30v naisen bodycount
Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luota naisen sanomaan. Luin luvatta puolison puhelinta ja tämän paras kaveri (joka on kahden lapsen yksinhuoltaja) on pelkästään yhden vuoden aikana pannut yli kymmentä eri miestä ja on taas raskaana
Jokainen voi anonyymisti tai julkisesti väittää että se on 0-1 mutta oikeasti valtaosalla naisista se on ainakin 50-100+.
Minulla on laite joka skannaa jokaisen ihmisen maapallolta. Tämän avulla pystyy selvittämään tarkan väestönmäärän, seksuaaliset suuntautumiset, ideologiat, maailmankatsomukset, seksuaalikumppaneiden määrän.
Katsoin suomalaisten naisten (kaikkien myös niiden jotka elävät muualla kuin Suomessa) heidän keskimääräinen seksikumppanien määrä on 22. Suurin määrä, ilman ammattia, oli 237. Ammatin kanssa määrät ovat aivan toista luokkaa.
Mistä tuon saa ostettua?
Siis miksi sä kyselet muiden menneisyydestä ja intiimiasioista? Mautonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sä kyselet muiden menneisyydestä ja intiimiasioista? Mautonta käytöstä.
Mautonta jos on niin pitää maustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luota naisen sanomaan. Luin luvatta puolison puhelinta ja tämän paras kaveri (joka on kahden lapsen yksinhuoltaja) on pelkästään yhden vuoden aikana pannut yli kymmentä eri miestä ja on taas raskaana
Jokainen voi anonyymisti tai julkisesti väittää että se on 0-1 mutta oikeasti valtaosalla naisista se on ainakin 50-100+.
Minulla on laite joka skannaa jokaisen ihmisen maapallolta. Tämän avulla pystyy selvittämään tarkan väestönmäärän, seksuaaliset suuntautumiset, ideologiat, maailmankatsomukset, seksuaalikumppaneiden määrän.
Katsoin suomalaisten naisten (kaikkien myös niiden jotka elävät muualla kuin Suomessa) heidän keskimääräinen seksikumppanien määrä on 22. Suurin määrä, ilman ammattia, oli 237. Ammatin kanssa määrät ovat aivan toista luokkaa.
Ota lääkkeesu.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhe ukon joka oli 50v ikään mennessä vain vaimonsa kanssa. Vaimon lähdettyä "etsimään itseään" tämä ukko pani varmaa tuhatta maksullista ennen eläkeikää.
Oikia homma. Tekisin samoin tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?
Kertoo aika paljon millainen ihminen on kyseessä, joten sillä on ihan H E L V E T I S T I väliä.
Mitä se sit kertoo? Mulle, tuntematta ihmistä, se kertoo vaan sen, että kyseessä on ihminen, joka mahdollisesti pitää seksistä.
Noo, sinulla on ihan sinun omat standardit ihmissuhteissasi. Sinulle se kertoo toista kuin jollekin toiselle. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon millainen ihminen on kyseessä, joten sillä on ihan H E L V E T I S T I väliä.
Mitä se sit kertoo? Mulle, tuntematta ihmistä, se kertoo vaan sen, että kyseessä on ihminen, joka mahdollisesti pitää seksistä.
Noo, sinulla on ihan sinun omat standardit ihmissuhteissasi. Sinulle se kertoo toista kuin jollekin toiselle. eri
Saajan sitä pitää kiinni vaikka mistä harhaluuloista, mutta yleensä se että 30v ihminen on harrastanut seksiä kertoo siitä että hän on tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiinko tässä mitään ihmissuhteista? Seksiä voi harrastaa ilman suhteita. Joskus jopa nimeä tietämättä. Kerran panin kiinalaista naista Lontoossa, nimi selvis vasta kun antoi käyntikorttinsa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako mihin teknologia kykenee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Näitä ihan oikeasti pohtii vain semmoiset ihmiset, jotka eivät pääse harrastamaan seksiä. Siinä seksissä ei ole mitään niin ihmeellistä, että ihminen jollakin tavalla muuttuisi sen voimasta. Kasvakaa aikuisiksi!
Mietit sinäkin kun on kuppa tällaisen voimaantumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laskee että 18 - 30 ikävuosien välissä on 624 viikkoa ja näistä yli puolet nainen on parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja lopuista puolet kokonaan yksin jää jäljelle 156 viikkoa. Eli jos jokaisena vkloppuna noista käy viihteellä ja treffeillä on potentiaalinen panojen määrä 150 paikkeilla mutta realistisesti se jää 80 - 100 välille.
Täällä jatkuvasti valitetaan, että nainen ei anna edes useiden teeffien jälkeen, joten kenen kanssa se tuon satasen body countin sitten kerää?
No sen pitää antaa minulle eikä muille. Oletko vähän hidas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laskee että 18 - 30 ikävuosien välissä on 624 viikkoa ja näistä yli puolet nainen on parisuhteessa yhden kumppanin kanssa ja lopuista puolet kokonaan yksin jää jäljelle 156 viikkoa. Eli jos jokaisena vkloppuna noista käy viihteellä ja treffeillä on potentiaalinen panojen määrä 150 paikkeilla mutta realistisesti se jää 80 - 100 välille.
Täällä jatkuvasti valitetaan, että nainen ei anna edes useiden teeffien jälkeen, joten kenen kanssa se tuon satasen body countin sitten kerää?
Miksi muka sulle? Mulleha kaikkien kuuluis antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et ole mitään ja minä olen maailman napa.
Vierailija kirjoitti:
Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä.
Totta, tunsin tuollaisen miehen.
En edes harkinnut häneen koskemista. Kiitos ei kutiseville taudeille.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä et ole mitään ja minä olen maailman napa.
Eli kaikki kiertää sua (kaukaa)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Mitenköhän naiset, jotka eivät suostu seksiin ekoilla treffeillä, arvelevat sinun luotettavuutesi kun ekoilla treffeillä yrität sitä seksiä saada? Kovinkin korkeaksi?
Jos on itse jokaisessa lammikossa rypenyt mies niin ei voi kumppaniltaankaan odottaa puhtautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset on liian helppoja. En voisi koskaan ottaa puolisoksi sellaista jolla on +15 body count. Ei mahdollista luottaa toiseen jos on niin helppo että kaikki kännipanot kelpaa. Tämä siis myös kun itse saa ekoilla treffeillä, niin toisia ei enää tule.
Mitenköhän naiset, jotka eivät suostu seksiin ekoilla treffeillä, arvelevat sinun luotettavuutesi kun ekoilla treffeillä yrität sitä seksiä saada? Kovinkin korkeaksi?
Jos on itse jokaisessa lammikossa rypenyt mies niin ei voi kumppaniltaankaan odottaa puhtautta.
Ite oon kyllä huomannu että parhaiten seksiä saa ekoilla treffeillä kun saa naisen sitä haluamaan eikä itse yritä.
Ja mulle on se ja sama onko naisella 0 vain 10000 panoa ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiinko tässä mitään ihmissuhteista? Seksiä voi harrastaa ilman suhteita. Joskus jopa nimeä tietämättä. Kerran panin kiinalaista naista Lontoossa, nimi selvis vasta kun antoi käyntikorttinsa mulle.
Tässä varmaankin on se ero miksi joillekin on väliä, koska eivät harrasta sitä huvin vuoksi kaikkien kanssa!?
Mutta muistaa antaa