Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen, jonka on hankala ystävystyä toisten naisten kanssa?

Vierailija
09.04.2024 |

Mä en tiedä miksi mutta mulla on aina ollut vaikeuksia ystävystyä naisten kanssa. Eräällä kurssilla oli kerran vuosia sitten yksi ikäiseni nainen, jonka kanssa tulin hyvin toimeen mutta siinäpä se oikeastaan. Luonteeltani olen hiljainen, ehkä hieman sulkeutunut, ystävällinen, rakastan taidetta ja luontoretkiä.

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena minulla oli myös tyttökavereita, mutta enemmän olen aina viihtynyt poika/miesseurassa. Joskus kun juttelen muiden aikuisten naisten kanssa, ymmärrän miksi. Ei vaan ole oikein yhteistä kiinnostavaa keskusteltavaa useinkaan. Olen miesvaltaisella alalla töissä, kotona on lisäkseni vain miespuolisia henkilöitä ja eläimiä, eikä tässä iässä enää niitä nuoruuden kavereitakaan ole. Mutta on kiva olla ainoana kuningattarena kuhnureiden keskellä. :D

Vierailija
162/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästäkin saatiin sukupuolikeskustelu. Sitä ne leikkaukset teettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jonka kiinnostus toisiin ihmisiin on seksuaalista, vaikka kyse olisikin vain kaveruudesta. Silloin sellaista sielujen sympatiaa ja aitoa kiinnostusta ei oikein voi kokea ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole sukupuolista jännitettä. 

Mä tulen juttuun lähinnä naisten kanssa, joiden kanssa vuorovaikutus on vähän sellaista flirttailevaa. Kaikki muu tuntuu torjuvalta jäykistelyltä. Tietysti oma flirtiksi haukuttu käytökseni kaikkia kohtaan voi saada jotkut ottamaan taka-askeleen, kun luulevat ystävällisyyteni tarkoittavan jotakin muuta kuin ystävällisyyttä. Siis naisten kanssa vuorovaikuttamisesta tässä puhun ja olen itse erittäin hetero nainen. 

Vierailija
164/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tappavat naisia ja päälle syyttävät uhria, eipä aiheuta heteroakassa mitään reaktiota. Miehet ovat dramaattisia susia, hengenvaarallisia!

Kas kun ette anna naisten syyttää huonoista kokemuksista sitä kokijaa. Mies syyttää raiskauksesta uhria, miksi ette syytä itseänne siitä että valitsette huonoja naisia?

Vain miehet raiskaavat. Missä tuomitsette ja rankaisette miehet. Miesten draamaa on uutisissa koko ajan! Ihanat draamattomat ukot koko ajan pettämässä, hylkäämässä, ta**amassa.

Sori, mutta ne miehet kyllä pitää teitä pelkkinä reikinä. Heille ette ole edes ihmisiä. ;) Että se siitä juoruamattomuudesta! Menkää lukemaan miten miehet puhuu teistä akoista! Ei ku ai niin, miehen väkivalta on aina oikein ja on se juoruilu vaan pahaa!

Mikäs dorka tämä on?

Samaa mietin. Sormet sauhuten kirjoittelee tänne joka väliin hirveyksiään. Saisi poistua muuten asiallista ketjua pilaamasta. Esim jonnekin mistä saa mielenterveysasioihin apua.

Vierailija
165/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, aivan sama, kunhan on jokunen frendi.

Vierailija
166/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin halunnut keskustella tästä aiheesta, mutta tuon yhden raivokas julistus pilaa koko ketjun. 

Joo, mielisairauden puolelle se menee. Surullista miten osa homoseksuaaleista (niin naisista, miehistä kuin palstan kaappihomoistakin) oikeasti vihaa vastakkaista sukupuolta. Oman elämän ne sillä tietysti pilaavat, mutta on tuo myrkky tosi tympeää muillekin. Kannattaisi muistaa, ettei kukaan oikeasti valitse mihin sukupuoleen syntyy.

Kas kun ei kiinnostanut puuttua ketjun naisvihaan. Te peukutatte jokaista kommenttia jossa KAIKKI NAISET YLEISTETÄÄN. Ette te niihin lässytä miten naiset ovat yksilöitä, alatte vaatimaan käytöstä vasta kun miestä yleistää.

Miksette itse hanki parempaa naisseuraa vaan syytätte koko syntyperää? Kukakohan sen vasta

Sehän ei toki ole ilkeää yleistää kaikkia maailman naisia, peukuttaa niitä kommentteja ja sitten itkeä kun joku puuttuu naisvihaanne? Ja ettekö huomaa, miten puutuitte heti miesten yleistämiseen ja suojelitte miehiä syyttämällä kokijaa.

Se on tasan naisvihaa, että naisia saa yleistää omien kokemusten perusteella, vaikka naisia on koko maailman väestöstä puolet. Paitsi maissa, joissa ihanat miehenne käskevät abortoida tytöt pois. Sellainen ystävyyden ele ja kiitos miehiltä :) kas kun eivät ystävyyttänne sen vertaa arvosta että haluaisivat teitä syntyvän...

Vierailija
167/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tappavat naisia ja päälle syyttävät uhria, eipä aiheuta heteroakassa mitään reaktiota. Miehet ovat dramaattisia susia, hengenvaarallisia!

Kas kun ette anna naisten syyttää huonoista kokemuksista sitä kokijaa. Mies syyttää raiskauksesta uhria, miksi ette syytä itseänne siitä että valitsette huonoja naisia?

Vain miehet raiskaavat. Missä tuomitsette ja rankaisette miehet. Miesten draamaa on uutisissa koko ajan! Ihanat draamattomat ukot koko ajan pettämässä, hylkäämässä, ta**amassa.

Sori, mutta ne miehet kyllä pitää teitä pelkkinä reikinä. Heille ette ole edes ihmisiä. ;) Että se siitä juoruamattomuudesta! Menkää lukemaan miten miehet puhuu teistä akoista! Ei ku ai niin, miehen väkivalta on aina oikein ja on se juoruilu vaan pahaa!

Mikäs dorka tämä on?

Samaa m

Siinä ei ole mitään asiallista yleistää kaikkia naisia kieroiksi, dramaattisiksi ja kaksinaamaisiksi samaan aikaan kun te akat olette aivan poissa tolaltanne jos miehiä yleistää _tilastojen_ eikä mutun perusteella. Ihan silkkaa naisvihaa.

Eipä ne miehet teitä onnellisiksi tee kun vihaatte itseänne noin paljon.

Vierailija
168/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin kasvoin ajatukseen, että "kaikki naiset on vihollisia" :(

Vasta aikuisena opetellut tykkäämään naisista ja luottamaan naisiin :) Paljon kivempaa näin. Pitkään mun kaverit oli vain miehiä. Nykyään naisia.

Vierailija
169/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläkyllä, mul on ainoastaan hyviä kavereita. Miehiä ja naisia. En tuhlaa elämääni dorkiin.

Vierailija
170/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoisia ihmisiäkin on! Etsikää heitä.

Vierailija
171/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena minulla oli myös tyttökavereita, mutta enemmän olen aina viihtynyt poika/miesseurassa. Joskus kun juttelen muiden aikuisten naisten kanssa, ymmärrän miksi. Ei vaan ole oikein yhteistä kiinnostavaa keskusteltavaa useinkaan. Olen miesvaltaisella alalla töissä, kotona on lisäkseni vain miespuolisia henkilöitä ja eläimiä, eikä tässä iässä enää niitä nuoruuden kavereitakaan ole. Mutta on kiva olla ainoana kuningattarena kuhnureiden keskellä. :D

"Aina viihtynyt miesseurassa paremmin". Heti kun kuulen tämän lauseen aikuisen naisen suusta, niin otan melko nopeasti etäisyyttä kyseiseen henkilöön ja usein on myös viimeistään jälkikäteen käynyt selväksi, miksi. Myös tällä kertaa viimeistään tuo lainauksen viimeinen lause vahvisti käsitystäni tämän "tulen paremmin toimeen miesten kanssa" -tyyppisistä henkilöistä. Ja ei kai tarvitse olla ruudinkeksijä arvatakseen, millaisesta käsityksestä on kysymys?

