Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v naisen bodycount

Vierailija
11.03.2024 |

Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25

Ei varmaan feministit tulleet ajatelleeksi, että nuoret miehet eivät kelpuuta huøria ja hakevat naisen Aasiasta. Ja nyt feministit alapeukuttavat ja solvaavat miehiä, jotka ei kelpuuta suomalaista naista.

Nuorille miehille maailma on avoin.

Ja sen lisäksi meillä miehillä on ihan yhtälainen vapaus pitää kriteerit korkealla, kuten naisillakin.

Eiköhän sinulle riitä niitä ihan nykyiselläänkin, jos olet tähänkin saakka saanut niitä helposti.

Ei ylimääräsestä haittaa koskaa oo

Vierailija
202/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin erikoista kuinka moni mies pitää ideaalina, että nainen olisi Neitsyt? 

Olen lähemmäs 30 vuotta ja numeroni on nolla. Olenko nyt sitten paperilla se unelmakumppani? 

Tuskin sillä kummasti yllätytään, että olen seksin ja läheisyyden suhteen estoinen vaikka siitä kerron ja ei, minusta ei kuoriudu "sen oikean miehen" kanssa hurja peto sängyssä vaan kyllä, se estoisuus ja epökiinnostus asiaan jatkuu myös mahdollisesti parisuhteessa (josta ei minulla ole mitään kokemusta).

Olen saanut osakseni myös vihaa ja suorastaan raivoa kun olen vain "kiusannut" toista, tuhlanneet heidän aikaa eikä tapailu ole edennyt mihinkään ja niin edelleen. Vaikka tunteita olisi ollut ja huonoa suutelemistakin. 

Nii in.. Tässä nyt olisi se unelmien vaimo ilman kokemusta, enkö vastannutkaan teidän kuvitelmianne? Ja vaikka aikanaan päätyisinkin sänkyyn, ei se kokemuksena tule olemaan hyvä tai verrattavissa sellaiseen j

Noup.

Vaimomatsku = nainen, jolla on ollut sänkykumppaneita vain parisuhteissa.

Ei-vaimomatsku = nainen, jolla on ollut laajalla rintamalla irtosuhteita ja ennen kaikkea fwb-virityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?

Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.

Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.

Juu, kyllä se on mentaalipuolen ongelma että on tarkka omasta kehostaan ja siitä kuka siihen koskee.

Ilmeisesti oletat, että esimerkiksi 10 - 20 kumppania läpikäynyt ei voisi olla nirso kumppanistaan?

Mulla on hyvin tarkka kriteeristö, mutta kyllä vuosien varrella tapailukumppaneja kertyy jos on itse haluttava. Kaik

Olet ilmeisesti nainen, kun käytät nimeä "tapailukumppani". Noh, se että miehet panevat sinua, ei tarkoita ollenkaan siitä, että olet haluttava.

Sitähän se juuri tarkottaa. Haluttavia naisia pannaan.

Vierailija
204/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä. 

Toden totta. Minulla oli 2, kunnes nyt tapasin uuden naisystävän. Naisella oli ennen minua kolme.

M48

Eli ette oo kelvanneet kovinkaan monille, sovitte siis varmasti hyvin yhteen.

Heh. Näin ajattelee varmasti vain kylänpyörä jonka rimalla ei ole alarajaa.

Vierailija
205/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25

Ei sillä ole itsekontrollin kanssa mitään tekemistä, jos ei oma ideologia vaadi odottamaan alttarille.

Japanilaisilla on samanlainen arvomaailma kuin meillä suomalaisilla miehillä. Olihan siitä juttua uutisissakin kuinka meidän ideologia ei kelpaa suominaisille, mutta japanilaiset naiset arvostaa meitä. :) M25

Et oo oikeita Japanilaisia koskaa tavannu

Vierailija
206/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs 30 vuotta ja numeroni on nolla. Olenko nyt sitten paperilla se unelmakumppani? 

Tuskin sillä kummasti yllätytään, että olen seksin ja läheisyyden suhteen estoinen vaikka siitä kerron ja ei, minusta ei kuoriudu "sen oikean miehen" kanssa hurja peto sängyssä vaan kyllä, se estoisuus ja epökiinnostus asiaan jatkuu myös mahdollisesti parisuhteessa (josta ei minulla ole mitään kokemusta).

