30v naisen bodycount
Miten korkea tuo yleensä on, kysyin ja hän sanoi että onko sillä väliä
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25
Sama täällä. Nainen joko Japanista tai Koreasta.
Miksi alapeukutetaan.
Nytkö mies ei saisi rakastua ja hakea naista ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia en ole kiinnostunut suominaisista. Sorry. :) Jos joskus haluan asettua aloilleni, niin se tapahtuu n. nelikymppisenä, kun olen asunut Japanissa n. 10 vuotta ja japanilaisen naisen kanssa. En tyydy suomalaisiin naisiin. Naisen täytyy osata kontrolloida itseään eikä ajatella vain seksiä ja harrastaa sitä kymmenirn eri miesten kanssa. M25
Ei varmaan feministit tulleet ajatelleeksi, että nuoret miehet eivät kelpuuta huøria ja hakevat naisen Aasiasta. Ja nyt feministit alapeukuttavat ja solvaavat miehiä, jotka ei kelpuuta suomalaista naista.
Nuorille miehille maailma on avoin.
Ja sen lisäksi meillä miehillä on ihan yhtälainen vapaus pitää kriteerit korkealla, kuten naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.
Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v
T. Pena 67
Ihan olen heteronainen. Enkä häpeä tuota lukemaa mitenkään. Nuorempana olin villi ja sanotaanko että täytin seksillä muita puutteita elämässäni. Pari kymppisenä ns. aikuistuin ja minulla on sen jälkeen ollut alle kymmenen tämä body count.
No kyllä olisi ihan syytä hävetä. On varmaan ollut kaikki mahdolliset taudit, syyhyt ja satiaiset moneen kertaan? Teitkö monta aborttia?
Häpeä ihan keskenäs, uuno. Sulla ei ole eikä tule olemaan ketään. Kuohitse itsesi niin olet uskottavampi tuossa seksuaalihäpeäsaarnaamisessasi 😂
Ne panee jotka tykkää ja joista tykätään. Sun värkit on turhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkalleen sanoa mutta jotain 200. Olen 38v.
Jotain 200 tuli ennen kuin täytin 21v
T. Pena 67
Ihan olen heteronainen. Enkä häpeä tuota lukemaa mitenkään. Nuorempana olin villi ja sanotaanko että täytin seksillä muita puutteita elämässäni. Pari kymppisenä ns. aikuistuin ja minulla on sen jälkeen ollut alle kymmenen tämä body count.
No kyllä olisi ihan syytä hävetä. On varmaan ollut kaikki mahdolliset taudit, syyhyt ja satiaiset moneen kertaan? Teitkö monta aborttia?
Olen eri, mutta minulle on täysin vieras tämä ajatusmaailma, jossa henkilö A odottaa että henkilö B häpeää sitä että ei noudata henkilö A:n elämänkatsomukseen kuuluvia sääntöjä. Niinkun miksi? Häpeääkö A sitä ettei elä B:n arvojen mukaista elämää? Millä perusteilla hän sitten odottaa samaa toisinpäin?
Ihan ihmisyyden peruskurssilta 1.0: sinun maailmankatsomuksesi ei sido muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutetaan.
Saa panna kaikkia tietenki. Ite oon nainu niin aasialaisia, afrikkalaisia, eurooppalaisia kuin pohjois-amerikkalaisiakin naisia. Yhtä hyviä olleet kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutetaan.
Mikäs niiden ostomuijien bodycount mahtaa olla, jos on 15 vuotta tehneet duunia 50 asiakkaan viikkovauhdilla?
Siinä on ehditty kokea sun iskä ja vaarikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan feministit tulleet ajatelleeksi, että nuoret miehet eivät kelpuuta huøria ja hakevat naisen Aasiasta. Ja nyt feministit alapeukuttavat ja solvaavat miehiä, jotka ei kelpuuta suomalaista naista.
Ja sen lisäksi meillä miehillä on ihan yhtälainen vapaus pitää kriteerit korkealla, kuten naisillakin.
Pidä toi. Itse asiassa kehotan kaikkia miehiä nostaa riman korkealle niin mulle riittää usiampia naisia.
Suurin osa naisista ei saa orgasmia tuntemattoman kanssa. Suurin osa naisista pitää yhden illan juttuja huonona seksinä.
Kertoo vain siitä kuinka huonoja naiset keskimäärin on seksissä. Jos ei kainostele ja tietää mitä haluaa niin saa sitä.
Sinun kommenttisi kertoo siitä, kuinka huonosti ymmärrät naisia ja siksi olet huono seksissä (naisten kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole itsekontrollin kanssa mitään tekemistä, jos ei oma ideologia vaadi odottamaan alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä.
Toden totta. Minulla oli 2, kunnes nyt tapasin uuden naisystävän. Naisella oli ennen minua kolme.