En arvota keskustelukumppania tai ystäviä sukupuolen perusteella.

Vierailija
172/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Olen nopealiikkeinen ja rempseä, joten kaipaan samanlaista ystävää. Monet feminiinisenä pidetyt asiat (esim. shoppailu, vaatteet, kosmetiikka) ei kiinnosta. Olen urheilullinen mutten jaksa "sosiaalitreenejä" joissa juttelu menee treenin edelle. Vähän siis introvertti. Olen fiksu ja hyvä suustani mutten jaksa olla projektipäällikkö tai kuunnella papupatoja. 

Vaadin siis seuraltani liikaa. Usein olisi kiva olla joku seurana, vaikka olen tottunut olemaan yksinkin. Pitäisi ehkä vaan oppia olemaan avoimempi. 

Täällä fossiilin mielipide. Älkää hyvät arvokkaat naiset moittiko itseänne, jos ystäviä ei löydy. Nykyään pitää niin olla sitä ja tätä, että kelpaa. Rahaakin pitää olla rajattomasti  turhanpäiväisiin shoppailuihin ja kalliisiin lounaisiin ja kahveihin. Jopa asunto ja asuinseutu vaikuttaa, kelpaako jollekin. Tuollaiset olen hylännyt elämän myötä, jos orastavaa ystävyyttä on ollut ja käy ilmi toisen arvottaminen ystävistään varakkuuden mukaan eikä ikävä heitä ole tullut.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että ystävät vaihtuvat elämäntilanteen mukaan. Ei niitä kannata jäädä suremaan eikä ainakaan itseään syyttåmään. Olette arvokkaita naisia ihan omana itsenänne. Ei tukita, kun ei tykätä.

Minulla on kolme sydänystävää jäljellä lapsuudesta, mutta silloin oltiinkin samalla viivalla, kenelläkään ei ollut rahaa muuten kuin joku pieni viikkoraha ja kaikilla ei sitäkään. Keksittiin paljon kivaa tekemistä koko porukalla eikä maksanut mitään. Yksi oli yhtä villi kun minä ja yhteen sovittiin kuin nenä päähän. Vieläkin 40 vuoden kuluttua juttua riittää, kun nähdään tai soitellaan. Se juuri on oikean ystävyyden merkki, että voi mennä vaikka vuosikymmeniä ettei pidetä yhteyttä ja sitten kun pidetään nauretaan nuoruuden hölmöilyille ja otetaan osaa toisen suruihin ja vaikeisiin tilanteisiin. Lapsuudenystävät ovat niitä oikeita ystäviä, jos on niin onnekas, että niitä on. 

Vierailija
173/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kasvoin ajatukseen, että "kaikki naiset on vihollisia" :(

Vasta aikuisena opetellut tykkäämään naisista ja luottamaan naisiin :) Paljon kivempaa näin. Pitkään mun kaverit oli vain miehiä. Nykyään naisia.

Eli ihan silkkaa naisvihaa toisin sanoen. Miehet saavat elää vailla kritiikin häivää vaikka he aiheuttavat perheissäkin lähinnä ongelmia ja väkivaltaa. Miehen kaikki huono käytöshän on aina sen kritisoijan vika, jumalalliset miehet elävät koskemattomina minkäänlaiselle kritiikille.

Voisitteko selittää miksi miehistä ei näy mitään vastaavaa puhetta, vaikka nimenomaan miehet ovat tutkitusti huonointa seuraa?

