minä saan sellaisen kuvan että ap naisena haluaisi naispuolisia kavereita, mutta ei ymmärrä miten niitä ei saa ja se kenties tuntuu pahalta. Toinen osio on totta ja sitä en ymmärrä, kun hyviä tyyppyjä on niin naisissa kuin miehissä.
Jotkut miehet myös rai*kaa. Kas kun se ei saa teitä välttämään miesten seuraa.
Naisvihaa koko ketju ja silti kitisette "miesvihasta", haha!