Olen saanut osakseni myös vihaa ja suorastaan raivoa kun olen vain "kiusannut" toista, tuhlanneet heidän aikaa eikä tapailu ole edennyt mihinkään ja niin edelleen. Vaikka tunteita olisi ollut ja huonoa suutelemistakin. 

Nii in.. Tässä nyt olisi se unelmien vaimo ilman kokemusta, enkö vastannutkaan teidän kuvitelmianne? Ja vaikka aikanaan päätyisinkin sänkyyn, ei se kokemukse

Noup.

Vaimomatsku = nainen, jolla on ollut sänkykumppaneita vain parisuhteissa.

Ei-vaimomatsku = nainen, jolla on ollut laajalla rintamalla irtosuhteita ja ennen kaikkea fwb-virityksiä.

Mikä helevetin vaimomatsku? Mä haluun panna naisia jotka kiihottaa.

Vierailija
207/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä. 

Toden totta. Minulla oli 2, kunnes nyt tapasin uuden naisystävän. Naisella oli ennen minua kolme.

M48

Eli ette oo kelvanneet kovinkaan monille, sovitte siis varmasti hyvin yhteen.

Heh. Näin ajattelee varmasti vain kylänpyörä jonka rimalla ei ole alarajaa.

Miksi rajoittaisin itseäni?

Vierailija
208/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii in.. Tässä nyt olisi se unelmien vaimo ilman kokemusta, enkö vastannutkaan teidän kuvitelmianne? Ja vaikka aikanaan päätyisinkin sänkyyn, ei se kokemukse

Sinulla on paska itsetunto, jos naisen fwb-suhteet on sinulle ongelma.

N29

Vierailija
209/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole itsekontrollin kanssa mitään tekemistä, jos ei oma ideologia vaadi odottamaan alttarille.

Japanilaisilla on samanlainen arvomaailma kuin meillä suomalaisilla miehillä. Olihan siitä juttua uutisissakin kuinka meidän ideologia ei kelpaa suominaisille, mutta japanilaiset naiset arvostaa meitä. :) M25

Mikä sitten on se suomalaisten miesten arvomaailma? Siveys? Ei taida kyllä ihan koko teidän sukupuoltanne koskea... Mutta hyvä asia se tietysti aina on, kun ihmiset kohtaavat kaltaisiaan. Kiltit ja konservatiiviset samanlaisia ja villimmät sitten muita vapaamielisiä.

Vierailija
210/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo oikeita Japanilaisia koskaa tavannu

Joo, en ole. Harrastan Japanissa matkustelua vuosittain ja syksyllä lähden taas Okinawaan. :) Se on kuule 8 kerta Japanissa. Haluatko yrittää todistella muille ketjun miehille, että Japaniin ei kannata lähteä ja naisille, että me nuoret miehet ei panna japanilaisia naisia? :)

Älä valehtele itsellesi. Kohtaa faktat ja hyväksy ne. Vaikka ne satuttaisi sinua. M25

Vierailija
211/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

199: Olet ilmeisesti aika laskutaidoton, jos oletat että aikuiselle naiselle 10-20 kumppania olisi jotenkin paljon. 6 kk - 3v suhteissa kertyy kumppaneja. En kutsu alle vuoden suhteita seurusteluksi, vaan tapailuksi.

Jos seksi ei toimi, suhde on nopeasti ohi. Joskus suhteen päätökseen johtaa asia, joka ei ole tullut miehestä aikaisemmin esiin. En ole kelpuuttanut yhtään rumilusta ja heikosti kouluttanutta miestä, vaan aina laatua.. Nämä miehet voivat valita naisensa. 

Nykyään olen ensimmäisessä ja ainoassa avioliitossa ja perhekin tuli perustettua. Löytyi riittävän laadukas mies jopa perheen perustamiselle. Kannatti olla nirso. Nirsous ei silti tarkoita sitä, että elää selibaatissa.

Vierailija
212/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies 38v bc 2-4 riippuen laskutavasta. Vaimollani on +150 eikä haittaa sitten yhtään.

Tossa finsex tutkimuksessa yli satakin oli todella harvinainen. Veikkaan tässäkin Pena 67 kirjoittajaksi.

Mulla oli 7v aikana lähes joka viikonloppu mies baarista mukana. 7x52 on 364. Tarkkaa en tiedä mutta väitän edelleen että itellä +150, ei siis mikään ihme tuo ylempi.

Yök!!

