Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Kun ei itse ole henkisesti kehittynyt sieltä teinin tasolta, ei voi ymmärtää, että naiset yleensä ovat. Eikä se teininä ihailtu Dingo tosiaan ole enää toivemies.
Nämä henkisesti keskenkasvuiset miehet on jääneet ihailemaan niitä povipommikuvia aikuisiälläkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei joudu hampaita kiristellen tyytymään mihinkään, vaan tajuaa mikä on tärkeää ja etsii sellaisen kumppanin joka herättää halut JA on myös luotettava hyvä itselle sopiva kumppani.
Kyllä, kyllä. Kun nainen jotain sanoo, niin sehän on totinen tosi ja tieteelliseen teoriaan verrattavissa oleva fakta.
Vakavissaan: luuletko että mm. minä ja muut kanssani samoin ajattelevat miehet nyt muuttavat mielipiteensä kun SINÄ kerroit ettei asia MITENKÄÄN voi olla näin monien naisten kohdalla?
Olen eri. Mut vastaus: ette tietenkään muuta. Jatkatte tätä alfa-beta-valitusta, jatkatte tasoteoretisointia, esineellistätte edelleen naisia, jäätte ilman parisuhdetta, katkeroidutte ja palaatte taas tänne valittamaan, miten naiset pilaa kaiken. Ei kannata missään nimessä pysähtyä kuuntelemaan mitään, mitä sulle sanotaan, kun kerran tiedät itse paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ho roilijalta. Jätä tavalliset ihmiset rauhaan ja pariudu toisen ho roilijan kanssa. Miksi haaskaat normaalien ihmisten aikaa yrittämällä luoda surkean ja epäluotettavan parisuhteen?
Tyhmä ja hullu! 😂
Ho roilijat ovat tolloja.
Miten tää ho roilija määritellään? Montako parisuhdetta/seksisuhdetta vuodessa saa olla? Vai pitääkö odottaa avioliittoon? Suurin osa ihmisistä kaiketi harrastaa joskus elämässään ns irtoseksiä, mutta haluaa kuitenkin ensisijassa yksiavioisen parisuhteen.
Tuossa 8 minuutin kohdalla Pearlin klassikkovideo, jossa se laittaa horouden asteet järjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut on niin naurettavia. Mutta puhutaan nyt sitten samaa kieltä näiden abc-larppaajien kanssa. Olette sen verran monta vuotta projisoineet tuntemuksianne meitä naisia kohtaan ja kertoneet miten muka käyttäydymme, niin on aika sitten lähteä leikkiin mukaan. Jotta kyllä mä mielelläni kelpuuttaisin vain metsästäjäsilmäisen hiusraja-leukaperä-chadin, sanotaan nyt vaikka Fernando Alonson. Mielelläni tutkisin hänen vatsalihaksiaan kielelläni ja kokisin mihin kaikkeen huippu-urheilija taipuu intiimeinä hetkinä. Viimeksi eilen ohjasin itseni laukeamaan häntä ajatellen.
Tätäkö te haette, että pääsette uhriutumaan kuin se olisi teille pakkomielle? Ai, mutta sehän on.
Fernando Alonso on 171cm pitkä. Miksi tyydyt fantasioissasi moiseen manlettiin betaan? Skarppaa nyt vähän, nainen!
Voi hitsi, kompastuin alkeelliseen virheeseen kun mulle ei ole pituudella mitään väliä. Mutta kai toi moka paikataan sillä, että Alonso on miljonääri? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tekee jollakin "keskimäärin" tiedoilla? Juu keskimäärin komeat. kivat miehet pariutuvat kauniiden kivojen naisten kanssa, mutta entä sitten?
Mikä siinä on niin ihmeellistä, että asiasta pitää jauhaa? Ihan varmasti tuo jauhaminen vielä vie jauhajan tilannetta vain alaspäin, eikä olisi varaa kun ei saa ketään nytkään.
Eli mikä olikaan pointti?
Viihdearvo. Yleistyksien kautta syntyy mehukkaimmat väännöt foorumilla kuin foorumilla. Parasta vielä jos ne rintamalinjat eri keskustelijoiden kesken menevät sukupuolittain, niin siitä syntyy sivua toisensa perään! Eikös täälläkin ole eräässä ketjussa kohta tuhat sivua vääntöä "sukupuolien kuilusta"?
Naisilla on paljon enemmän vaatimuksia kumppanilta kuin miehillä. Harvoin miehet näitä vaatimuksia pystyy täyttämään. Lisäksi vaatimukset lisääntyvät parisuhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tekee jollakin "keskimäärin" tiedoilla? Juu keskimäärin komeat. kivat miehet pariutuvat kauniiden kivojen naisten kanssa, mutta entä sitten?
Mikä siinä on niin ihmeellistä, että asiasta pitää jauhaa? Ihan varmasti tuo jauhaminen vielä vie jauhajan tilannetta vain alaspäin, eikä olisi varaa kun ei saa ketään nytkään.
Pointti on kai lähinnä se, että tästä asiasta puhutaan niin paljon paskaa, että muka ei ole tasoja tai alfoja ja betoja. En tiedä miksi se on monelle niin tärkeää vakuutella, että ei ole.
(Tai oikeasti tiedän.)
"Tuo on minulle miehen ideaalipituus. En pidä pitkistä, niskat menee nurin kun suutelee ja seksikin on liian ison kanssa hankalaa."
Hei nyt menet pois osingoista, Alonso on MUN fantasiamies!
Vierailija kirjoitti:
Kun ei itse ole henkisesti kehittynyt sieltä teinin tasolta, ei voi ymmärtää, että naiset yleensä ovat. Eikä se teininä ihailtu Dingo tosiaan ole enää toivemies.
Nämä henkisesti keskenkasvuiset miehet on jääneet ihailemaan niitä povipommikuvia aikuisiälläkin.
Ei olekaan, kun sitä Dingomiestä ei saatu sitoutettua perheprojektiin. Kyllä se Dingomies silti niissä fantasioissa (tai pikkujouluissa) on se ykköskohde naisen himoille eikä oma betavätys.
Joo siis ymmärrän hyvin, että naisille tällä keskustelulla on viihdearvoa. Mutta nämä miehet, miksi he kaivavat vaan kuoppaansa syvemmäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ho roilijalla on paljon irtosuhteita. Jokainen itse päättää, mikä on sopiva määrä. Joillekin 5 irtosuhdetta on liikaa, toiselle 50. Avioliittoon asti ei tarvitse odottaa, mutta jos odottaisi edes jonkinkaltaiseen parisuhteeseen asti, eikä tarjoaisi joka vastaantulijalle."
Aivan, vaikka en nimittäisi ketään horoksi. Minulle se olisi liikaa (jos olisin sinkkuna hakemassa parisuhdetta), jos miehellä on ollut kymmeniä irtosuhteita, tykkään monogaamisista ja perhekeskeisistä miehistä, koska olen itsekin sellainen.
Ja sama päinvastoin. Ei miehen tarvitse tyytyä naiseen, jolla on takanaan kymmeniä irtosuhteita.
Tälleen siveyden sipulina täytyy kommentoida, että minä en halua miestä joka asettaa kriteeriksi kokemattomuuteni. Ihan kuin hän omistaisi seksuaalisuuteni? Toki samantyyliset seksuaaliset halut ovat tärkeitä, mutta vaatimukset toisen neitsyydestä ovat vastenmielisiä. Minä olen nainen, en trofee.
Voi lapsi parka, kyllä Dingo on saatu sitoutettua perheprojektiin, sillä on lapsia.
Mutta minulle ei enää mikään Dingoa pikkuisenkaan muistuttava mies kelpaisi edes kertakäyttöön, saati puolisoksi. Koska on normaalia, että maku muuttuu. En minä enää fanita minihameita ja pinkkiä huulipunaakaan, aika muuttaa asioita.
Sitä ei sellainen mies tajua, joka ei ole koskaan saanut mitään suhdetta, ja yhä tahtoisi sen saman povipommin kun teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on kai lähinnä se, että tästä asiasta puhutaan niin paljon paskaa, että muka ei ole tasoja tai alfoja ja betoja. En tiedä miksi se on monelle niin tärkeää vakuutella, että ei ole.
(Tai oikeasti tiedän.)
No kun ei ole mitään oikeita tasoja eikä alfoja ja betoja. Jokainen saattaa luoda sellaiset tasot itselleen ja ne sitten määräytyy sen ihmisen mieltymysten mukaan. Mutta ei ole mitään yleisesti määriteltyjä de facto tasoja jotka ovat kaikille samat.
Vaikkapa minulle tärkeät asiat jotka määrittelevät millainen on minun alfa-mieheni ovat aivan erilaiset kuin parhaan kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan, kun sitä Dingomiestä ei saatu sitoutettua perheprojektiin. Kyllä se Dingomies silti niissä fantasioissa (tai pikkujouluissa) on se ykköskohde naisen himoille eikä oma betavätys.
Kerro nyt mitä haluat? Jos haluat vakavan suhteen naisen kanssa, niin miksi väheksyt sitä mitä he hakevat nimittelemällä näitä miehiä "betavätyksiksi"? Jos haluat irtosuhteita, miksi halveksut näitä naisia jotka sitä tarjoaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo siis ymmärrän hyvin, että naisille tällä keskustelulla on viihdearvoa. Mutta nämä miehet, miksi he kaivavat vaan kuoppaansa syvemmäksi?
Olen monia viestejä tähän ketjuun kirjoittanut mies. Useissa vastauksissa minut on naisten toimesta määritelty "pllua saamattomaksi inceliksi", mutta itse asiassa totuus on ihan toinen: minulla on pitkä ja onnellinen parisuhde sekä myös nuoruudessa paljon satunnaisseikkailuita. Tässä ketjussa kärjistän ja teen tämän ihan puhtaasti viihdearvon takia. Voinen jopa ottaa pitkälti henkilökohtaisena kunniana, että tämä ketju on kerännyt näinkin monta sivua näin lyhyessä ajassa. Etätöitä kun tekee ja projektissa on hommat jiirissä, niin voi vähän huvitella Vauvalla ;)
Se jätettäköön toistaiseksi kuitenkin arvoitukseksi, että kuinka paljon (jos yhtään) olen samaa mieltä kuin tekstini.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on paljon enemmän vaatimuksia kumppanilta kuin miehillä. Harvoin miehet näitä vaatimuksia pystyy täyttämään. Lisäksi vaatimukset lisääntyvät parisuhteen aikana.
Mulla ja mun miehellä ei ole vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ho roilijalla on paljon irtosuhteita. Jokainen itse päättää, mikä on sopiva määrä. Joillekin 5 irtosuhdetta on liikaa, toiselle 50. Avioliittoon asti ei tarvitse odottaa, mutta jos odottaisi edes jonkinkaltaiseen parisuhteeseen asti, eikä tarjoaisi joka vastaantulijalle."
Aivan, vaikka en nimittäisi ketään horoksi. Minulle se olisi liikaa (jos olisin sinkkuna hakemassa parisuhdetta), jos miehellä on ollut kymmeniä irtosuhteita, tykkään monogaamisista ja perhekeskeisistä miehistä, koska olen itsekin sellainen.
Ja sama päinvastoin. Ei miehen tarvitse tyytyä naiseen, jolla on takanaan kymmeniä irtosuhteita.
Tälleen siveyden sipulina täytyy kommentoida, että minä en halua miestä joka asettaa kriteeriksi kokemattomuuteni. Ihan kuin hän omistaisi seksuaalisuuteni? Toki samantyy
Raamatussa jos mies viettelee neitsyen, niin hänen on naitava se neitsyt ja maksettava myötäjäiset sen isälle. Koska naisen neitsyys on arvokas asia, oikeasti.
Ja tutkimusten mukaan neitsyenä naimisiin menneiden naisten avioliitot kestää pisimpään, yhden aiemman seksikumppanin ennen avioliittoa omaavien toiseksi pisimpään. Mitä enemmän naisella on seksikumppaneita ennen avioliittoa, sitä todennäköisemmin se päättyy avioeroon.
Mutta miehen pitää tietenkin olla sen arvoinen, niin kuin raamatussa sillä pitää olla varaa maksaa myötäjäiset.
Joo, toki näillä kaikilla vänkääjillä on hottikset naiset kotona, ja jonossa oven takana lisää. Mutta ne vaan viettää mieluummin aikaansa täällä, meidän aikaa sitten perheytyneiden, keski-ikäisten naisten kanssa.
Ja lehmät lentää :D
Raamatussa nyt sanotaan paljon muutakin, haloo. Neitsyenä kuolet, ja parempi niin, ihan kaikille.
Hah, no onhan remmirähjiä nartuissa ja tammoissakin.