Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v naisen bodycount

Vierailija
11.03.2024 |

Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä isoja lukuka hävetä niin päteekö tämä sitten toiseen suuntaan? Vaikka jo 30v täyttänyt, mutta on jäänyt sänkyhuveista pois X syyn takia. Onko tämä ihminen myös "tasa-arvoinen" vai onko hänessä auttamattomasti jotain vikaa?

Kyllä, jos on mies. Miestä pidetään myös ja erityisesti naisten keskuudessa laadukkaampana, jos takana on paljon seksikokemuksia naisten kanssa = iso määrä naisia on hyväksynyt miehen sänkykumppaniksi.

Vierailija
162/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä. 

Eli jos tänne tulee sota ja t*pan enemmän kuin 10 rys$ää niin olen arvoton ja itsekuriton? Kyllä, mun bodycount tulee olemaan tosi iso sodan tullessa. Terveisiä vaan sinne Pietariin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä isoja lukuka hävetä niin päteekö tämä sitten toiseen suuntaan? Vaikka jo 30v täyttänyt, mutta on jäänyt sänkyhuveista pois X syyn takia. Onko tämä ihminen myös "tasa-arvoinen" vai onko hänessä auttamattomasti jotain vikaa?

Ei siinä vikaa ole jos panomäärät on itselleen sopivia. Toiselle 1 - 2 riittää ja toiselle enemmän

Vierailija
164/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.

Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.

Mulla oli 7v aikana lähes joka viikonloppu mies baarista mukana. 7x52 on 364. Tarkkaa en tiedä mutta väitän edelleen että itellä +150, ei siis mikään ihme tuo ylempi.

Kuulut todella pieneen marginaaliin. Oletko miettinyt miksi toimit noin?

Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin onko joku pena vai ei. Ei hävetä oma luku eikä pitäisi kenenkään muunkaan hävetä omaa lukuaan.

Sulla ei ole vakipanoja mikä on sinkku naisille normaalia?

Koetko että random baari hoidot on yhtä hyvää seksiä kuin vakkarin kanssa. Suurin osa naisista ei.

Vierailija
165/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.

Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.

Mulla oli 7v aikana lähes joka viikonloppu mies baarista mukana. 7x52 on 364. Tarkkaa en tiedä mutta väitän edelleen että itellä +150, ei siis mikään ihme tuo ylempi.

Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin onko joku pena vai ei. Ei hävetä oma luku eikä pitäisi kenenkään muunkaan hävetä omaa lukuaan.

Sulla ei ole vakipanoja mikä on sinkku naisille normaalia?

Koetko että random baari hoidot on yhtä hyvää seksiä kuin vakkarin kanssa. Suurin osa naisista ei.

En ikinä alkais kellekkää vakipanoksi. Sehän olis kuin polyamorinen suhde johon en halua. Voin panna naisia mutten lähe tollaseen.

Vierailija
166/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä mä lähen useilleki treffeille naisen kanssa vaikkei se heti anna. Tarpeeksi ko väsyttää sitä ni jossai välissä lohkeaa. Iha sama kiinnostaako nainen muuten."

No mä en treffaile epätoivoisia miehiä, vaan sellaisia jotka saavat halutessaan muualtakin. Ei tällaisella ole mitään syytä jäädä roikkumaan minuun seksin toivossa.

Monet naisethan luulevat lähes kaikkien miesten saavan muualtakin. Todellisuus on monesti aivan toinen.

Jos mies on hemmetin komea ja hyvä puhumaan ja lisäksi vielä aloitteellinen, se saa kyllä koska tahansa muualtakin. En luule yhtään mitään vaan tiedän.

Älä hitossa?

Vierailija
167/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.

Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v

T. Pena 67

Ihan olen heteronainen. Enkä häpeä tuota lukemaa mitenkään. Nuorempana olin villi ja sanotaanko että täytin seksillä muita puutteita elämässäni. Pari kymppisenä ns. aikuistuin ja minulla on sen jälkeen ollut alle kymmenen tämä body count.

No kyllä olisi ihan syytä hävetä. On varmaan ollut kaikki mahdolliset taudit,  syyhyt ja satiaiset moneen kertaan? Teitkö monta aborttia? 

Vierailija
168/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin onko joku pena vai ei. Ei hävetä oma luku eikä pi

Suurin osa naisista ei saa orgasmia tuntemattoman kanssa. Suurin osa naisista pitää yhden illan juttuja huonona seksinä.

Ymmärrätkö jo kuinka suuri poikkeus olet 

Vierailija
169/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kyseessä mies tai nainen, mitä suurempi, sitä pahempi. Toki kenellä tahansa saa olla mitä tahansa, mutta itsellä menee maku, jos on kaksinumeroinen luku. Toki en ole itse vielä lähelläkään 30 ikävuotta, joten heillä tilanne voi olla eri. Mutta itse en pysty aina suoriutumaan, ja parisuhteeseen en semmosen kanssa lähde, jolle se määrä on tärkeämpi kuin laatu. Ei suurilukuinen nainen pysy miehen vierellä, jolla on vaikka joskus vaikeaa, tai sairauden takia ei aina pysty. Sellaiselle se määrä ja nautinto on tärkeämpää, kuin syvemmät tunteet. 

Vierailija
170/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin

Suurin osa naisista ei saa orgasmia tuntemattoman kanssa. Suurin osa naisista pitää yhden illan juttuja huonona seksinä.

Kertoo vain siitä kuinka huonoja naiset keskimäärin on seksissä. Jos ei kainostele ja tietää mitä haluaa niin saa sitä.

Vierailija
171/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25

Vierailija
172/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitten kyseessä mies tai nainen, mitä suurempi, sitä pahempi. Toki kenellä tahansa saa olla mitä tahansa, mutta itsellä menee maku, jos on kaksinumeroinen luku. Toki en ole itse vielä lähelläkään 30 ikävuotta, joten heillä tilanne voi olla eri. Mutta itse en pysty aina suoriutumaan, ja parisuhteeseen en semmosen kanssa lähde, jolle se määrä on tärkeämpi kuin laatu. Ei suurilukuinen nainen pysy miehen vierellä, jolla on vaikka joskus vaikeaa, tai sairauden takia ei aina pysty. Sellaiselle se määrä ja nautinto on tärkeämpää, kuin syvemmät tunteet. 

On se syvä tunne kun laukeaa muna juurta myöten pillussa

Vierailija
173/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25

Sä mistää naisista tykkää. Ota ny vaan se Peter Tukholmasta.

Vierailija
174/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Nainen joko Japanista tai Koreasta.

Vierailija
175/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se syvä tunne kun laukeaa muna juurta myöten pillussa

Juuri tätä tarkoitin :D

Vierailija
176/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnseg tutkimuksessa taitaapi olla isoin Suomessa tehty nimetön tutkimus 

Naisten bodycount oli 5-7 miestä.

Tarkoititko: finnsec? Mulla on tuore aselupa. Tänään sain. Lähetäänkö radalle katsomaan, kumpi osuu ja mihin.

Vierailija
177/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!!

Vierailija
178/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helmetin body count? Onk tää jotain  salihannujen rasvaprosenttihöpinää taas.

Vierailija
179/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök!!

Ei vaan nam

Missähä baarissa pyörit? Tuun ens viikonloppuna sinne.

Vierailija
180/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan feministit tulleet ajatelleeksi, että nuoret miehet eivät kelpuuta huøria ja hakevat naisen Aasiasta. Ja nyt feministit alapeukuttavat ja solvaavat miehiä, jotka ei kelpuuta suomalaista naista.

Nuorille miehille maailma on avoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi