Mistä nettikaupoista voi lähettää kaverille pienen lahjan (ei kukkakaupat eikä Fazerin sininen)?
Vinkatkaa joku nettikauppa, josta voisi lähettää kaverille pienen yllätyslahjan. Jonja Posti jakaa suoraan kotiin postiluukusta eli ei mitään haettavaa pakettia. Fazerin sinisen kaupan tiedän, mutta 15 euroa on liikaa yhdestä suklaalevystä. Ja kukkakaupat ei ole vaihtoehto, kun ne soittaa ja sopii ajan. Haluan, että paketti on kirjeiden seassa yllätyksenä odottamassa kun kaveri tulee töistä kotiin.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
L'occitane
Miten? Kävin äsken katsomassa ja niillä lukee, että toimittavat kaiken Matkahuollon kautta. Ei siis postiluukusta kotiin. Ap
Lähetä itse vaikka kasvonaamio ja kaunis kortti kirjekuoressa.
Monikin, sinä tilaat ja vastaanottaja on se ystäväsi. Helppoa
Vierailija kirjoitti:
Monikin, sinä tilaat ja vastaanottaja on se ystäväsi. Helppoa
Ei ole helppoa, en meinaa löytää nettikauppoja, jotka toimittaa kirjeenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähetä itse vaikka kasvonaamio ja kaunis kortti kirjekuoressa.
Tämäkin on ihan hyvä, mutta en ehdi kauppaan ennen viikonloppua ja haluaisin lähettää sen heti. Siksi nettikauppa. Ap
Woltista voi tilata kaikkea kotiovelle toimitettuna heti.
Vierailija kirjoitti:
Woltista voi tilata kaikkea kotiovelle toimitettuna heti.
Ystäväni ei ole kotona enkä tiedä koska hän on kotona (harvoin on). Siksi kirje. Ap
Ja haluaisin mukaan jonkun tekstin/kortin sen nettikaupan laittamana. Eli tällainen muista ystävää -tyyppinen palvelu, joka on Fazerin sinisellä ja kukkakaupoilla. Ap
Olen ulkosuomalainen ja käyttänyt paljon tätä:
Toimitukset on olleet nopeita ja vastaanottajat tyytyväisiä :)
Minä lähettelen suklaalevyjä ystävilleni silloin tällöin. Vaikka postimerkki maksaa enemmän kuin suklaa, haluan ilahduttaa. Ennen lähettelin arpoja. Pelkkä korttikin kelpaisi, jos joku minua haluaisi muistaa.
L'occitane