Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
61/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso red flag, että mies ei anna edes sinun ostaa uutta sänkyä. Varmaan ihan hyvä, ettette muuta yhteen ja kannattaa todellakin harkita, kannattaako tuollaisen miehen kanssa enää jatkaa.

Ymmärtäisin miestä, jos miehellä olisi rahasta oikeasti tiukkaa ja vaatisit häntä osallistumaan kuluihin tai hän joutuisi tyytymään nykyistä huonompaan sänkyyn. Missään muussa tapauksessa en.

Vierailija
62/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on edelleen sama sänky, missä mieheni on nukkunut 14 vuotta sitten eksänsä kanssa. Patjat vaihdettu 8 vuotta sitten, joten ehdin vuosia nukkua samalla patjallakin. 

Työni puolesta reissaan paljon ja nukun hotelleissa. Olen siis tottunut nukkuja sellaisissa sängyissä, mitä muutkin ovat käyttäneet. Ehkä siitä syystä tuo patja-asia ei ole häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä av-sekopäiden juttuja. Mitään järkisyytä uuden hankinnalle ei olisi, mutta pitää väkisin olla jonkun irrationaalisen tunteen vietävänä.

Kannattaisi varmaan koittaa saada tuo mustasukkaisuus hallintaan, jos ylipäänsä aikoo parisuhteessa olla.

Vierailija
64/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

No sitten ostat itse jotain omaa. Niin aikuiset toimivat.

Vierailija
65/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

No sitten ostat sen sängyn ja myös maksat itse, mutta sitähän sinä et halua tehdä? 

Vierailija
66/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa se sänky, niin saat tuoda jotain omaa siihen asuntoon. 

Vierailija
67/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jotain omaa saa maksamalla itse. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
68/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat uutta, kun ostat ja maksat sen. Mistä nyt vielä valitat? 

Vierailija
69/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen puolesta on kaikki muut huonekalut, niin eikö olisi ihan kohtuullista, että sinä maksat yksin sen sängyn, koska sinä sen myös haluat? 

Vierailija
70/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaikeasta muusta olette riidelleet? Mieti tosissasi sovitteko toisillenne pidemmän päälle.

Vierailija
71/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MUUTA SINNE! Noilla spekseillä ei kannata muuttaa toisen nurkkiin. Hänen koti, hänen säännöt.

Sinä lienet se kotityökone, jossa on reikiä.

Vierailija
72/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat muuttaa yhteiseen asuntoon, mutta et ole valmis edes ostamaan yksin yhtä sänkyä? 

Vierailija
73/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No sitten ostat sen sängyn ja myös maksat itse, mutta sitähän sinä et halua tehdä? 

Ei mulla ole rahaa ostaa miehelle monen tonnin erikoissänkyä ja se ei enää edes käy miehelle. Exän puoli on lisäksi tehty hänen mittojensa mukaan juuri hänelle. Se ei sovi minulle. Olen siinä nukkunut pari yötä ja nukkunut todella huonosti. Sänky on kova ja itse pidän enemmän puolikovasta tai jopa pehmeästä sängystä.

Olen jo hyväksynyt sen, etten saa tuoda asuntoon omia huonekalujani vaan elämme exän sisustamassa asunnossa. Ainoa mitä pyysin oli sängyn vaihto. Mutta sekään ei ole mahdollinen ja palstankin mielestä olen kohtuuton kun pyydän vain uutta, minulle sopivaa, sänkyä.

ap

Vierailija
74/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi sänky on kummallekin periaatekysymys eikä kumpikaan voi joustaa, niin miten ihmeessä selviätte isommista elämän arvovalinnoista, kun niitä kuitenkin väistämättä eteen tulee?

Vierailija
75/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen puolesta on kaikki muut huonekalut, niin eikö olisi ihan kohtuullista, että sinä maksat yksin sen sängyn, koska sinä sen myös haluat? 

Mies on ilmoittanut ettei sänkyä vaihdeta, ei vaikka maksaisin sen kokonaan yksin. Hän päätti sen näin. 

ap

Vierailija
76/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitäisi jotenkin panostaa rahallisesti tuohon muuttoon ja vaikka ostaa itse se uusi sänky. Et voi olettaa, että se mies hoitaa kaiken.

Vierailija
77/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Tuo on sama asia kun ostaisi käytetyn sängyn jostain kierrätyskeskuksesta. Itse en kyllä käytettyä sänkyä huolisi edes ilmaiseksi mutta näköjään täällä monelle kelpaa. Ei se ihme ole että syyhyt ja luteet leviää kun jengille kelpaa mikä tahansa. 

Aika onnetonta olisi jos kaikki huonekalut pitäisi uusia jos niillä on eksän/eksien kanssa jörnitty. Tuolla logiikalla omassa talossa menisi uusiksi sänky, kaikki petivaatteet, keittiönpöytä, keittiöntasot, kylppäri, portaat, lattia ja iso osa tuoleista. Sängyn ostamisen jälkeen minulla on ollut kuuden vuoden aikana, gasp, neljä kumppania. Ei ne huonekalut siitä miksikään saastu. Ei ihme että luonnonvarat hupenee jos huonekaluja pitää vaihtaa näinkin omituisista syistä.

Ei mua se kiinnosta ketä ja missä on jörnitty. Mutta kun yhteen ollaan muuttamassa niin sen yhteisen kämpän tulisi olla sitten uusi molemmille ja irtaimisto niin että on tasapuolisesti molempien huonekaluja ja tarvittaessa niitä hankitaan uusia yhdessä. Ikinä en muuttaisi kenenkään luokse enkä ikinä haluaisi kenenkään muuttavan minun luokseni. 

Vierailija
78/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi jotenkin panostaa rahallisesti tuohon muuttoon ja vaikka ostaa itse se uusi sänky. Et voi olettaa, että se mies hoitaa kaiken.

Mies ei enää anna minun ostaa sänkyä. Hän perui ehdotuksensa ja päätti ettei sänkyä vaihdeta. Väkisinkö mä sen sängyn sinne ostaisin? Olisin varmaan saanut rahat kokoon ja sängyn ostettua, mutta mies ilmoitti ettei se tarjous ole enää voimassa. Hän ei sänkyään vaihda.

ap

Vierailija
79/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilmoittanut ettei sänkyä vaihdeta, ei vaikka maksaisin sen kokonaan yksin. Hän päätti sen näin. 

ap

Kuule ihan itse kirjoitati aloitusviestiin näin kuten alla on. Mies vaan vaatii, että sinä itse maksat sen sängyn. Tuo on ihan kohtuullista, jos sänky on ainoa asia, jonka olet tuomassa yhteiseen kotiin. 

"Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. "

Vierailija
80/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa eri sängyissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi