Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Miksi sitten vingutte, että jokainen valitsee puolisonsa itse? Niin valitseekin, mutta ei kannata valita ho roilijaa, joka on täysin normaalin ihmisen alapuolella. Ho roilkoot kkeskenään.
Minä rakastan omaa "horoani" ja piirittelin häntä pitkäänkin ja odottelin että malttaisi asettua aloilleen. Luottamusta meillä riittää, en vaihtaisi ikinä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FYI Ei ole mahdollista "alfautua". Se on jossei nyt synnynnäistä niin hyvin varhain lapsuudessa ja nuoruudessa määräytyvää. Nämä Tatet ja muut wannabe-alfat ovat vain toksisia ja luotaantyöntäviä, naiset näkee sen epävarmuuden läpi.
Kyllä, juuri tämän takia Andrew Tate on naisia saamaton incel-neitsyt.
Eiku...
Andrew Tate on kuvottava looseri. Etsi itsellesi parempia esikuvia kuin tuo raiskaileva naisten vihaaja.
En minä Tatea minään esikuvana pidä. Mutta korjasin vain sen väitteen, ettei hän saisi naisia. Ei tietenkään kaikkia naisia, mutta monia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Miksi sitten vingutte, että jokainen valitsee puolisonsa itse? Niin valitseekin, mutta ei kannata valita ho roilijaa, joka on täysin normaalin ihmisen alapuolella. Ho roilkoot kkeskenään.
Minä rakastan omaa "horoani" ja piirittelin häntä pitkäänkin ja odottelin että malttaisi asettua aloilleen. Luottamusta meillä riittää, en vaihtaisi ikinä.
Ohis
Pettää sinua ennemmin tai myöhemmin. Todennäköisesti on jo pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro miten tavismies saa seksiä samalla tavalla kuin tavinainen? Ai muutu komeammaksi? No sitähän minäkin.
Plan B: odota kiltisti sinne kolmenkympin kieppeille ja tyydy lohdutuspalkintona olemaan se naisen oma vaihtoehto B kun sitä chadia ei saatu sitoutettua perheen perustamiseen.
Miksi se seksin saaminen on niin tärkeää? Käytä kättä tai hanki tekopimppa.
Oisko sun pitänyt olla biologian tunneilla hieman enemmän hereillä? Maailman yksinkertaisin ja samalla myös tyhmin kysymyshän kuuluu "miksi seksi on uroseläimille niin tärkeää?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten määritellään "alfuus" eri tavalla. Minä ymmärrän sen sellaisena sisältä huokuvana voimana ja terveenä itsevarmuutena, sekä sosiaalisena asemana joka useimmiten toistuu ryhmästä riippumatta samanlaisena. Eli kaveriporukan alfa on usein myös töissä ja harrastuksissa alfa. Ja tähän ei vaikuta niinkään koulutus, painoindeksi tai varallisuus vaan karisma, itsetunto ja olemus. Ylipäänsä sellaiset piirteet joita on hyvin vaikea määräänsä enempää kehittää enää aikuisiällä.
Jokainen mies on yksilö, mutta jokainen mies on myös spektri. Spektri erilaisia valintamahdollisuuksia. Mennäkkö sinne jääkaapille vai salille? Ajan saatossa valinnat kasautuu, ja tarjoaa sitten puolestaan uuden spektrin. Riippuen valinojen luonteesta, tämä uusi spektri sitten joko vahvistaa itsetuntoa, tai heikentää sitä.
Totta. Sama pätee pariutumiseenkin eli kuvittelisin, että mitä enemmän on tyttöjen/poikien ja naisten/miesten kanssa seurustellut niin sitä realistisempi käsitys on siitä:
a. Millä tavalla minä parhaiten hyödynnän ominaisuuksiani naistenImiesten kanssa
b. Millaisiin naisiin/miehiin on mahdollisuus
Tasoteoria kertoo vain tuosta, mutta ei sen perusteella voi oppia naisten kanssa olemista, vaan se tapahtuu vain ja ainoastaan tosielämässä. Ei myöskään Tinder-matcheja laskemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro miten tavismies saa seksiä samalla tavalla kuin tavinainen? Ai muutu komeammaksi? No sitähän minäkin.
Plan B: odota kiltisti sinne kolmenkympin kieppeille ja tyydy lohdutuspalkintona olemaan se naisen oma vaihtoehto B kun sitä chadia ei saatu sitoutettua perheen perustamiseen.
Miksi se seksin saaminen on niin tärkeää? Käytä kättä tai hanki tekopimppa.
Oisko sun pitänyt olla biologian tunneilla hieman enemmän hereillä? Maailman yksinkertaisin ja samalla myös tyhmin kysymyshän kuuluu "miksi seksi on uroseläimille niin tärkeää?"
Eli haluat valtavan määrän lapsia mahdollisimman monen naaraan kanssa? Noh, ehkä on parempi että et lisäänny. Kaikkeen muuhun biologiseen voit käyttää sitä omaa tumppuasi tai tekopimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ho roilijalta. Jätä tavalliset ihmiset rauhaan ja pariudu toisen ho roilijan kanssa. Miksi haaskaat normaalien ihmisten aikaa yrittämällä luoda surkean ja epäluotettavan parisuhteen?
Tyhmä ja hullu! 😂
Ho roilijat ovat tolloja.
Miten tää ho roilija määritellään? Montako parisuhdetta/seksisuhdetta vuodessa saa olla? Vai pitääkö odottaa avioliittoon? Suurin osa ihmisistä kaiketi harrastaa joskus elämässään ns irtoseksiä, mutta haluaa kuitenkin ensisijassa yksiavioisen parisuhteen.
Ho roilijalla on paljon irtosuhteita. Jokainen itse päättää, mikä on sopiva määrä. Joillekin 5 irtosuhdetta on liikaa, toiselle 50. Avioliittoon asti ei tarvitse odottaa, mutta jos odottaisi edes jonkinkaltaiseen parisuhteeseen asti, eikä tarjoaisi joka vastaantulijalle.
Ei varmaan kukaan tarjoa joka vastaantulijalle. Silloinhan tätä katkerien incelien joukkoa ei olisi, jos olisi yleistäkin että nainen antaa kenelle vaan. Vai tarkoitetaanko tässä miehiä, niitä miehiä tosiaan on, joille tuntuu kelpaavan ihan kuka vaan kunhan on pimpsa.
328 viesti on samaa viestiä, vaikka näyttää, että osa on kommettia? Teki tuollaisen viestin yhdestä kommentista. Sepä jännä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ho roilijalta. Jätä tavalliset ihmiset rauhaan ja pariudu toisen ho roilijan kanssa. Miksi haaskaat normaalien ihmisten aikaa yrittämällä luoda surkean ja epäluotettavan parisuhteen?
Tyhmä ja hullu! 😂
Ho roilijat ovat tolloja.
Miten tää ho roilija määritellään? Montako parisuhdetta/seksisuhdetta vuodessa saa olla? Vai pitääkö odottaa avioliittoon? Suurin osa ihmisistä kaiketi harrastaa joskus elämässään ns irtoseksiä, mutta haluaa kuitenkin ensisijassa yksiavioisen parisuhteen.
Enpä usko, että horoilijat ovat samaan ainaan myös inceleitä.
No ei joudu hampaita kiristellen tyytymään mihinkään, vaan tajuaa mikä on tärkeää ja etsii sellaisen kumppanin joka herättää halut JA on myös luotettava hyvä itselle sopiva kumppani.
Kyllä, kyllä. Kun nainen jotain sanoo, niin sehän on totinen tosi ja tieteelliseen teoriaan verrattavissa oleva fakta.
Vakavissaan: luuletko että mm. minä ja muut kanssani samoin ajattelevat miehet nyt muuttavat mielipiteensä kun SINÄ kerroit ettei asia MITENKÄÄN voi olla näin monien naisten kohdalla?
Ap on kirjoituksistaan päätellen katkera siitä, että hän ei herätä kaikissa naisissa himoja, kuten kuvittelee "Chadin" herättävän. Häntä myös syö tietoisuus siitä, ettei hän voi muuttua "Chadiksi", vaikka on jo yrittänyt kaikkensa.
Kestävä ratkaisu ei ole palstalla itkupotkuraivoaminen, vaan asian hyväksyminen. Elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa. Jokainen meistä joutuu tyytymään jossakin asiassa, useimmissa itse asiassa.
Joku ehdotti aiemmin terapiaa ja se on minunkin vilpitön suositukseni. Terapiassa saat apua pettymyksen tunteiden käsittelyyn ja työkaluja eteenpäin siirtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Betabux
""Todella moni nainen joutuu pohtimaan, onko sen miehen luo lähteminen ylipäätään turvallista, pahimmassa tapauksessa siitä lähtee henki." Ja silti niiden tuntemattomien chadien luokse lähdetään panemaan kun himot vain vievät naista - vaikka sitten oman henkensä uhalla. Se samassa baarissa kohdattu betamies ei todellakaan herätä samanlaisia himoja. Tämä betamies testataan perinpohjaisesti ensin netissä kirjoittelemalla ja sitten kahviloissa tenttaamalla enn'nen kuin hänet kelpuutetaan perheidyllin mahdollistajaksi."
No niin, et siis edes ymmärtänyt vaikka luit tuon viestin. Minä, Ella Esimerkki, kerroin juuri että en ole koskaan elämässäni harrastanut irtosuhteita. Ja siltikään et tajua että se tarkoittaa että olen niiden "betamiesten" kanssa käynyt treffeillä "tenttaamassa" että onko hän sellainen mies jonka kanssa haluaisin suhteeseen. Haluatko sinä siis minunkaltaisia, kevytkenkäisempiä vai vihaatko vain naisia kollektiivisesti ja olet pettynyt että haluat heiltä kuitenkin reikää ja mukana tulisi se nainen?
Alfa-teorioista puhuu vaan ne, joilla on heikko itsetunto. Säälittää.
Asiaa on muuten tutkittu oikeasti. Ei mee niin.
Ette incel pysty muuttumaan, jos pystyisi, ei olisi incel.
Jos kerran noi teoriat toimii, niin MIKSI ihmeessä he asuvat täällä? Miksei vietä aikaa kaikkien niiden kauniiden naisten kanssa, jotka ovat saaneet iskettyä?
No siksi, että mitä enemmän teorioita, sitä huonompi flaksi. Sekä kertakäytössä että oikeissa suhteissa. Kun asiaa pitää teoretisoida, sitä ei käytännössä ole.
Hitsi, et välillä naurattaa nähdä miten syvälle katkeruus voi pesiytyä... Mainita vaan Tate, ja Incel sanat samassa lauseessa, ja mennä takas jääkaapille tekee voikkaleipää varmana voitostaan.
Samaan aikaan osa miehistä graindaa päivittäin paremman tulevaisuuden eteen, niin itselleen kuin läheisilleenkin.
Kyllä, ne on ne samat miehet joiksi et tuu koskaan tulemaan, tai joita et tuu koskaan saamaan. Riippuen kumpi oot. Mut joka tapauksessa, tsemppi sinne risukasaan. Tuut tarviimaan sitä...
Mistä muuten tiedät millainen olen tai millainen mun elämä on? Tuskin sulla nyt mitään kristallipalloa kuitenkaan on mistä nämä tiedot saat tsekattua?
Bonuksena voisit kertoa ihan omin sanoin, että kuinka hyvä fiilis siitä tulee kun voi solvata itselleen täysin tuntematonta ihmistä netin keskustelupalstalla? Voisiko tätä tunnetta verrata seksuaaliseen olotilaan kenties? Ihan uteliaisuudesta tätä kysyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Betabux
Myönnän. En ole mikään alfa, enkä edes haluaisi olla. Olen todella onnekas ihan tavallinen DI joka sai aivan upean naisen puolisokseen, vielä yli 20v jälkeenkin ihmettelen että miten niin onnistikin.
Vierailija kirjoitti:
No ei joudu hampaita kiristellen tyytymään mihinkään, vaan tajuaa mikä on tärkeää ja etsii sellaisen kumppanin joka herättää halut JA on myös luotettava hyvä itselle sopiva kumppani.
Kyllä, kyllä. Kun nainen jotain sanoo, niin sehän on totinen tosi ja tieteelliseen teoriaan verrattavissa oleva fakta.
Vakavissaan: luuletko että mm. minä ja muut kanssani samoin ajattelevat miehet nyt muuttavat mielipiteensä kun SINÄ kerroit ettei asia MITENKÄÄN voi olla näin monien naisten kohdalla?
No en tietenkään luule, onhan se selvää ettei mikään järkipuhe tehoa kun tosielämästä vieraantuneet miehet on yhdessä kehitelleet mielestään aukottoman teorian siitä, miten naiset ajattelee. Tietenkään naisen, tai vaikka miten lukuisan joukon naisia, mielipide tai kokemus ei tässä vaikuta, koska nämä miehet on päättäneet olla oikeassa. Sitä ei kumoa mikään tieteellinen eikä tosielämän kokemuksiin perustuva fakta.