Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmassa liikakansoitus on hälyttävää. Mikä on syy, että hankit kakaroita tällaiseen maailmantilanteeseen?

Vierailija
09.03.2024 |

Tähän syitä ja perusteluja omaan itsekkääseen lisääntymiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutusketju 

Vierailija
2/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäille on velvollisuus lisääntyä, ettei maailma tyhmenisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun hankkisikin ne joilla on siihen varaa mutta tuppaa olemaan toisin päin. Ihmetyttää että Suomessa on varmaan esim. 100 noin kolmekymppistä julkkisnaista joilla kellään ei ole lapsia vaikka heillä varmaan olisi varaa siihen.

Vierailija
4/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaan kirje Intialle ja pyydetään 50 miljoonaa ihmistä tänne

Vierailija
5/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko...sori siitä.

Vierailija
6/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäille on velvollisuus lisääntyä, ettei maailma tyhmenisi.

Tyhmäthän ne lisääntyy. Näkeehän sen kun vähän katselee ympärilleen. Fiksut ei tällaiseen maailman menoon lisäänny.

Vierailija
7/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon mieliksi tuli heikolla hetkellä lisäännyttyä. Onnistui väsyttämään mankumisellaan ja jankkauksellaan.

Virhepäätös toki minulta, mutta ei auta kuin kärsiä seuraukset.

Vierailija
8/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon mieliksi tuli heikolla hetkellä lisäännyttyä. Onnistui väsyttämään mankumisellaan ja jankkauksellaan.

Virhepäätös toki minulta, mutta ei auta kuin kärsiä seuraukset.

Opitpahan vastuulliseksi ihmiseksi, kun ei enää oma nautinto ole keskiössä, vaan opit ajattelemaan myös muita. Hyvä vaan

Vierailija
9/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän onnellisessa avioliitossa, ja olen sukulaisten penskoja kaitsenut paljon, ja olen silloin onnellisimmillaan. Myöskin taloudellinen tausta on nuoreen ikään nähden hyvässä jamassa, joten pystyn olemaan myös kotona/etänä, niin miksi ei, kun se on ollut suuri unelma melkein koko iän. Ja haluan myös, että voin tarjota toiselle ihmiselle jotain, mitä olen itse saanut: onnellisen lapsuuden, hyvän kotiympäristön, paljon aikaa ulkosalla, ei kiirettä, ei stressiä... jne 

Vierailija
10/10 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa lisää tästä Suomen maata kovasti vaivaavasta ylikansoitusongelmasta :D

Huoh... Missä ihmeen rinnakkaistodellisuudessa APkin elelee. Koulutuksesta ei ole varaa leikata enää ainoatakaan senttiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi