Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja
haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.
Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?
Kommentit (267)
Ette muuta yhteen tai molemmille omat sängyt, jotka kumpikin itse kustantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen puolesta on kaikki muut huonekalut, niin eikö olisi ihan kohtuullista, että sinä maksat yksin sen sängyn, koska sinä sen myös haluat?
Mies on ilmoittanut ettei sänkyä vaihdeta, ei vaikka maksaisin sen kokonaan yksin. Hän päätti sen näin.
ap
Kuule ihan itse kirjoitati aloitusviestiin näin kuten alla on. Mies vaan vaatii, että sinä itse maksat sen sängyn. Tuo on ihan kohtuullista, jos sänky on ainoa asia, jonka olet tuomassa yhteiseen kotiin.
"Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. "
Niin ja mies sitten myös perui tuon lupauksensa kun aloin miettimään mistä saisin rahat sänkyyn ja pyysin vanhan sängyn tiedot. Sitä mun maksamista on siis enää turha miettiä, kun mies on jo ilmoittanut ettei sänkyä vaihdeta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mällejä on varmasti pedissä lentänyt, mutta valitsee sut.
Itse kyllä muistan kun aikoinaan olin miehen kanssa ja sohvalla touhuttiin harva se päivä niin en ottaisi kyllä vanhaa mällitettyä sohvaakaan.
Sekin vaihtoon kun uus kumppani.
Tuskin on seksiä siinä sängyssä harrastettu. Suhde oli jo lopussa kun mies osti sängyn. Exä muutti pois muutaman viikon päästä kun sai asunnon ja nukkui kuulemma suurimmaksi osaksi vierashuoneessa.
ap
No jos siinä ei ole exän kanssa pantu eikä nukuttu kuin 2 yötä niin mikä sitten on vialla? Eihän se sitten ole mikään exän sänky. Tuolla periaatteella minun sohva kuuluu useammalle ystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sänky on parisänky. Ei makkariin mahdu enää mulle uutta sänkyä. Mies ei omastaan luovu ja on ilmoittanut ettei asuntoon uutta sänkyä tule.
Taitaa olla niin, ettemme yhteen muuta.
ap
Ei kannata muuttaa yhteen. Kerro nyt miehelle, että et halua muuttaa hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mällejä on varmasti pedissä lentänyt, mutta valitsee sut.
Itse kyllä muistan kun aikoinaan olin miehen kanssa ja sohvalla touhuttiin harva se päivä niin en ottaisi kyllä vanhaa mällitettyä sohvaakaan.
Sekin vaihtoon kun uus kumppani.
Tuskin on seksiä siinä sängyssä harrastettu. Suhde oli jo lopussa kun mies osti sängyn. Exä muutti pois muutaman viikon päästä kun sai asunnon ja nukkui kuulemma suurimmaksi osaksi vierashuoneessa.
ap
No jos siinä ei ole exän kanssa pantu eikä nukuttu kuin 2 yötä niin mikä sitten on vialla? Eihän se sitten ole mikään exän sänky. Tuolla periaatteella minun sohva kuuluu useammalle ystävälleni.
Se on tehty exän mittojen mukaan. Patja on kova ja mulle sopii paremmin puolikova tai jopa pehmeä patja. Sänky on epämukava.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen sänky on parisänky. Ei makkariin mahdu enää mulle uutta sänkyä. Mies ei omastaan luovu ja on ilmoittanut ettei asuntoon uutta sänkyä tule.
Taitaa olla niin, ettemme yhteen muuta.
ap
No näin on ehdottomasti parempi, että ette muuta yhteen. Antaa hänen pitää sänkynsä ja sinä jäät asumaan nykyiseen asuntoon. Eihän tuossa mitään muuta ratkaisua ole.
Pitäkää omat kämpät niin saatte pitää omat sänkynne. Exän pillulimat voi hypätä päällesi. Spermat ovat samoja koska sama exän mies
Kyllä se taitaa nyt olla moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä, jos siinä ei ole edes harrastettu miksi hankkia uusi. Sun logiikka mättää. Mies on varmaan huomannut sen myös.
Se sänky on myös väärän värinen.
ap
tämä ei ollut oikea ap.
ap
No valitettavasti teidän yhteenmutto ei nyt onnistu sitten. Yritä miettiä asian hyviä puolia kuitenkin. Miksi edes haluaisit muuttaa yhteen hänen kanssaan, jos sänkyasia on jo noin vaikeaa.
Tällaista tämä tulee olemaan jatkossakin. Ette ole vielä valmiita muuttamaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen puolesta on kaikki muut huonekalut, niin eikö olisi ihan kohtuullista, että sinä maksat yksin sen sängyn, koska sinä sen myös haluat?
Mies on ilmoittanut ettei sänkyä vaihdeta, ei vaikka maksaisin sen kokonaan yksin. Hän päätti sen näin.
ap
Satuiletko. Jos et, niin miksi sinulle kelpaa mies joka ei ole edes rakastunut sinuun. Olet pelkkä käyttöesine. Mistä tuollaisia miehiä löytyy vai onko suurin osa tuollaisia? Onneksi olen sinkku kunnes yhteistä pesää kanssani rakentamaan haluava hyväluonteinen mies jolla ei ole kireä näkemys elämän eri osa-alueisiin saa hormonit hyrräämään. Siihen asti nautin sinkkuelämästä ja sängyssäni makaavat vain minä ja kissat.
Ei se mies edes halua, että muutat sinne. Mulle olisi ainakin ihan sama ostaa uusi sänky molemmille uuden suhteen kunniaksi.
Jos nyt varovasti sisäänajat sitä sänkyä, ehkä sinä siihen ajan kanssa totut. Kova sänky on itseasiassa parempi kuin liian pehmeä. Tämä juttu voi naurattaa teitä vielä joskus.
Nyt ap herätys! Toi on jo sairaalloista mustasukkaisuutta! Oikeasti kukaan normaaleilla aivoilla varustettu ei ajattele noin. Tuollainen ei tulisi edes mieleen muuta kuin sairaalloisen mustasukkaiselle ja omistushaluiselle ihmiselle. Miten sä pystyt esimerkiksi suutelemaan miestäsi, kun sen suu on joskus viettänyt laatuaikaa exänsä majavassa?!
Nyt nainen herätystä tuohon touhuun. Ja jos et pääse asiasta yli, niin eiköhän se ole silloin sun tehtäväsi kustantaa se uusi sänky.
Mulla on kaks naista enkä ikinä vaihda edes lakanoita, kun niiden vuorot vaihtuu. Alussa valittivat siitä, mutta nykyään ovat jo tottuneet. Naisia pitää vain kouluttaa, älkää olko niin lapasia miehet. Se on miehen meininki tai sitten näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi nukkua exän sängyssä? Kelpaahan sinulle exän mieskin.
Niimpä. Kulliansa uittanut eksässä ja ties missä ja hyvin vissiin kelpas notta ei tuon sänkyn kanssa tulis olla tuollaista draamaa
No sitten et muuta hänen luokseen ja ongelma on ratkaistu.