Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa tuli jo esille se ettei sun kannata jatkaa tuon miehen kanssa suhdetta ylipäätään.

Vaikka mies muuttaisi mieltään ja tarjoutuisi ostamaan upouuden sängyn teille molemmille, niin yhteen ei kannata muuttaa.

Sen sängyn rooli saattaa vaikuttaa mitättömältä mutta se kuvastaa suhteenne laatua. 

Sänky ei siis ole vanha joten ero edellisestäkin täytyy olla melko tuore ja nyt jo yhteen muuttamassa. 

Mutta kun se sänky nyt yrittää sulle vääntää että tätä sulle on luvassa tulevaisuudessakin niin voit toki valita sen tai jonkun toisen miehen jonka kanssa ei sängyt eikä exätkään pompi silmille.

Sun tulevasta exästä en kyllä mene takuuseen

Vierailija
42/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Minäkin muutin miehen luokse ja hänellä oli jo sänky valmiiksi. Ei tullut edes mieleen kysyä, onko siinä sängyssä joku muukin nukkunut ja mitä muuta siinä sängyssä on tehty ja kenen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Vierailija
44/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantu on niin joka varmaan tasolla. Ja kuumaa seksiä. Kyllä pitää vaihtaa niin kylppäri kuin keittiön tasot. Myös penkit. Niissä mies on varmaan istunut k*** kovana ja ex hajareisin päällä. 

Vierailija
45/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä, jos siinä ei ole edes harrastettu miksi hankkia uusi. Sun logiikka mättää. Mies on varmaan huomannut sen myös.

Se sänky on myös väärän värinen.

ap

Plaah trolli, tämä kommentti viimeistään paljasti.

Vierailija
46/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Tuo on sama asia kun ostaisi käytetyn sängyn jostain kierrätyskeskuksesta. Itse en kyllä käytettyä sänkyä huolisi edes ilmaiseksi mutta näköjään täällä monelle kelpaa. Ei se ihme ole että syyhyt ja luteet leviää kun jengille kelpaa mikä tahansa. 

Vierailija
47/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, eksä on maannut myös nyksäsi kikkelin kanssa. Leikkaatteko senkin irti ja hankitte uuden?

Vierailija
48/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä selviät tuoleista, vessanpöntöstä, saunanlauteista? Onhan se ex käyttänyt niitäkin. 

Vierailija
49/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

Vierailija
50/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. En nukkuisi exän sängyssä, uusi elämä, uusi sänky. Siis pihiydestäkö tuo johtuu vai mistä?

Ymmärrän järjenjuoksusi mutta nyt pitää ajatella myös luontoa. Enää ei eletä 80-luvulla.

Vierailija
51/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Tuo on sama asia kun ostaisi käytetyn sängyn jostain kierrätyskeskuksesta. Itse en kyllä käytettyä sänkyä huolisi edes ilmaiseksi mutta näköjään täällä monelle kelpaa. Ei se ihme ole että syyhyt ja luteet leviää kun jengille kelpaa mikä tahansa. 

Sellainen mies, jolla on syyhy ja luteita sängyssään sinulle kuitenkin kelpaisi?

Vierailija
52/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
53/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky symboloi suhteenne tuhoa. Älkää muuttako yhteen.

Vierailija
54/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Vierailija
55/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton ja aika lapsellinen. Tottakai ostat sängyn ihan itse jos vanha ei kelpaa. Auttaisiko uudet petivaatteet. Petari, peitot, tyynyt, lakanat?

Itse muutin aikanaan miehen luo samaan kämppään ja sänkyyn joissa oli asunut exän kanssa.

Vierailija
56/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänky symboloi suhteenne tuhoa. Älkää muuttako yhteen.

Ehkä tämä on oikea ratkaisu.

ap

Vierailija
57/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika onnetonta olisi jos kaikki huonekalut pitäisi uusia jos niillä on eksän/eksien kanssa jörnitty. Tuolla logiikalla omassa talossa menisi uusiksi sänky, kaikki petivaatteet, keittiönpöytä, keittiöntasot, kylppäri, portaat, lattia ja iso osa tuoleista. Sängyn ostamisen jälkeen minulla on ollut kuuden vuoden aikana, gasp, neljä kumppania. Ei ne huonekalut siitä miksikään saastu. Ei ihme että luonnonvarat hupenee jos huonekaluja pitää vaihtaa näinkin omituisista syistä.

Vierailija
58/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika onnetonta olisi jos kaikki huonekalut pitäisi uusia jos niillä on eksän/eksien kanssa jörnitty. Tuolla logiikalla omassa talossa menisi uusiksi sänky, kaikki petivaatteet, keittiönpöytä, keittiöntasot, kylppäri, portaat, lattia ja iso osa tuoleista. Sängyn ostamisen jälkeen minulla on ollut kuuden vuoden aikana, gasp, neljä kumppania. Ei ne huonekalut siitä miksikään saastu. Ei ihme että luonnonvarat hupenee jos huonekaluja pitää vaihtaa näinkin omituisista syistä.

Kyse ei ole jörnimisestä.

ap

Vierailija
59/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole jörnimisestä.

ap

No mistä sitten?

Vierailija
60/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi