30v naisen bodycount
Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä
Kommentit (284)
Ollappa taas nuori niin panisin koko ajan mutta nyt vanhana ja lapsellisena ei lohkea. Ehkä se on tuo raskausvatsa mikä karkottaa naiset. Miesten raskausvatsa kun jatkaa kasvamistaan kunnes lapset muuttaa pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Mulla taas niinpäin, että jossei nainen anna ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule. En mä niiden horinoita huvikseni kuuntele.
Sama juttu. Jos ei mies anna ekoilla treffeillä niin toisia ei tule. En minä jaksa huvikseen horista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Mitenköhän naiset, jotka eivät suostu seksiin ekoilla treffeillä, arvelevat sinun luotettavuutesi kun ekoilla treffeillä yrität sitä seksiä saada? Kovinkin korkeaksi?
Jos on itse jokaisessa lammikossa rypenyt mies niin ei voi kumppaniltaankaan odottaa puhtautta.
Mä en ole ikinä harrastanut seksiä ekoilla treffeillä mutta pidän positiivisena asiana jos mies hienovaraisesti yrittää. Muuten tulee fiilis ettei ole seksuaalisesti kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän naiset, jotka eivät suostu seksiin ekoilla treffeillä, arvelevat sinun luotettavuutesi kun ekoilla treffeillä yrität sitä seksiä saada? Kovinkin korkeaksi?
Jos on itse jokaisessa lammikossa rypenyt mies niin ei voi kumppaniltaankaan odottaa puhtautta.
Mä en ole ikinä harrastanut seksiä ekoilla treffeillä mutta pidän positiivisena asiana jos mies hienovaraisesti yrittää. Muuten tulee fiilis ettei ole seksuaalisesti kiinnostunut minusta.
Outo tapa ajatella. Kaikki miehet on seksistä kiinnostuneita vaikkei naisesta oliskaan.
Ei jatkoon jos ekoilla treffeillä saa. Tää nainen tulee kokemaan parisuhteen aikanakin satoja ekoja trefffejä. Uusien työkaverien, harrastus kaverien ym muodossa. Oman otannan perusteella tälläinen nainen on huomattavasti helpommin vieraassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon jos ekoilla treffeillä saa. Tää nainen tulee kokemaan parisuhteen aikanakin satoja ekoja trefffejä. Uusien työkaverien, harrastus kaverien ym muodossa. Oman otannan perusteella tälläinen nainen on huomattavasti helpommin vieraassa sängyssä.
Mulle sopiva nainen siis 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo tapa ajatella. Ka
Joo mutta tuo että yrittää aloitetta tarkoittaa, että on kiinnostunut siitä kanssani. Ja jos haluaa vielä nähdä sen jälkeen kun olen kerran kieltäytynyt, voisin olettaa ettei ole pelkästään seksistä kiinnostunut. Mies joka haluaa minulta pelkkää seksiä ei suostu toiseen tapaamiseen jos ei ensimmäisellä kerralla irronnut.
Ja tietysti itse myös pidän rohkeista, aloitteellisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä harrastanut seksiä ekoilla treffeillä mutta pidän positiivisena asiana jos mies hienovaraisesti yrittää. Muuten tulee fiilis ettei ole seksuaalisesti kiinnostunut minu
Joo mutta tuo että yrittää aloitetta tarkoittaa, että on kiinnostunut siitä kanssani. Ja jos haluaa vielä nähdä sen jälkeen kun olen kerran kieltäytynyt, voisin olettaa ettei ole pelkästään seksistä kiinnostunut. Mies joka haluaa minulta pelkkää seksiä ei suostu toiseen tapaamiseen jos ei ensimmäisellä kerralla irronnut.
Ja tietysti itse myös pidän rohkeista, aloitteellisista miehistä.
Kyllä mä lähen useilleki treffeille naisen kanssa vaikkei se heti anna. Tarpeeksi ko väsyttää sitä ni jossai välissä lohkeaa. Iha sama kiinnostaako nainen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.
Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.
Mulla oli 7v aikana lähes joka viikonloppu mies baarista mukana. 7x52 on 364. Tarkkaa en tiedä mutta väitän edelleen että itellä +150, ei siis mikään ihme tuo ylempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.
Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.
Mulla oli 7v aikana lähes joka viikonloppu mies baarista mukana. 7x52 on 364. Tarkkaa en tiedä mutta väitän edelleen että itellä +150, ei siis mikään ihme tuo ylempi.
Kuulut todella pieneen marginaaliin. Oletko miettinyt miksi toimit noin?
"Kyllä mä lähen useilleki treffeille naisen kanssa vaikkei se heti anna. Tarpeeksi ko väsyttää sitä ni jossai välissä lohkeaa. Iha sama kiinnostaako nainen muuten."
No mä en treffaile epätoivoisia miehiä, vaan sellaisia jotka saavat halutessaan muualtakin. Ei tällaisella ole mitään syytä jäädä roikkumaan minuun seksin toivossa.
On se mukava tietää että on spesiaali jos vertaa omia panoja toho finnsex tutkimukseen. Yli 160 naista tykänny joko minusta tai seksistä niin paljon että ollaan pantu.
M40
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mä lähen useilleki treffeille naisen kanssa vaikkei se heti anna. Tarpeeksi ko väsyttää sitä ni jossai välissä lohkeaa. Iha sama kiinnostaako nainen muuten."
No mä en treffaile epätoivoisia miehiä, vaan sellaisia jotka saavat halutessaan muualtakin. Ei tällaisella ole mitään syytä jäädä roikkumaan minuun seksin toivossa.
Luuletko että treffaan vain yhtä samaan aikaan?
Naisen bodycountin voi aina kertoa kolmella siitä, mitä nainen itse sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin onko joku pena vai ei. Ei hävetä oma luku eikä pitäisi kenenkään muunkaan hävetä omaa lukuaan.
Vierailija kirjoitti:
Monet naisethan luulevat lähes kaikkien miesten saavan muualtakin. Todellisuus on monesti aivan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään seksistä mutta en parisuhteista ja tässähän vain nyt puhuttiin onko joku pena vai ei. Ei hävetä oma luku eikä pitäisi kenenkään muunkaan hävetä omaa lukuaan.
Taitaa ainostaan niillä hävettää joilla on liian vähän.
Jos ei pidä isoja lukuka hävetä niin päteekö tämä sitten toiseen suuntaan? Vaikka jo 30v täyttänyt, mutta on jäänyt sänkyhuveista pois X syyn takia. Onko tämä ihminen myös "tasa-arvoinen" vai onko hänessä auttamattomasti jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naisethan luulevat lähes kaikkien miesten saavan muualtakin. Todellisuus on monesti aivan toinen.
Jos mies on hemmetin komea ja hyvä puhumaan ja lisäksi vielä aloitteellinen, se saa kyllä koska tahansa muualtakin. En luule yhtään mitään vaan tiedän.
Mulla taas niinpäin, että jossei nainen anna ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule. En mä niiden horinoita huvikseni kuuntele.