Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat pettävät miehet: miksi toiset jättää vaimon salarakkaan takia ja toiset eivät?

Vierailija
09.03.2024 |

Elämää seuranneena olen huomannut, että naimisissa olevia pettäviä miehiä on kahta lajia: toiset pettävät puolisoaan ihan huvin vuoksi, eikä heillä ole pienintäkään aikomusta erota.

Toinen laji on sitten nämä, jotka todellakin jättävät vaimon, kun sopiva tyttöystävämateriaali tupsahtaa tarjolle.

Mutta mikä siis erottaa nämä miehet toisistaan, miksi toiset eivät todellakaan eroa ja toiset eroavat oikein mielellään pitkästäkin ja ihan ok tasaisesta avioliitosta?

Kummat miehet ovat ns. pahempia?

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies jonka kanssa mulla on seksisuhde kuuluu tähän ryhmään, että pitää mun kanssa hauskaa. Ei tule eroamaan avovaimostaan. Suhde jatkunut jo kuukausia ja olisi eronnut jo jos mut haluaisi muutenkin. No näillä mennään ja nautin seksistä niin kauan kuin suhdetta kestää.

Arabella

Narsistinen nimimerkki. Leikit ilmeisesti voimiesitunnossa nyt jotain seksin ylipapitarta ja siinä vaiheessa kun "suhde ei enää kestä", kun romanttinen rakastajasi löytää uuden rakastajattaren sinun rinnallesi tai sinun sijaasi, koska sinä et ole enää uusi, mielenkiintoinen ja kiihottava vaan vähän niin kuin "kakkosvaimo" hänen elämässään, tuttu ja tylsä itsestäänselvyys, niin tyydytkö osaasi vai uhriudutko? Uhkaatko kertoa rakastajasi vaimolle mitä peliä mies pitää hänen selkänsä takana? Kuinka mies petti nyt sinuakin ja kuinka vaimolla on "oikeus" tietää.

Suurin osa

Siis mitä ihmettä sä oikein selität? :D Miten joku voi tehdä tuollaisia lapsellisia ja typeriä oletuksia täysin tuntemattomasta ihmisestä muutaman lauseen perusteella. Ja tuo lapsellinen kitinä mun nimimerkistä. Se nyt sattui olemaan ensimmäinen nimi joka tuli mieleen ja tuo nimi oli yhdessä sarjassa jota eilen katsoin. Ei liity millään tavalla mun luonteeseen ja narsistista olen kaukana.

Huvittavaa miten paljon sua hiertää täysin tuntemattomien ihmisen tekemiset ja teet huvittavia oletuksia. Ei sulla kyllä kaikki ole kotona. :D

Arabella

Vierailija
42/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun salarakas mies ei ikinä jättäis vaimoaan. Ihan huviks on lähtenyt minua kokeilemaan ja sehän sopii. Vaimo on tärkein olen hetken huvi ja boosti.

Miksi vihaat itseäsi noin paljon? 

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaisi parisuhteeseen miehen, joka on valmis pettämään?

Ei se kelpaa kuin panoksi.

Jaa, no miksi nämä miehet ovat sitten naimisiin päätyneet ja vaimot saaneet? Ja miksi näiden miesten perään jäädään kuitenkin itkemään tai jatketaan suhdetta kun/jos pettäminen tuleekin ilmi ja syytetään vain sitä toista naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jäi pettämiestä kiinni.  Hain omat kamat pois ja menin kuukaudeksi thaimaaseen.

Loora suuttu kun kuukauden jälkeen lähetteli viestiä ja vastasin vaan kuvalla ...ylläri thaimaan hietikolta.

Millasia narsisteja naiset on kun hoora suuttuu eniten siitä kun jäi kiinni.

*thaimaahan. 

44/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pahimpia on nämä patologiset pettävät jotka eivät edes halua erota.  Valehtelevat sekä vaimolle että panoilleen. 

On paljon normaalimpaa lähteä huonosta suhteesta. Moni on ollut kuolleessa liitossa jo vuosia, sitten rakastuvat uuteen. Ei pettäminen ole oikein, mutta näitä on helpompi ymmärtää.

🇺🇦🇮🇱

45/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on ihan vaimon tasosta kiinni. Kukaan mies ei vaihda huonompaan kuten ei nainenkaan.

Vaikea kuvitella, että kukaan nainen lähtisi miestään tasottomamman ukon kanssa sekstailemaan. Jos nainen pettää, kyllä siinä uudessa miehessä on silloin jotain sellaista, mitä vanhasta ei löydy. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tiedä miksi miehet ylipäätänsä pettävät, mutta narautin yhden petollisen vaimolleen, kun satutti toiminnallaan kaikkia osapuolia. 