Ei vaan nam

Missähä baarissa pyörit? Tuun ens viikonloppuna sinne.

💥💋💘🎵 Sain satiaiset, nuo jalkovälin pikkutiaiset🎶....

Vierailija
213/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?

Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.

Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.

Juu, kyllä se on mentaalipuolen ongelma että on tarkka omasta kehostaan ja siitä kuka siihen koskee.

Ilmeisesti oletat, että esimerkiksi 10 - 20 kumppania läpikäynyt ei voisi olla nirso kumppanistaan?

Mulla on hyvin tarkka kriteeristö, mutta kyllä vuosien varrella

Ei se tarkoita. Miehet pystyvät panemaan naisia, joista eivät oikeastaan edes pidä.

Vierailija
214/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo oikeita Japanilaisia k

Joo, en ole. Harrastan Japanissa matkustelua vuosittain ja syksyllä lähden taas Okinawaan. :) Se on kuule 8 kerta Japanissa. Haluatko yrittää todistella muille ketjun miehille, että Japaniin ei kannata lähteä ja naisille, että me nuoret miehet ei panna japanilaisia naisia? :)

Älä valehtele itsellesi. Kohtaa faktat ja hyväksy ne. Vaikka ne satuttaisi sinua. M25

No ite oon Japanilaisia naisia ja miehiä tavannu töissä aika paljon ja kaikki on iha yhtä liberaaleja olleet kuin minäki. Tosin voivat olla amerikkalaisempia käytökseltään ihan vain ulkomailla elämisen myötä.

Vierailija
215/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii in.. Tässä nyt olisi se unelmien vaimo ilman kokemusta, enkö vastannutkaan teidän kuvitelmianne? Ja vaik

Jos nainen on harrastanut fwb-suhteita, niin se olisi sama kuin mies kävisi maksullisissa.

Ja mitä mieltä naiset olivatkaan miehistä, jotka käy maksullisissa? Ainiin. Naisilla on vain paska itsetunto.

Vierailija
216/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kavereillani ja kaikilla uusilla kavereilla keiden kanssa asia on tullut puheeksi on seksikumppaneita ollut 30-100. 

Useimmilla luku on 40-60. Ja kyseessä noin 20 eri naista, jotka kaikki olleet parisuhteessa yli kaksi kertaa. Ikää 25-40v.

Oma lukuni on noin 35.

Vierailija
217/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-v ja minulla on ollut 4 seksilumppania. Olin naimisissa, sittemmin eronnut, ja myös pitkä avoliitto takana. 2 seksikumppania lyhyemmissä suhteissa. Olen yleisesti hyvännäköisenä pidetty, seuraa olisi tarjolla vaikka miten paljon, mutta seksiä harrastan vain kun olen ihastunut ja luotan kumppaniin.

Vierailija
218/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

199: Olet ilmeisesti aika laskutaidoton, jos oletat että aikuiselle naiselle 10-20 kumppania olisi jotenkin paljon. 6 kk - 3v suhteissa kertyy kumppaneja. En kutsu alle vuoden suhteita seurusteluksi, vaan tapailuksi.

Jos seksi ei toimi, suhde on nopeasti ohi. Joskus suhteen päätökseen johtaa asia, joka ei ole tullut miehestä aikaisemmin esiin. En ole kelpuuttanut yhtään rumilusta ja heikosti kouluttanutta miestä, vaan aina laatua.. Nämä miehet voivat valita naisensa. 

Nykyään olen ensimmäisessä ja ainoassa avioliitossa ja perhekin tuli perustettua. Löytyi riittävän laadukas mies jopa perheen perustamiselle. Kannatti olla nirso. Nirsous ei silti tarkoita sitä, että elää selibaatissa.

Eli laadulla ja valintaan pystyvällä miehellä tarkoittanet tämän tyyppistä miestä:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
219/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43-v ja minulla on ollut 4 seksilumppania. Olin naimisissa, sittemmin eronnut, ja myös pitkä avoliitto takana. 2 seksikumppania lyhyemmissä suhteissa. Olen yleisesti hyvännäköisenä pidetty, seuraa olisi tarjolla vaikka miten paljon, mutta seksiä harrastan vain kun olen ihastunut ja luotan kumppaniin.

Selvä juttu.

Vierailija
220/284 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen body count täytyy olla alle 5, tai se on sitten ciao. Ja ei FWB-suhteita naisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi