Naimisissa olevat pettävät miehet: miksi toiset jättää vaimon salarakkaan takia ja toiset eivät?
Elämää seuranneena olen huomannut, että naimisissa olevia pettäviä miehiä on kahta lajia: toiset pettävät puolisoaan ihan huvin vuoksi, eikä heillä ole pienintäkään aikomusta erota.
Toinen laji on sitten nämä, jotka todellakin jättävät vaimon, kun sopiva tyttöystävämateriaali tupsahtaa tarjolle.
Mutta mikä siis erottaa nämä miehet toisistaan, miksi toiset eivät todellakaan eroa ja toiset eroavat oikein mielellään pitkästäkin ja ihan ok tasaisesta avioliitosta?
Kummat miehet ovat ns. pahempia?
Kommentit (155)
Pahempia ovat mielestäni ne, joilla ei ole aikomustakaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo koskisi yksin miehiä? Saman asian voi kysyä naisilta.
Joillain on harhaluulo että vain miehet harrastaa tuota.
Tai sitten kysyjä on nainen, jota kiinnostaa asia vain miesten näkökulmasta, kun naisen näkökulman jo tietää.
Aloitus on ero ja pettämishullun trollausta että saa aineksia tarinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kysyjä on nainen, jota kiinnostaa asia vain miesten näkökulmasta, kun naisen näkökulman jo tietää.
Mitä sitten vaikka olisikin? Onko sulta jotenkin pois? Jos tämä ketju häiritsee sua, niin älä lue ja anna meidän muiden jatkaa keskustelua.
Kummallista touhua kun joidenkin mielestä tänne ei saisi mitään kirjoittaa. Nämä itseään täynnä olevat besserwisserit haluaisivat määrätä kaikesta mitä tällä palstalla tapahtuu ja sitten menee herneet nenään kun heitä ei nöyristellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka olisikin? Onko sulta jotenkin pois? Jos tämä ketju häiritsee sua, niin älä lue ja anna meidän muiden jatkaa keskustelua.
Kummallista touhua kun joidenkin mielestä tänne ei saisi mitään kirjoittaa. Nämä itseään täynnä olevat besserwisserit haluaisivat määrätä kaikesta mitä tällä palstalla tapahtuu ja sitten men
Älä nyt hermostu. Tämä kommenttipalsta on vapaa. Jotkut muut ovat tunkkaisen rajoittuneita kun eivät kestä eurooppalaista kekustelua. Mutta paljastuit tuolla ulostulollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että vaimo ehdottaa sille siipalleen, että mitäpä jos nyt vaikka pakkaisit kalsarisi, ja muuttaisit sen uuden morsion luokse lopullisesti. Eli ei välttämättä ole miehen päätös ollenkaan...
No ei ketään voi pakottaa muuttamaan jonkun luo. Aina on vaihtoehtona muuttaa yksin asumaan.
Palvelut lakkaavat jos muuttaa yksin. Ja myös seksi harvenee, jos sitä ei enää saa välissä omalta vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista touhua kun joidenkin mielestä tänne ei saisi mitään kirjoittaa. Nämä itseään täynnä olevat besserwisserit haluaisivat määrätä kai
#havaintojasalasuhtelijasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi kuka pettämis ja erohullu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut varattuun-hullun aloitus?
Mä olen se johon viittaat. Olen ihastunut varattuun mieheen johon mulla on suhde. Hullu en kuitenkaan ole. Itse olet todella t y h m ä jos et osaa vältellä mun aloituksia. Sä et myöskään päätä mitä tänne saa kirjoittaa. Jätä v a ja k k i lukematta aloitukset ja viestit jotka ei sua kiinnosta.
Tämä aloitus ei ole mun tekemä.
Älä jaksa vajak k i, sun horinat kyllä tunnistaa. Kannattaa hakeutua sinne terapiaan tämän ongelmasi kanssa, täältä et apua saa.
Tämä aloitus EI ole mun tekemä. Sillä selvä. En tarvitse terapiaa. Enkä todellakaan hae täältä sontaläjästä mitään apua.
Mun aloitus on tämä
https://www.vauva.fi/keskustelu/5498387/sina-varatun-kanssa-vehtaava-pe…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi kuka pettämis ja erohullu???
KVG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista touhua kun joidenkin mielestä tänne ei saisi mitään kirjoittaa. Nämä itseään täynnä olevat besserwisserit haluaisivat määrätä kai
Paljastuin? Siis miten? Mitä ihmettä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta arvailen, toisille riittää seksi eikä aikomustakaan erota. Ehkä nämä, jotka eroavat rakastuvat? Ei omakohtaista kokemusta aiheesta.
Rakkaus on naisten hömppää. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
Tämä. Kaikki eivät edes saa tilaisuutta pumpata muitakin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…
Jollekin tunnetilojen tasaamiseen määrättyjen lääkkeiden ottaminen lääkärin ohjeiden mukaan tekisi hyvää. Samoin some ja nettitauko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eroavat, joiden vaimo pistää valitsemaan. Jos vaimo ei laita kovaa kovaa vasten, niin mieshän on oikein onnellinen kahden naisen kanssa.
No ei todellakaan ole noin.
Mun mies hommasi salarakkaan selkäni takana ja kun sen suhteen tulevaisuus oli varmistettu, mies vain ilmoitusluonteisesti jätti minut kuin nallin kalliolle.
Ja sitä paitsi enpä usko, että kovin moni vaimo pistäisi miehensä valitsemaan, kun mies on jäänyt kiinni salasuhteesta. Kyllä noissa tapauksissa käy niin, että vaimo jättää miehen tai sitten käy niinkuin minulle, eli kun ei vielä edes kiinni ollut jäänyt, niin mut jätettiin täysin yllättäen
Jos elämä kanssasi olisi elämisen arvoista, noin ei kävisi.
Pistää miettimään, eikö totta?
Kuten eräs totesi, aina pitää olla muutama varalla. Jos vaimo jättää, on toinen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista touhua kun joidenkin mielestä tänne ei saisi mitään kirjoittaa. Nämä itseään täynnä olevat besserwisserit haluaisivat määrätä kaikesta mitä tällä palstalla tapahtuu ja sitten men
Ai mitä sitten? On se vähän tympeää ja pettymys, kun jokainen vähänkään aiheeseen liittyvä ketju paljastuu aina saman jankkaajan tekemäksi.
Tuo jankkaaja on patologisen huomiohakuinen:
Ei vaimoa kannata jättää ellei jää pettämisestä kiinni. Vaimo on kotivara 😎
Voihan Ikean pöytä tätä apn avausta.
En näe mitään hassua tuossa. Mutta sen sijaan olen nähnyt useammankin tapauksen, jossa petetty on anellut pettäjää jäämään/lähtemään pariterapiaan/jatkamaan liittoa jne. Mutta pettäjä on muuttanut pois eli tehnyt päätöksen liiton loppumisesta.