47/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla on ns. vanhaa rahaa. Avioseksi on tylsää, eikä kiinnosta vaimoa, joten haen sitä muualta. Järjestely toimii hyvin.

Etkö pelkää, että hän vaihtaa sinut nuorempaan? Jos seksi on huonoa, parempaa löytyy varakkaalle naiselle helposti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
48/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin, että vaimo ehdottaa sille siipalleen, että mitäpä jos nyt vaikka pakkaisit kalsarisi,  ja muuttaisit sen uuden morsion luokse lopullisesti. Eli ei välttämättä ole miehen päätös ollenkaan...

No ei ketään voi pakottaa muuttamaan jonkun luo. Aina on vaihtoehtona muuttaa yksin asumaan.

Nainen yleensä helpottaa miehen arkea, varsinkin jos sellaiseen on tottunut, joten ulosheitetyt siirtyvät helposti sen toisen naisen luo.

49/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen nimimerkki. Leikit ilmeisesti voimiesitunnossa nyt jotain seksin ylipapitarta ja siinä vaiheessa kun "suhde ei enää kestä", kun romanttinen rakastajasi löytää uuden rakastajattaren sinun rinnallesi tai sinun sijaasi, koska sinä et ole enää uusi, mielenkiintoinen ja kiihottava vaan vähän niin kuin "kakkosvaimo" hänen elämässään, tuttu ja tylsä itsestäänselvyys, niin tyydytkö osaasi vai uhriudutko? Uhkaatko kertoa rakastajasi vaimolle mitä peliä mies pitää hänen selkänsä takana? Kuinka mies petti nyt sinuakin ja kuinka vaimolla on "oikeus" tietää.

Usko tai älä, mutta on myös naisia, jotka haluavat vain seksiä ja vähän draamaa elämäänsä, ei muuta. Tiedän, koska olin itse nuorena sellainen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
50/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies jonka kanssa mulla on seksisuhde kuuluu tähän ryhmään, että pitää mun kanssa hauskaa. Ei tule eroamaan avovaimostaan. Suhde jatkunut jo kuukausia ja olisi eronnut jo jos mut haluaisi muutenkin. No näillä mennään ja nautin seksistä niin kauan kuin suhdetta kestää.

Arabella

Suurin osa näistä jutuista paljastuu vaimoille aina hylätyiltä rakastajattarilta.

"unelmien rakastajattaria" ei ole olemassa. Sellaisia tasaisen hyväntuulisia, aina valmiita seksiin, aina kokkaamassa miehelle tai miehen kanssa, aina auliita kuuntelemaan miehen jaaritteluita. Ennemmin tai myöhemmin nainen alkaa tuoda esiin, omiakin (seksinulkoisia) toiveitaan ja tarpeitaan, joita mies joutuu täyttämään ja pian mies huomaa että hän elää kahden vaimon loukussa.

Sitten mies, elämyksien- ja vaihtelunhaluisena, löytää toisenkin uuden kiehtovan rakastajattaren, ei uskalla kertoa sitä ensimmäiselle rakastajattarelleen, koska pelkää tämän reaktiota. Lopulla miehellä on jo kaksi naista kelle mies valehtelee päivittäin. Miehen elämä alkaa olla yksi suuri valheidenverkko. Valehtelua sinne sun tänne. Kaikki tivaa, missä olit, milloin tulet,  vapaudesta ei ole tietoakaan.

Niin. Ja sitten sellainen juttu, että joillakin miehillä on useampi salarakas ihan samaan aikaan. Netin kultaisella aikakaudella osa salarakkaista voi olla pelkkiä online rakastajattaria live rakastajattarien lisäksi, niitähän ehtii pyörittää yhtä aikaa useampaakin, kiinni jäämisen riski miltei olematon plus aikataulullisesti ehtivät, koska ei tarvitse ottaa ajomatkoja huomioon ja viestitellä voi vaikka ollessaan vessassa tai kun vaimo tekee kotitöitä, niin on ainaa näpytellä puhelimella muutamat luritukset, joilla pitää naiset tyytyväisenä.

Että ei se niin mene, että se salarakas olisi miehelle se ainut avioliiton ulkopuolinen suhde. Salarakas voi tuntea olevansa todella vedätetty, mikäli hänelle selviää, että mies lurittelee ja flirttailee vähän sinne sun tänne....

Ja jossain vaiheessa, viimeistään kolmen vuoden jälkeen se ensihuuma katoaa ja silloin voi salarakas miettiä tykönänsä, että riittääkö hänelle vain nämä rippeet ja jämät. Riittääkö hänelle, että mies tapailee häntä pikaisesti lähinnä miehen aikataulujen mukaisesti? Riittääkö hänelle se, että hän on aina piilossa, piilotettuna, salainen? Riittääkö muutamat hätäiset viestit, joilla mies yrittää pitää salasuhdetta kasassa, kykenemättä kuitenkaan julistamaan rakkauttaan tuohon salarakkaaseen ja olemalla kaikki vapaa-aikansa hänen kanssaan.

Vierailija
51/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tiedä miksi miehet ylipäätänsä pettävät, mutta narautin yhden petollisen vaimolleen, kun satutti toiminnallaan kaikkia osapuolia. 

Kauan suhteenne kesti? Millä tavalla satutti sua, lupaamalla erota, muttei eronnutkaan? Miten narautit? Miten vaimo reagoi, uskoiko vaimo sua, entäpä mies? Tuliko heile ero paljastuksesi takia?

Vierailija
52/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut varattuun-hullun aloitus?

Vierailija
53/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun salarakas mies ei ikinä jättäis vaimoaan. Ihan huviks on lähtenyt minua kokeilemaan ja sehän sopii. Vaimo on tärkein olen hetken huvi ja boosti.

Kuka itseään kunnioittava nainen haluaisi parisuhteeseen miehen, joka on valmis pettämään?

Jaa, no miksi nämä miehet ovat sitten naimisiin päätyneet ja vaimot saaneet? Ja miksi näiden miesten perään jäädään kuitenkin itkemään tai jatketaan suhdetta kun/jos pettäminen tuleekin ilmi ja syytetään vain sitä toista naista?

Missä todellisuudessa vaimo jatkaa suhdetta, kun mies on jäänyt kiinni kunnon salasuhteesta?

Mun todellisuudessa kaikki ovat eronneet pettämisen tultua ilmi, tapahtui se ero sitten heti tai myöhemmin. Mutta eihän se suhde ole enää samanlaisensa, kun luotto on mennyt.

Vierailija
54/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta arvailen, toisille riittää seksi eikä aikomustakaan erota. Ehkä nämä, jotka eroavat rakastuvat? Ei omakohtaista kokemusta aiheesta.

Rakkaus on naisten hömppää. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Vierailija
55/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkin, että vaimo ehdottaa sille siipalleen, että mitäpä jos nyt vaikka pakkaisit kalsarisi,  ja muuttaisit sen uuden morsion luokse lopullisesti. Eli ei välttämättä ole miehen päätös ollenkaan...

Tämä. Hassu ajatus, että päätös liiton jatkumisesta olisi pettävällä osapuolella. 

Vierailija
56/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosta on jotain hyötyä, ei häntä kannata jättää panon takia. Jos ei ole hyötyä, vaihtoon vaan. 

Vierailija
57/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo koskisi yksin miehiä? Saman asian voi kysyä naisilta.

Joillain on harhaluulo että vain miehet harrastaa tuota.

Tai sitten kysyjä on nainen, jota kiinnostaa asia vain miesten näkökulmasta, kun naisen näkökulman jo tietää.

Vierailija
58/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä todellisuudessa vaimo jatkaa suhdetta, kun mies on jäänyt kiinni kunnon salasuhteesta?

Mun tode

Ihan tässä todellisuudessa, jota elämme. Ei kaikille pettäminen ole niin iso juttu, että sen takia olisi valmis luopumaan esim. rahallisesta edusta, jonka avioliitto tarjoaa. Lisätietoja antaa esim. Sirpa Selänne. 

Vierailija
59/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo koskisi yksin miehiä? Saman asian voi kysyä naisilta.

Joillain on harhaluulo että vain miehet harrastaa tuota.

Tai sitten kysyjä on nainen, jota kiinnostaa asia vain miesten näkökulmasta, kun naisen näkökulman jo tietää.

Osuit oikeaan. Olen nainen ja aloituksen tekijä. Enkä ole se "ihastunut varattuun" tyyppi myöskään, niinkuin hän tänne jo kirjoittikin.

Vierailija
60/155 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan suhteenne kesti? Millä tavalla satutti sua, lupaamalla erota, muttei eronnutkaan? Miten narautit? Miten vaimo reagoi, uskoiko vaimo sua, entäpä mies? Tuliko heile ero paljastuksesi takia?

Noin vuoden kesti. Uskotteli minulle välittävänsä enemmän kuin kai todellisuudessa välitti. En kuvitellutkaan, että jättäisi vaimoaan, mutta toista ei saa johtaa harhaan puhumalla pehmeitä. Vaimo reagoi asiallisesti. Tiettävästi ovat edelleen yhdessä. Ei tietoa ovatko onnellisia vai onnettomia. Halusin, että mies kohtaa itsensä ja tekonsa. Oli myös kohdattava omat tekoni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi