Olen niin hajalla kun olen 36 vuotias eikä koskaan ole ollut naisystävää
Eikä mitään kokemusta naisista.
Valittaakkaan en saisi koska se on vain mun omaa syytä.
Kommentit (129)
Lento Helsingistä Düsseldorfiin, siitä skytrainilla juna-asemalle ja junalla Köln-Ehrenfeldin asemalle. (RE1 tai RE9)
Siitä tallustat sitten osoitteeseen Hornstraße 1 ja kysyt apua ongelmaasi.
Et voi menettää enää mitään, joten ole mies ja toteuta.
Vieläkin.. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi jo haistateltu vitut yhteiskunnalle.
T: kokemus
Onko sinun vaikea tutustua yleensäkin ihmisiin? Jos sinulla on nepsy-haastetta? Jos niin on, käy juttelemassa ensin lääkärille, jos sitä kautta saisit apua ja sitten ohjausta.
Ehkä sitten kun löydät, se on just se oikee tyyppi! En osaa muuta vinkkii sanoo kuin että älä menetä toivoasi, ja ainakin englanniksi löytyy ihmissuhteita käsittelevää matskua, jolla voi haastaa omia ajatuksiaan ja miettiä miten toimii eri tilanteissa. Se toki ei ihan korvaa oikeaa suhdetta tai takaa että toimii oikein kun tilanne on päällä, mutta toisaalta ilman (ajatus)työtä ei suhteilussakaan opi paremmaksi suhteilijaksi. Esim. Jimmy on Relationships youtube kanava.
Mieti mikä se haasteesi on naiseen tutustumisessa (oletko ujo, vai onko se vain tietoisuus kokemattomuudesta) ja sitten teet jonnekin deitti-ilmoituksen, jossa etsit toista ujoa/kokematonta ja toivot ensi sijassa uusia ystäviä, mutta myös etsit pysyvää elämänkumppania.
Jos ajatuksesta seksistä tai siitä suoriutumisesta ahdistaa, niin mene maksulliselle. Siellä saat sitten ainakin sen ensimmäisen kerran koettua ja tiedät sitten paremmin miten hommat etenee.
Rumilla ei ole naisia niin se elämässä on asiat.
Ei kaikilla naisillakaan ole kumppania. Tai nuorena oli pari todella huonoa joillakin. Pieni maa ja kaikille ei vain ollut sopivaa.
Osaatko kuvailla tarkemmin, millainen olet?
Vierailija kirjoitti:
Lento Helsingistä Düsseldorfiin, siitä skytrainilla juna-asemalle ja junalla Köln-Ehrenfeldin asemalle. (RE1 tai RE9)
Älä viitsi ehdottaa prostituoituja, kun toinen kaipaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi ehdottaa prostituoituja, kun toinen kaipaa kumppania.
Tuo kaveri ei tule ikinä saamaan naista, jos ei pian saa pildeä.
Mikset vain pane naisia? t. chad
Ap: lla on vielä toivoa, hän on nuori. Itse olen 62v akka, en koskaan ole seurustellut. En ole kokenut rakkautta, en mitään läheisyyttä miehiltä. Olen jämäpala, jota kukaan ei ole huolinut. Käynyt töissä,hoitanut iäkkäät vanhemmat, maksanut asuntovelkaa. Muu elämä on jäänyt elämättä.
Jos elät vanhaksi, niin sulla voi käydä flaksi mummojen kanssa, kun kilpakosijat on jo mullan alla.
Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä joten olet yksi joukossa. Suomi naiset ovat maailman nirsoimpia joten miehett ei ole naisten mielestä niin komeita että naisen kannattaa seurustella miehen kanssa.
Jos ei ole kiinnostunut perheen perustamisesta, kannattaa ostaa maksullista seksiä. Se on ihan järkevä ratkaisu - ei kannata kärvistellä puutteessa.
Entä jos olisi ollut yksi katastrofaalisen huono suhde? Se vasta tympeää olisi!
Kannattaa lähteä etsimään sitä kumppania niistä piireistä, joissa oma arvomaailma yhtenee piirien kanssa. Jos kyttää Insta-influenceria niin voi miettiä, että missä todellisuudessa edes sellaiseen tutustuu?
Osalla on puolestaan joka asiaan vastaukseksi tavallinen. Jos toisessa ei mikään sykäytä, on hän kyllä liian tavallinen toiselle. Jokainen haluaa olla edes jollain tavalla ainutlaatuinen toisen silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin.. Luulisi, että tuossa vaiheessa olisi jo haistateltu vitut yhteiskunnalle.
T: kokemus
Ja yhteiskunnan vika tässä on:
Tuo ei ole harvinaista, jos se lohduttaa.