M48
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista ei saa orgasmia tuntemattoman kanssa. Suurin osa naisista pitää yhden illan juttuja huonona seksinä.
Kertoo vain siitä kuinka huonoja naiset keskimäärin on seksissä. Jos ei kainostele ja tietää mitä haluaa niin saa sitä.
Sinun kommenttisi kertoo siitä, kuinka huonosti ymmärrät naisia ja siksi olet huono seksissä (naisten kanssa).
Tuu kokeilee, tykkäät kumminki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?
Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.
Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.
Juu, kyllä se on mentaalipuolen ongelma että on tarkka omasta kehostaan ja siitä kuka siihen koskee.
Ilmeisesti oletat, että esimerkiksi 10 - 20 kumppania läpikäynyt ei voisi olla nirso kumppanistaan?
Mulla on hyvin tarkka kriteeristö, mutta kyllä vuosien varrella tapailukumppaneja kertyy jos on itse haluttava. Kaikki eivät halua sitoutua. Kaikki eivät suhtaudu seksiin häpeillen, vaan antaa palaa jos panettaa. En suostu häpeämään yhtään seksikokemusta, joista suurin osa ovat olleet todella hyviä. Kaikilla libido ei vain raksuta samalla tavalla, ja se on okei.
Vierailija kirjoitti:
Olen koska en ole lesbo. Tulkitsen vaan tuota tutkimusta.
On hyvin erikoista kuinka moni mies pitää ideaalina, että nainen olisi Neitsyt?
Olen lähemmäs 30 vuotta ja numeroni on nolla. Olenko nyt sitten paperilla se unelmakumppani?
Tuskin sillä kummasti yllätytään, että olen seksin ja läheisyyden suhteen estoinen vaikka siitä kerron ja ei, minusta ei kuoriudu "sen oikean miehen" kanssa hurja peto sängyssä vaan kyllä, se estoisuus ja epökiinnostus asiaan jatkuu myös mahdollisesti parisuhteessa (josta ei minulla ole mitään kokemusta).
Olen saanut osakseni myös vihaa ja suorastaan raivoa kun olen vain "kiusannut" toista, tuhlanneet heidän aikaa eikä tapailu ole edennyt mihinkään ja niin edelleen. Vaikka tunteita olisi ollut ja huonoa suutelemistakin.
Nii in.. Tässä nyt olisi se unelmien vaimo ilman kokemusta, enkö vastannutkaan teidän kuvitelmianne? Ja vaikka aikanaan päätyisinkin sänkyyn, ei se kokemuksena tule olemaan hyvä tai verrattavissa sellaiseen jolla on jo kokemusta. Ja kyllä, olen myös surkea suutelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä toi. Itse asiassa kehotan kaikk
Eiköhän sinulle riitä niitä ihan nykyiselläänkin, jos olet tähänkin saakka saanut niitä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos body count enemmän kuin 10 niin täysin arvoton ja itsekuria vailla oleva ihminen kyseessä.
Toden totta. Minulla oli 2, kunnes nyt tapasin uuden naisystävän. Naisella oli ennen minua kolme.
M48
Eli ette oo kelvanneet kovinkaan monille, sovitte siis varmasti hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutetaan.
Ja minä haen miehen Ranskasta! HAH! Sitten inkkelit itkee, kun suomalaisella naisella on ulkomaalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on jos jollain on 150+ tai vaikka 1500+ ?
Koska tuo kertoo 99% tapauksista siitä että kyseisellä ihmisellä on jotain mentaalipuolen ongelmia. Ja tälläisen ihmisen kanssa ei parisuhde yleensä tule olemaan kovinkaan hyvä.
Minusta mentaalipuolen ongelma on siveyden sipuleilla.
Juu, kyllä se on mentaalipuolen ongelma että on tarkka omasta kehostaan ja siitä kuka siihen koskee.
Ilmeisesti oletat, että esimerkiksi 10 - 20 kumppania läpikäynyt ei voisi olla nirso kumppanistaan?
Mulla on hyvin tarkka kriteeristö, mutta kyllä vuosien varrella tapailukumppaneja kertyy jos on itse haluttava. Kaikki eivät halua sitoutua. Kaikki eivät suhtaudu sek
Olet ilmeisesti nainen, kun käytät nimeä "tapailukumppani". Noh, se että miehet panevat sinua, ei tarkoita ollenkaan siitä, että olet haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole itsekontrollin kanssa mitään tekemistä, jos ei oma ideologia vaadi odottamaan alttarille.
Japanilaisilla on samanlainen arvomaailma kuin meillä suomalaisilla miehillä. Olihan siitä juttua uutisissakin kuinka meidän ideologia ei kelpaa suominaisille, mutta japanilaiset naiset arvostaa meitä. :) M25
En oo feministi vaan tykkään panna kaikkia naisia