Ilmoitin naapurille uudesta tonttirajasta
Se on nyt 3m päässä nykyisestä, että saan siihen pienen viljelypalstan.
Kommentit (15)
Ei niitä tontin rajoja niin vaan siirrellä. Kyllä siellä Maanmittauslaitoksella on tonttien rajat kirjattu. Maksumieheksi joudut ja käräjille laittomasta toiminnastasi
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tontin rajoja niin vaan siirrellä. Kyllä siellä Maanmittauslaitoksella on tonttien rajat kirjattu. Maksumieheksi joudut ja käräjille laittomasta toiminnastasi
Really?
Naapurisi saa syödä viljelysi tuotokset kun ne on hänen mailla 😂
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi saa syödä viljelysi tuotokset kun ne on hänen mailla 😂
Hih hih
Katselin vanhoja karttoja ja päätin siirtää tontin rajoja naapurin puolelle, koska nämä ovat historiallisesti kuuluneet minun tontille.
Naapurin nurmikko myös kokee olevansa minun tontin nurmikkoa ja kasvaa paremmin minun tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä
Mutta jo löytyi heti totisia torvensoittajia. Vaikka "olen huumorintajuinen"
Vierailija kirjoitti:
Katselin vanhoja karttoja ja päätin siirtää tontin rajoja naapurin puolelle, koska nämä ovat historiallisesti kuuluneet minun tontille.
Naapurin nurmikko myös kokee olevansa minun tontin nurmikkoa ja kasvaa paremmin minun tontilla.
Olen huomannut saman naapurin kissasta. Se teki meille ensin turistimatkoja, mutta halusi selkeästi jäädä pysyvästi, joten tein sille oman ison häkin.
No niin, aloitit nyt varmuudella sen III maailmansodan. Siitä on ollut kaikuja ympäriinsä, mutta nyt repesi!
No se oli eilen se. Vaimon oikkujen takia jätin eilen tuollaisen ilmoituksen, mutta nyt vedän ultimaattumini takaisin. Jatketaan vanhoilla perunamaanrajoilla.
Yst.terveisin
Naapurisi
Ilmoitin rakennusvirastolle uusista tonttirajoista, päivitetty kiinteistövero korotetuilla viivästyskuluilla takautuvasti lähtee tänään postiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et nyt ymmärrä sarkasmia ollenkaan.
Juu juu, mutta kun sitten on aina näitä torv...ta, jotka ihan oikeesti tekee ohjeesi ja oppisi mukaan, hoh hoijaa.
Itänaapurille! Hyvä niin pitääkin, oppivathan olemaan.