Perhearki teinien kanssa vie kaikki voimat
Kahden teinin kanssa on ollut välillä niin raskasta, että meinaa järki lähteä.
Pitkä parisuhde rakoilee, rahat piukassa ja töitäkin tässä samalla väännetään koko ajan.
Kiva olisi kuulla jo aikuisten lasten vanhimmilta, että tämä on vaihe vaan ja joskus helpottaa.
Kommentit (105)
POIKALAPSIHULLUN mielikuvituslapset...
Teinithän viihtyvät paljon omissa huoneissaan ja kavereidensa kanssa.
Vaikuttaa siltä, että ap on tehnyt äitiydestä suorituksen, jonka loppumetreillä hän nyt piiputtaa. Koulunkäynnissä avustamisen hän on vetänyt toiseen ääripäähän, koska itse ei lapsena niitä apuja saanut omilta vanhemmiltaan.
Ap tosin halusi vain kannustavaa vertaistukea eli pahoitteluni edellisestä. Uskon, että olet vanhemmuuden tehtäväsi hoitanut vähintäänkin kunnialla.
Vietnamilaisen OVAT outoja...
Millions Of Chickens With The WORLD'S BIGGEST LEG Are Raised This Way Chicken Farming
Minä ymmärrän sinua. Olen itsekin aivan lopussa. Olen tyyppiä herkkä ja huolestunut. Olen aika lailla yksin arjessa ja minua painaa vielä läheisen terveyshuolet, on kokoaikatyö ja hirveä määrä muistettavia/hoidettavia asioita kotona ja töissä. Kerran viikossa tai kahdessa lähden kuitenkin lempiharrastukseni pariin. Siellä voin kolmeksi tunniksi laittaa aivot narikkaan. Unohtaa nämä huolet. Joskus tuntuu, etten jaksa lähteä, mutta menen väkisin, että pääsen pois kotoa. On ihana tunne kun ei muista muutamaan tuntiin kotiasioita. En varmaan jaksaisi jos en saisi tuota irtiottoa säännöllisesti. Toimisiko teillä joku tuollainen juttu, oma aika? Joka päivä ajattelen, että olen taas yhden päivän nilkuttanut eteenpäin ja kiitän universumia.
Suosittelen menemään yksin hotelliin pariksi yöksi. Saa hetken tauon siitä, että on muiden käytettävissä. Tietää, että kukaan ei keskeytä ajatusta.