Miksi koulutustaso/palkkataso vaikuttaa vain miehen tasoon? Miksi tasa-arvo ei totudu tässä?
Miksi siis mies on sitä haluttavampi mitä parempi palkka sillä ja mitä parempi status sillä on työelämässä? Miksi miehen luonne tai arvomaailma ei merkkaa mitään?
Naisen tasoon vaikuttaa taas ulkonäkö,luonne,ikä ja arvomaailma.
Missä tasa-arvo?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai naisen koulutus- ja tulotaso vaikuttaa naisen tasoon ja roppakaupalla vaikuttaakin. Jos katsot nykypäivän lääkärimiehiä, niin puolisot on poikkeuksetta yliopistokoulutettuja. Itse kävin kerran treffeillä AMK-koulutetun kanssa, mutta muuten olen pysynyt kyllä visusti yliopistokoulutettujen seurassa.
Täydennyksenä vielä edelliseen, että nyt tohtorivaimoon tottuneena maisterisnainen tuntuisi kyllä jotenkin tympeältä ajatukselta.
Sori, mutta väitöskirjan tekeminen ei kyllä kerro ihmisen älykkyydestä mitään tohtori ei ole yhtään älykkämpi kuin maisteri. Sinnikkyyttä ja kestävyyttä se kyllä vaatii. Pelastit juuri, että et tiedä yliopistokoutuksista hölkäsen pöläystä. 🤣😂😅😆😁😄😃
Useimmat asiat toimivat noin. Kuka tahansa voi juosta maratonin, kenestä tahansa voi tulla ministeri, kuka tahansa voi tehdä väitöskirjan, kuka tahansa voi tehdä patenttihakemuksen jne., mutta valtaosa ei jaksa nähdä vaivaa. Se, että voisi tehdä jotain jos jaksaisi ei ole minkään arvoista.
Miksi ap näkee vaivaa muiden yksityisasioista? Muiden vieraiden ihmisten tasot ja kriteerit kun eivät koske sinua ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa nykyisten ikäluokkien naisista olla ~60 % korkeakoulutettuja ja miehistä ehkä ~40 %. Pöljä on kyllä korkeakoulutettu mies, joka ei ota korkeakoulutettua naista vallankin, kun matalasti koulutetut naisvaltaiset alat (esim. lähihoitajat) eivät palkalla juhli.
Osalla miehistä on matala itsetunto ja vierastavat itseään fiksumpia naisia.
Narsistinen exäni kehuskeli eromme jälkeen, kuinka hänen uusi naisensa oli minua vähemmän koulutettu. Mies oli itse työtön duunari, koska koki että hänen on parempi olla työttömänä kuin hakea töitä, joihin hän oli liian pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa nykyisten ikäluokkien naisista olla ~60 % korkeakoulutettuja ja miehistä ehkä ~40 %. Pöljä on kyllä korkeakoulutettu mies, joka ei ota korkeakoulutettua naista vallankin, kun matalasti koulutetut naisvaltaiset alat (esim. lähihoitajat) eivät palkalla juhli.
Narsistinen exäni kehuskeli eromme jälkeen, kuinka hänen uusi naisensa oli minua vähemmän koulutettu. Mies oli itse työtön duunari, koska koki että hänen on parempi olla työttömänä kuin hakea töitä, joihin hän oli liian pätevä.
Heikko on miehellä itsetunto, jos fiksu nainen pelottaa. Harva asia on yhtä seksikäs kuin omillaanpärjäävä, fiksu ja tunneälykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko peräkamarin pojat muka olleet aina näin vihaisia? Vai onko tämä vihaisuus uuden nettisukupolven peräkamarinpoikien ominaisuus?
Mietin samaa. Maalla oli ne äiti ja isä, jotka toivoivat, ettei poika itsenäistyisi vaan jäisi asumaan kotiin ja jatkaisi tilaa. Silloin olisi oikeasti voinutkin olla vihainen.
Nämä nykyiset peräkamarinpojat ovat vetelyksiä, jotka itseinho töytäisee naisvihaan likaisissa miettiessään ja yksiöissään.
Itse olen duunari ja vaimoni on käynyt yliopiston ja ansaitsee kaksi kertaa enemmän kuin minä nykyisessä työssään. Ei hän ole kyseenalaistanut arvoani millään tasolla. Rakastamme toisiamme ja elämä on hyvin onnellista ja rauhallista. Eli se siitä "tasoteoriasta".
Mies etsii naista joka on kaunis,hedelmällinen ja hyvää seuraa joka miellyttää miestä.
Nainen etsii miestä joka tuo fyysistä ja taloudellista turvaa naiselle sekä miehen pitää myös olla se kiltti ja jännämies samaan aikaan.
Biologia on se mikä ohjailee meitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen duunari ja vaimoni on käynyt yliopiston ja ansaitsee kaksi kertaa enemmän kuin minä nykyisessä työssään. Ei hän ole kyseenalaistanut arvoani millään tasolla. Rakastamme toisiamme ja elämä on hyvin onnellista ja rauhallista. Eli se siitä "tasoteoriasta".
Jos tasoteoriassa ei olisi mitään perää niin tarinasi olisi normi eikä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii naista joka on kaunis,hedelmällinen ja hyvää seuraa joka miellyttää miestä.
Nainen etsii miestä joka tuo fyysistä ja taloudellista turvaa naiselle sekä miehen pitää myös olla se kiltti ja jännämies samaan aikaan.
Jännämiestä etsitään lasten isäksi, kilttimiestä lasten elättäjäksi.
Jopa on ongelma. Mikä saa ihmisen miettimään moisia?
Asiasta löytyy tilastoitua tietoakin.
Niin ja se on ihan ok olla peräkamarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät halua lapsia ollenkaan kilpailemaan muutamista puolikelvollisista temppurataryöpaikoista, jolloin ei etsitä isää eikä elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät halua lapsia ollenkaan kilpailemaan muutamista puolikelvollisista temppurataryöpaikoista, jolloin ei etsitä isää eikä elättäjää.
Se, että väestönkasvu hiipuu ja jäljelle jäävä väestökin on sekaisin kaiken maailman polyamoria-kuvioissa on tarkoittaa pitkittyessään länsimaisen elintason syöksykierrettä.
Jos mies on lentäjä tai lääkäri niin se riittää saamaan kauniin naisen. Ei tavallinen mies voi saada kaunista naista vaan tavalliset miehet joko on yksin tai ne tyytyy rumaan naiseen. Lottovoiton jos mies voittaa niin se auttaa saamaan kauniin naisen.
Ihan tutkijatkin on sitä mieltä että naiset yliarvioivat oman viehätysvoimansa kun taas miehet osaavat olla realistisempia omasta viehätysvoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on lentäjä tai lääkäri niin se riittää saamaan kauniin naisen. Ei tavallinen mies voi saada kaunista naista vaan tavalliset miehet joko on yksin tai ne tyytyy rumaan naiseen. Lottovoiton jos mies voittaa niin se auttaa saamaan kauniin naisen.
Itsellä on kaunis, koulutettu, hyvätuloinen ja ennen kaikkea mukava ja älykäs nainen. En toki kylve rahassa, mutta status-ammatti löytyy. Minusta miehet mussuttavat tästä asiasta vähän liikaa. Hyvä ammatti kannattaa olla jo oman hyvinvointinsa vuoksi, ei pelkästään naisten iskemistä varten. Naisen ulkonäöllä on minusta paljon vähemmän väliä kuin mitä jotkut palstamiehet selittävät. Toki nykypäivänä tahtoo olla vähän niin, että hyvä- ja huono-osaisuus rypästyy. Eli jos löytää fiksun naisen niin kaikella todennäköisyydellä hänellä on myös terveelliset elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo asia kehuskella. Kyllähän sitä saa mieskin olla ylpeä, jos nainen on pärjännyt urallaan. Kova työ on aina hatunnoston arvoinen.
Osaakohan joku mies sanoa, mikä siinä oikein käy miehen itsetunnolle, jos nainen pärjää urallaan?
Vierailija kirjoitti:
Osaakohan joku mies sanoa, mikä siinä oikein käy miehen itsetunnolle, jos nainen pärjää urallaan?
Ei mitään mutta naisista tulee silloin ylimielisiä eikä ne kelpuuta kumppaniksi sitä tavallista miestä vaan naiset kelpuuttaa kumppaniksi miehen jolla on vähintään sama koulutustaso eli vähintään samat tulot kuin mitä naisella itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mutta naisista tulee silloin ylimielisiä eikä ne kelpuuta kumppaniksi sitä tavallista miestä vaan naiset kelpuuttaa kumppaniksi miehen jolla on vähintään sama koulutustaso eli vähintään samat tulot kuin mitä naisella itsellään.
Näin miehenä en saa kiinni, miksi kelpuuttaisi? Miksi ihmeessä joku urallaan menestynyt nainen ei haluaisi ensisijaisesti miestä, joka on pärjännyt urallaan. En itsekään haluaisi naista, joka on itseäni matalammin koulutettu.
Omalla puolisolla on yliopistotutkinto matematiikasta. M46