30v naisen bodycount
Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä
Kommentit (284)
Nolla. En ole koskaan tappanut ketään.
Finnseg tutkimuksessa taitaapi olla isoin Suomessa tehty nimetön tutkimus
Naisten bodycount oli 5-7 miestä.
Seksikumppanien määrää ilmeisesti haettiin. Nykyään laskusuunnassa, koska ihmiset eivät enää seurustele niin paljoa kuin aiemmin. Somessa ollaan etupäässä.
Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuvastaa nykypäivän tilannetta, Vanha tutkimus?
Olen 46-vuotias ja lukemani on 2. Lasken vain ne miehet, jotka ovat antaneet mulle orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppanien määrää ilmeisesti haettiin. Nykyään laskusuunnassa, koska ihmiset eivät enää seurustele niin paljoa kuin aiemmin. Somessa ollaan etupäässä.
Eli neitsyiden määrä kasvussa? enpä usko.
Keski-ikä neitsyyden menettämiselle on naisilla 14 joten 30 ikä vuoteen noin 20 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias ja lukemani on 2. Lasken vain ne miehet, jotka ovat antaneet mulle orgasmin.
Mulla vaan 1. Lasken vaan ne naiset joiden kanssa en joutunut ajattelemaan muita naisia aktin aikana.
Älä luota naisen sanomaan. Luin luvatta puolison puhelinta ja tämän paras kaveri (joka on kahden lapsen yksinhuoltaja) on pelkästään yhden vuoden aikana pannut yli kymmentä eri miestä ja on taas raskaana
Jokainen voi anonyymisti tai julkisesti väittää että se on 0-1 mutta oikeasti valtaosalla naisista se on ainakin 50-100+.
Mitä väliä? Seksissä ei ole mitään ihmeellistä.
Jos laskee että 18 - 30 ikävuosien välissä on 624 viikkoa ja näistä yli puolet nainen on parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja lopuista puolet kokonaan yksin jää jäljelle 156 viikkoa. Eli jos jokaisena vkloppuna noista käy viihteellä ja treffeillä on potentiaalinen panojen määrä 150 paikkeilla mutta realistisesti se jää 80 - 100 välille.
Miesten on vaikea ymmärtää naiseutta. Ja nykypäivänä, jos koskaan, vähäpukeiset ja seksikkyyteen pyrkivät naiset puskevat silmille joka tuutista. Todellisuudessa suurin osa naisista ei jaa tätä itsensä esittelyn ja seksikkyyteen pyrkimyksen ideaalia, vaan panostaa opiskeluun, uraan, harrastuksiin ja perheeseen. Arvot ovat muualla. Suurinta osaa naisista ei kiinnosta mitkään body countit. Hohhoijaa.
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuvastaa nykypäivän tilannetta, Vanha tutkimus?
Ei ollut montaa vuotta. Iltalehden tutkimus 2020 naisilla 10. Tämä il tutkimus oli huomattavasti suppeampi.
Siis jossain sodassa vai?