Millainen on nainen, jonka on hankala ystävystyä toisten naisten kanssa?
Mä en tiedä miksi mutta mulla on aina ollut vaikeuksia ystävystyä naisten kanssa. Eräällä kurssilla oli kerran vuosia sitten yksi ikäiseni nainen, jonka kanssa tulin hyvin toimeen mutta siinäpä se oikeastaan. Luonteeltani olen hiljainen, ehkä hieman sulkeutunut, ystävällinen, rakastan taidetta ja luontoretkiä.
Kommentit (209)
Ulkopäin katsottuna joustamattomuus (ei ole ilmeisesti joutunut tekemään kompromisseja), taipumus etsiä hyötyä muista ihmisistä, epäarvostava suhtautuminen, pahan puhuminen, epäluotettavuus, rahan lainaaminen puolitutuilta. Tässä syyt miksi eräs nainen ei tunnu löytävän ystäviä. Surullista, koska en voisi koskaan sanoa näitä 'päin kasvoja', mutta näistä se johtuu ja tämä ihminen kärsii selvästi kun ei saa ystävyyssuhteita kestämään.
Ei riitä, että on kiva ihmiselle, jonka kanssa haluaa ystävystyä. Pitää kohdella muitakin hyvin, moni seuraa alitajuisesti sitä, miten ihminen kohtelee esim. kaupan kassaa.
Koska en jaksa useimpien tyhmää kalkatusta. Vaikuttavat jotenkin yksinkertaisilta.
En tiedä, varmaan minussa on muutakin vikaa mutta olen ainakin aika suora ja alan heti puhua asiaa. Jotkut tykkää, jotkut ei. Minulla on vanhoja ystäviä jotka siitä tykkää, ja töissä tykätään myös. Mutta uusien naisten kanssa ystävystyminen on haaste johon en ole onnistunut vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopäin katsottuna joustamattomuus (ei ole ilmeisesti joutunut tekemään kompromisseja), taipumus etsiä hyötyä muista ihmisistä, epäarvostava suhtautuminen, pahan puhuminen, epäluotettavuus, rahan lainaaminen puolitutuilta. Tässä syyt miksi eräs nainen ei tunnu löytävän ystäviä. Surullista, koska en voisi koskaan sanoa näitä 'päin kasvoja', mutta näistä se johtuu ja tämä ihminen kärsii selvästi kun ei saa ystävyyssuhteita kestämään.
Nämä ovat aika ääriesimerkkejä. Selittävät kyllä miksi on hankalaa saada ystäviä, ei sitä miksi on hankala ystävystyä nimenomaan naisten kanssa.
Minulla on vanhoja ystäviä jotka ovat naispuolisia, mutta uudet tuttavat ovat poikkeuksetta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jolle ollaan kateellisia. Eli olet liian nätti, liian älykäs ja liian menestynyt.
Sellaisen, joka ei pidä juoruilusta, eikä puhu pahaa muista.
Sellaisen, joka on positiivinen ja hyväntahtoinen.
Tämä oli kai vitsi? Mielestäsi nätit ja positiiviset ihmiset jäävät ilman ystäviä? Joopatijoo.
Vierailija kirjoitti:
Syitä miksi en tutustu muiden naisten kanssa:
Tekokiljunta kuinka ihanaa nähdä. "Iik! Ihana nähdä sua" Huvittavaa. Mitä näillä sanoilla kuvittelevat hyötyvän? Rahaa? Tavaroiden lainaamista? Palveluksia? Vai ovatko todella tyhjiä tynnyreitä, jotka vain kolisevat kolisemisen innosta?
Liika riippuvaisuus miehistä ja parisuhteista. En jaksa kuunnella näitä juttuja. Itselläni ei ole mitään ongelmaa pistää numero estoon ja heivata vähänkin huonosti käyttäytyvää miestä.
Jatkuva vingunta huonosta itsetunnosta tai tyytymättömyydestä omaan ulkonäköön. Tekisi mieli sanoa, että vetäkää itsenne hir teen tai hakekaa jo apua.
Kuulostat varsinaiselta ihmisperseeltä. Onko sinulle yhtään ystävää, mistään sukupuolesta?
Okei. Aihe kiinnosti. Alun sivut olivat mielenkiintoisia. Sitten kuin leikaten lähes pelkkää riitaa, raivoa, haukkumista... ja se kasvaa kuin lumivyöry ja leviää kuin sumu...