Tajuatteko miten daijua on yleistää omaa sukupuolta samalla kun ylistätte teitä sortavaa ja esineellistävää sukupuolta draamattomaksi. Teillä akoilla ei ole mitään perusihmisoikeuksia suurimmassa osassa maailmaa, sielläkin vain kehutte miehiä lyönnin ja moniavioisuuden jälkeen. Miehen ahneus ja petollisuus on jumalan suunnitelma, nainen taas on paha.

Vierailija
174/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaus tausta ehkä jätti minut araksi ihmisten suhteen, vaikeata tehdä ystävyyttä jossei osaa edes vaihtaa kuulumisia. 

Viihdyn toki itseni seurassa. M32

Vierailija
175/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Olen nopealiikkeinen ja rempseä, joten kaipaan samanlaista ystävää. Monet feminiinisenä pidetyt asiat (esim. shoppailu, vaatteet, kosmetiikka) ei kiinnosta. Olen urheilullinen mutten jaksa "sosiaalitreenejä" joissa juttelu menee treenin edelle. Vähän siis introvertti. Olen fiksu ja hyvä suustani mutten jaksa olla projektipäällikkö tai kuunnella papupatoja. 

Vaadin siis seuraltani liikaa. Usein olisi kiva olla joku seurana, vaikka olen tottunut olemaan yksinkin. Pitäisi ehkä vaan oppia olemaan avoimempi. 

Täällä fossiilin mielipide. Älkää hyvät arvokkaat naiset moittiko itseänne, jos ystäviä ei löydy. Nykyään pitää niin olla sitä ja tätä, että kelpaa. Rahaakin pitää olla rajattomasti  turhanpäiväisiin shoppailuihin ja kalliisiin lounaisiin ja kahveihin. Jopa asunto ja asuinseutu vaikuttaa, kelpaako jollekin. Tuollaiset olen hylänn

Olet onnekas! Hienoa.

Vierailija
176/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiset pitävät eri asioista ja erityyppisistä ihmisistä, makuasioita.

Vierailija
177/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko nämä miehiä palvovat akat selittää miksi en koskaan näe miehiä kertomassa miten hyviä ystäviä te olette heille? En ole koko elämäni aikana nähnyt miehen puhuvan netissä naispuolisista "ystävistä" muuten kuin alentaen ja esineellistäen. Että sellaisia reiluja ja draamattomia kavereita teillä. Haluavat teiltä pelkkää seksiä, kannattaisiko nähdä tuon kierouden läpi? Merkitsette miehille vain yhtä asiaa. Ja tämän miehet kyllä myöntää selkänne takana :)

Ihan omaa mielikuvitustanne tuo "ystävyytenne" miesten kanssa. Seksiä ne vain teiltä haluavat, raukat. En ole I K I N Ä kuullut että mies pitäisi naista ystävänä.

Vierailija
178/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on introvertti, on sellainen tosi yksinäinen. Jos ektrovertti, niin on sellainen miesten seurassa viihtyvä "hyvä jätkä", otetaan kyllä mukaan, kaikki miehet pitää selän takana vähän sellaisena kummajaisena.

Vierailija
179/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti tykkää olla yksin...

Vierailija
180/209 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko nämä miehiä palvovat akat selittää miksi en koskaan näe miehiä kertomassa miten hyviä ystäviä te olette heille? En ole koko elämäni aikana nähnyt miehen puhuvan netissä naispuolisista "ystävistä" muuten kuin alentaen ja esineellistäen. Että sellaisia reiluja ja draamattomia kavereita teillä. Haluavat teiltä pelkkää seksiä, kannattaisiko nähdä tuon kierouden läpi? Merkitsette miehille vain yhtä asiaa. Ja tämän miehet kyllä myöntää selkänne takana :)

Ihan omaa mielikuvitustanne tuo "ystävyytenne" miesten kanssa. Seksiä ne vain teiltä haluavat, raukat. En ole I K I N Ä kuullut että mies pitäisi naista ystävänä.

Liikuppa sivistyneemmissä ympyröissä, vois tehdä hyvää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi